Pimbila Skrevet 28. november 2005 #301 Del Skrevet 28. november 2005 Detektiven Svein... Jau jau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. november 2005 #302 Del Skrevet 28. november 2005 Kva var det Svein fant som bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #303 Del Skrevet 28. november 2005 Sikkert noe til blinklyset (og blod på bakken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #304 Del Skrevet 28. november 2005 Sikkert noe til blinklyset (og blod på bakken) ← Jeg tror det var svart spraymaling (til billakken) på bakken, ikke blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #305 Del Skrevet 28. november 2005 Ah, jeg gir meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 28. november 2005 #306 Del Skrevet 28. november 2005 Var det spraytoppen han fant på bakken da? Så ikke helt hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #307 Del Skrevet 28. november 2005 Lurer på om Vilde kommer tilbake jeg. Lurer også på hva som skjer med babyen til Eva. Tenk hvis hun mister den, og så vil hun ha baby på nytt. Da vil hun jo oppdage at Scott har kuttet kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 28. november 2005 #308 Del Skrevet 28. november 2005 Ja, det var toppen av en sprayflaske og rester av spraymaling han fant på bakken i parkeringshuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 28. november 2005 #309 Del Skrevet 28. november 2005 Lurer på om Vilde kommer tilbake jeg. ← Ja, hvor er hun blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 28. november 2005 #310 Del Skrevet 28. november 2005 Ja, hvor er hun blitt av? ← Er på besøk hos bestefaren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 29. november 2005 #311 Del Skrevet 29. november 2005 Slik Oscar taklet forrige blemme, da han og Benedicte skulle ha arven til Astrid, tviler jeg på han takler denne blemmen noe bedre. Hva er vel bedre såpeopera enn en brud som blir sviktet i siste sekund? Som om ikke den er brukt før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. november 2005 #312 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, det var toppen av en sprayflaske og rester av spraymaling han fant på bakken i parkeringshuset. ← Herregud, han svensken er jo ikke LUR heller da! hva med å kaste det i søpla eller et annet sted... neeeeeeeeeeida, legge det igjen inne i parkeringshuset...det er lurt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. november 2005 #313 Del Skrevet 29. november 2005 Irriterer meg litt over at Rolf har så fri tilgang til telefon, visitter, og permer. Det er jo ikke slik for andre drapsdømte. ← Skal tro om det er like enkelt å ta en telefon til Ninni... Regner med at hun har TV på cella si, og følger med... Kunne ha tenkt meg å hørt hva hun har å si til alt som skjer der hjemme... Bør ikke hun også snart få perm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 30. november 2005 #314 Del Skrevet 30. november 2005 for noen år hørte jeg hørte snakk om at Toralv Maurstad skulle tilbake i serien som Georgs tvillingbror. Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #315 Del Skrevet 30. november 2005 for noen år hørte jeg hørte snakk om at Toralv Maurstad skulle tilbake i serien som Georgs tvillingbror. Kan noen bekrefte dette? ← Nei, for Per Chr Ellefsen eller noe kom til serien som Georgs bror Hugo. Men ja,. det var snakk om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #316 Del Skrevet 30. november 2005 Noen som vet noe mere om søskenparet Liv og Storm Liland som dukker opp etter jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #317 Del Skrevet 30. november 2005 Noen som vet noe mere om søskenparet Liv og Storm Liland som dukker opp etter jul? ← Jeg vet at de har en lillesøster på sånn 12-13 år også. Mulig kjærsteemne for Goggen eller Juan Carlos? Så fort som ungene vokser bør de jo snart være såpass gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #318 Del Skrevet 30. november 2005 Ja ha, men vilke roller får de i Cæsar? Ledelsen? Restauranten? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 30. november 2005 #319 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg lurer på om tuppelura fra Hønefoss en dag skal dukke opp og kreve arv eller no sånt til Måne og Sol. Noen som kan fortelle hvordan drapet på Kenneth skjedde? Uansett blir det ikke et valg Oscar får, Benedicte eller friheten. For Benedicte ville ikke hatt ham når hun vet hva han har gjort, hun har sine prinsipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #320 Del Skrevet 30. november 2005 Kennet var ute på joggetur i Maridalen og ble kjørt ned av en bil og drept. Føreren av bilen er tilsynelatende Oscar som ikke var edru. Han hadde nemlig overrasket Benedicte med picknick og frieri i Maridalen samme dag men så ble barnet til Benedicte syk så hun dro hjem. Oscar drakk opp cognacen og satte seg bak rattet og kjørte hjem men mistet litt kontrollen på bilen da han skulle plukke opp mobilen sin som hadde falt ned på gulvet. Han ble så stressa at han bare kjørte videre uten å sjekke hva det var han kjørte på og vi har vel ikke helt fått se at det virkelig var Kenneth han kjørte ned men det er ihvertfall slik det er lagt opp nå. Da har de vel muligheten åpen for å endre utfallet om 2 år eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå