Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2022 #261 Del Skrevet 27. november 2022 Anonymburker skrev (7 timer siden): Så klart er ikke alle barn like ille, men hvis dagen min består av 90 % positivt og de siste 10 % består av vold så gjør sistnevnte for stor skade til at jobben er verdt det. Definitivt. Opplever du at jeg sier noe annet? Synes det er synd at jeg bruker tid på validering og å prøve å støtte deg, å si at det er helt naturlig det du føler og alt du får ut av det er et behov for å gå i forsvar. Jeg tror svært mange greier å stå i de 10 %, fordi de har det greiere i privatlivet. Hvis du allerede har innsett at det ikke er verdt det så forstår jeg ikke hvorfor du holder fast i å stå i det og stå i det selv når du har svært mange symptom på utbrenthet. Håper uansett det blir hyggeligere på jobb frem til jul, og at det kan bli litt roligere for deg. 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 27. november 2022 Forfatter #262 Del Skrevet 27. november 2022 supernova_87 skrev (2 timer siden): Definitivt. Opplever du at jeg sier noe annet? Synes det er synd at jeg bruker tid på validering og å prøve å støtte deg, å si at det er helt naturlig det du føler og alt du får ut av det er et behov for å gå i forsvar. Jeg tror svært mange greier å stå i de 10 %, fordi de har det greiere i privatlivet. Hvis du allerede har innsett at det ikke er verdt det så forstår jeg ikke hvorfor du holder fast i å stå i det og stå i det selv når du har svært mange symptom på utbrenthet. Håper uansett det blir hyggeligere på jobb frem til jul, og at det kan bli litt roligere for deg. 🙏 Jeg mente ikke å gå i forsvar og det var heller ikke intensjonen å svare surt, altså. Skrev i natt etter en del alkohol, så ble kvaliteten på innlegget deretter. Setter pris på støtten fra deg. Føler nok det er en svakhet å sykmelde seg pga psykiske årsaker, er derfor jeg holder ut dag etter dag. Når det gjelder å bytte jobb ser jeg ikke helt mulighetene der. Jeg er ikke god på noe spesielt, og det er sannheten og ikke selvkritikk. At jeg har et kjipt og ensomt privatliv spiller også inn på hvordan jeg takler det jobbmessige. Hvorfor skal jeg slite i arbeidslivet og bidra når resten av livet er kjipt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DeprimertMann Skrevet 27. november 2022 #263 Del Skrevet 27. november 2022 13 hours ago, Anonymburker said: Jeg kommer nok til å spille tøff og vente med sykemelding. Snart juleferie. Skjønner, men håper du kontakter fastlegen etter jul. 13 hours ago, Anonymburker said: Kunne sikkert startet en slik tråd, men av erfaring er jeg dårlig til å sette råd ut i livet. Jeg fortsetter som regel med de samme rutinene uansett. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 27. november 2022 Forfatter #264 Del Skrevet 27. november 2022 DeprimertMann skrev (5 timer siden): Skjønner, men håper du kontakter fastlegen etter jul. Skjønner! Ja, det kommer jo an på hvordan det går. Starten av uka er det kritiske for min del, så spent på hvordan psyken min er på tirsdags ettermiddag. Generelt: Drakk for øvrig alkohol for første gang på flere måneder i går, og jeg merker hvor fort det gjør meg i dårligere humør og tankene blir tyngre. Deilig og avslappende når man drikker, men alt blir verre i dagene etterpå. Ikke at jeg er så lykkelig uten alkohol, men ikke en gang den gleden skal jeg få ha. Alt det fine i livet skal jeg enten ikke tåle, ha angst for eller ikke ha personlighet til. Hva skal fremtiden bestå av da, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 28. november 2022 Forfatter #265 Del Skrevet 28. november 2022 I dag har jeg filosofert litt over at det blir stadig vanskeligere å få dekket menneskelige behov. Hvis man ønsker barn trenger man nærmest millioninntekt samlet for at det skal gå rundt. Menn som ønsker partner, nærhet, sex eller barn må ha en rekke overfladiske egenskaper for å nå opp. Hvis personlige egenskaper hadde vært viktigst hadde man hatt flere lykkelige forhold, og ikke et lass med barn som har alenemødre. Rett og slett fordi mennene med de verste egenskapene er de som velges. Problemet er for stort til å avvises med at menn må gå i seg selv og utvikle seg. Slutte å være bitre. Det er vanskelig å utvikle utseendet, eller plutselig bli rik. Ensomhet, Menn | Mennene som velges bort (nettavisen.no) Jeg har ikke pluss, så vet ikke hva som står i artikkelen, men overskriften sier det meste. Flere og flere menn velges bort. Er det fordi menn blir jævligere og jævligere, eller fordi de vanlige mennene ikke lenger når opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #266 Del Skrevet 1. desember 2022 Så lei av hodepine nå..😔 Og hjertebank. Synd at jeg aldri får vite hvordan det er å være normalt fungerende, ha en vanlig fysisk og psykisk helse. Jeg bare holder ut dag for dag, men vet at det ikke er noe reellt håp om at ting blir bedre. Jeg er under middels på absolutt alt, og det er selvinnsikten som snakker og ikke selvmedlidenheten. Det hadde vært en drøm å få slippe lidelsen, må jeg innrømme. Det hadde løst alt. For livet løser ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 1. desember 2022 #267 Del Skrevet 1. desember 2022 Gå nå til legen med den hodepinen. Og hjertebanken. Det finnes hjelp å få for begge disse tingene. Du har et ansvar for å ivareta din egen helse. Kom igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 1. desember 2022 #268 Del Skrevet 1. desember 2022 Kaida skrev (4 minutter siden): Gå nå til legen med den hodepinen. Og hjertebanken. Det finnes hjelp å få for begge disse tingene. Du har et ansvar for å ivareta din egen helse. Kom igjen... Støtter denne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #269 Del Skrevet 3. desember 2022 Bie-damen skrev (På 1.12.2022 den 19.06): Støtter denne ❤️ Kaida skrev (På 1.12.2022 den 19.02): Gå nå til legen med den hodepinen. Og hjertebanken. Det finnes hjelp å få for begge disse tingene. Du har et ansvar for å ivareta din egen helse. Kom igjen... Jeg burde sikkert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 3. desember 2022 #270 Del Skrevet 3. desember 2022 Mange mannfolk er skikkelig dårlige til å gå til legen 🙂 Bare ring og bestill en time, så får du tatt noen standardtester (bt, puls, EKG, blodprøver). Sånt som blir tatt utallige ganger på et legekontor i løpet av uka.. Hvis alt er bra, tommel opp 👍 Hvis det er noe rusk, absolutt best å ta tak i det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #271 Del Skrevet 4. desember 2022 Bie-damen skrev (10 timer siden): Mange mannfolk er skikkelig dårlige til å gå til legen 🙂 Bare ring og bestill en time, så får du tatt noen standardtester (bt, puls, EKG, blodprøver). Sånt som blir tatt utallige ganger på et legekontor i løpet av uka.. Hvis alt er bra, tommel opp 👍 Hvis det er noe rusk, absolutt best å ta tak i det 🙂 Ja, det har du nok rett i. Burde sykemeldt meg men velger heller å stå i dritten for å virke sterk. Typisk oss menn. Logikken med hjertebank skjønner jeg ikke da jeg normalt har puls på 50-tallet. I perioder hvor jeg har trent mye og i tillegg holdt meg unna alkohol har jeg vært nede i 43 i puls. Hodepine har jeg alltid slitt med, siden barndommen. Da var den enda verre. Gikk da på medisiner som ikke virket spesielt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 4. desember 2022 #272 Del Skrevet 4. desember 2022 Anonymburker skrev (4 timer siden): Ja, det har du nok rett i. Burde sykemeldt meg men velger heller å stå i dritten for å virke sterk. Typisk oss menn. Logikken med hjertebank skjønner jeg ikke da jeg normalt har puls på 50-tallet. I perioder hvor jeg har trent mye og i tillegg holdt meg unna alkohol har jeg vært nede i 43 i puls. Hodepine har jeg alltid slitt med, siden barndommen. Da var den enda verre. Gikk da på medisiner som ikke virket spesielt godt. Bestiller du legetime da 🙂? Så kan vi få høre etterpå hvordan det gikk ❤️? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #273 Del Skrevet 4. desember 2022 Bie-damen skrev (14 timer siden): Bestiller du legetime da 🙂? Så kan vi få høre etterpå hvordan det gikk ❤️? Jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg ikke kan love noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 5. desember 2022 #274 Del Skrevet 5. desember 2022 Anonymburker skrev (17 timer siden): Jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg ikke kan love noe. Noen ganger kan en overraske til og med seg selv 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 5. desember 2022 #275 Del Skrevet 5. desember 2022 Gjest DeprimertMann skrev (På 31.10.2022 den 16.25): Psykologen tror også at utredningen vil hjelpe. Jeg er mer tvilende, men tenker det ikke skader så gir det en sjanse. Har enormt med tid jeg bare ligger i sengen og bare det å ha noe å stå opp til er postivit. Hvordan går det med deg nå da 🙂? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 10. desember 2022 Forfatter #276 Del Skrevet 10. desember 2022 Vondt å våkne fra en drøm om at den forrige jenta jeg var forelska i likte meg også og at vi ble sammen. Spesielt når virkeligheten er at jeg prøvde meg, men ble avvist. Drømmer også mye om at faren min lever, selv om virkeligheten er at han døde før jeg ble tenåring. Det er også vondt å tenke på at drømmene jeg drømmer, er virkeligheten for de aller fleste. De finner en partner, blir forelsket osv. De aller fleste har også pappaen sin (og mamma) i live på min alder. Min drømmeverden er faktisk den virkeligheten de fleste lever i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #277 Del Skrevet 11. desember 2022 Skål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #278 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg ventet med å åpne en snap jeg fikk av en kamerat i helga, fordi jeg regnet med at den inneholdt noe som ville gjøre meg nedfor. Derfor ventet jeg et par dager slik at helga ikke skulle bli ødelagt. Og jeg fikk rett; jeg ble nedfor. Alt som minner meg på at jeg ikke har et normalt liv for alderen, trekker meg lenger ned i gjørma. Ikke nok med at jeg selv ikke har et normalt liv, men det er jo fraværende ellers i familien også. Kan ikke gå i detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bie-damen Skrevet 18. desember 2022 #279 Del Skrevet 18. desember 2022 Den 21. desember er det vintersolverv. Det er min favoritt ❤️ Etter det blir det lysere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. desember 2022 Forfatter #280 Del Skrevet 18. desember 2022 Bie-damen skrev (17 timer siden): Den 21. desember er det vintersolverv. Det er min favoritt ❤️ Etter det blir det lysere.. Det første jeg tenkte her var; "skrev du i feil tråd nå"? 😛 Eller er det en dyp mening bak det hele? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå