Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #261 Del Skrevet 24. november 2005 Ojojo, så sint! Er lei "Halvorsens" jeg og altså men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #262 Del Skrevet 24. november 2005 Hæææ jeg skjønner ikke helt dette jeg... Politiet får snusen i Oscar- hvordan??? Og så skjønner jeg ikke helt hva du mener med at han må ta et valg: Friheten eller Benedicte?????? Hva mener du med det???? Mulig jeg er helt blåst her, men skjønte ikke helt dette..... ← Svein er nok den som legger sammen to og to ja. Fordi Benedicte nevner at Oscar fridde til henne i Maridalen, også ser han jo bilen når han skal overraske Oscar med å reparere den for han. Det med at han tar et valg; det store spørsmålet er hva Oscar gjør når politet har tenkt til å ta han. Stikke av? Overgi seg? Jeg vet foreløpig ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #263 Del Skrevet 24. november 2005 jeg er dritt lei marianne og alt maset hennes. Det forpulte hestetrynet burde blitt sparket ut (samme med dattera) ← Du blir kvitt dem over jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 24. november 2005 #264 Del Skrevet 24. november 2005 Rosin: Hvor får du vite alt sammen fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #265 Del Skrevet 24. november 2005 Det med at "Halvorsens" forsvinner er da almenn kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. november 2005 #266 Del Skrevet 24. november 2005 Rosin er sikkert en av skuespillerne i HC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #267 Del Skrevet 24. november 2005 Rosin er sikkert en av skuespillerne i HC ← Ah, da er jeg KG-venninne med en HC-skuespiller En av skuespillerne forsøkte å sjekke opp tanten min - så jeg hadde "NESTEN" en HC-onkel! Men tante var ikkeno hypp, selvom jeg prøvde å tvinge henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #268 Del Skrevet 24. november 2005 Jepp, det er jeg som er Astrid Anker-Hansen. Og det med at Halvorsens skal ut har faktisk stått i Se og Hør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #269 Del Skrevet 24. november 2005 Uff, jææææævlig sært å bruke ordet "Halvorsens" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #270 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg sier Halvorsens konsekvent fordi du påpekte det tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #271 Del Skrevet 24. november 2005 Jepp, det er jeg som er Astrid Anker-Hansen. Og det med at Halvorsens skal ut har faktisk stått i Se og Hør... ← Sossen Krohg på KG! Jeg visste det var kjendiser her inne! Sossen og Anita Skorgan... hvem blir den neste? (Anita Skorgan nevnte KG i et nummer av KK tidligere i år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #272 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg sier Halvorsens konsekvent fordi du påpekte det tidligere i tråden ← I know - og de sier det jo der og! Sossen Krohg på KG! Jeg visste det var kjendiser her inne! Sossen og Anita Skorgan... hvem blir den neste? (Anita Skorgan nevnte KG i et nummer av KK tidligere i år) ← Hææææ? Ja, mener å huske det - sa hun hva hun kaller seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2005 #273 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Slettet. Feil tråd.... Endret 25. november 2005 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2005 #274 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) *slettet* ← Jeg synes hun som spiller May er en av de bedre skuespillerne på Cæsar, jeg. Endret 27. november 2005 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. november 2005 #275 Del Skrevet 25. november 2005 Takk for svar rosin, nå ble jeg litt klokere He he, jeg ble helt svett når det var noe jeg ikke fikk med meg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #276 Del Skrevet 25. november 2005 ja, han trenger en tur til butikken! At han kan sende meldinger til May, er like rart som at Scott kommer rett til Rolv når han ringer han.. ← det har jeg tenkt på også! ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 25. november 2005 #277 Del Skrevet 25. november 2005 Irriterer meg litt over at Rolf har så fri tilgang til telefon, visitter, og permer. Det er jo ikke slik for andre drapsdømte. Og så bør Julie komme seg tilbake til kunsten. Forettningssamtaler var vel neppe fag på den skuespillerskolen hun gikk på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #278 Del Skrevet 25. november 2005 Svein er nok den som legger sammen to og to ja. Fordi Benedicte nevner at Oscar fridde til henne i Maridalen, også ser han jo bilen når han skal overraske Oscar med å reparere den for han. Det med at han tar et valg; det store spørsmålet er hva Oscar gjør når politet har tenkt til å ta han. Stikke av? Overgi seg? Jeg vet foreløpig ikke mer... ← Hvordan skal Svein overraske Oscar med å reparere bilen når bilen er gjemt i en garasje i hutteheita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. november 2005 #279 Del Skrevet 25. november 2005 Dette er virkelig en morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 25. november 2005 #280 Del Skrevet 25. november 2005 men snart kvitt de nå da..... synes benedikte er fæl jeg. bare det samme opp og opp igjen. bare kverrulering med hu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå