Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har sett denne eit par gongar. Og eg er usikker på kva eg ser. Kven er eigentleg mest provoserende i starten?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Syke greier. Han som filmer burde jo og bli anmeldt for farlig kjøring ved å henge på vedkommende, og samtidig ikke kontakte politiet.

• Liker 17
Skrevet (endret)

.

Endret av gjest431
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Propaganda. Herregud om noen biter på denne!!!

https://www.nettavisen.no/nyhetsstudio?p=lc-4107934-6650

"Fredag ble SIAN-leder Lars Thorsen tiltalt for vold, skadeverk og krenkelse. Thorsen er tiltalt for å ha skadet tre personer som han skal ha sprayet forsvarsspray i ansiktet på ved ulike anledninger. Han er også tiltalt for skadeverket etter å ha boltet fast et banner med påskriften «OSLO JIHADSENTER» på Iman Aktivitetssenter i Oslo. Boltene skal ha gjort skade på bygget."

Fyren er jo ikke akkurat selv mors beste barn. Og dette virker rigget. Fake news. 

MEN: dersom det stemmer at vedkommende ble presset ut av veien så må den personen få sin straff. Selv om SIAN-folka er helt duster etter min mening så er de mennesker og fortjener ingen slik behandling.

Vend dem heller ryggen om du ikke deler tankegodset deres.

Endret av Skid_raw
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
fittesnerk skrev (32 minutter siden):

For meg ser du til at han som filmer er med på det. Vedkommende i den andre biler ser ut til å vinke ham videre :vetikke:

han er fra alternativ media, om vi skal dømme etter klippet vg har sluppet så brant de koranen i ett veikryss, som førte til at flere ble svært sinte, inkludert dama som presser han av veien.  Kommer nok mer informasjon

Endret av MAGEROST
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Fjaselina skrev (16 minutter siden):

Eg har sett denne eit par gongar. Og eg er usikker på kva eg ser. Kven er eigentleg mest provoserende i starten?

Det er vel de i den sølvgrå bilen som kræsjer i dem?. Jeg er ikke fan av sian men kom igjen a, dette er jo ikke greit eller? 😅

Her er fulle video klippet for de som vil se, action starter på 2:02

16972501272758761697250127275876https://www.facebook.com/alternativmedia.no/videos/1697250127275876

Endret av Roberto malone
  • Liker 19
Skrevet

Idiot oppførsel, burde miste lappen hele gjengen.

• Liker 16
Gjest Optimo
Skrevet

De som filmer er fra "Alternativ Media". De har en side på Facebook der de sprer greiene sine. Jeg tror ikke det er noen direkte kobling til SIAN der, men hva vet jeg. Kanskje de er medlemmer. 

Skrevet

Håper de som gjorde det blir straffet for drapsforsøk og terrorisme, samt skape farlige situasjoner for andre trafikanter.

Forskjell på å brenne en bok kontra det å drepe noen.

• Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet

Idioti avler idioti, tydeligvis. Skulle vært sendt til Bjørnøya eller Jan Mayen alle sammen, så kan de krangle hverandre i hjel og la normale folk være i fred.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av gjest431
  • Liker 6
Skrevet

Håper de i filmebilen blir fengslet

• Liker 5
Skrevet
Granita skrev (6 minutter siden):

Forklar hvorfor du synes det. 

• Liker 14
Skrevet

Det skjer kanskje litt av hvert før de "begynner" å filme som også kan være interessant. Tipper det har vært en del provokasjoner fra de helt "uskyldige" SIAN folkene i forkant.

• Liker 10
Skrevet
ltfutt skrev (1 minutt siden):

Det skjer kanskje litt av hvert før de "begynner" å filme som også kan være interessant. Tipper det har vært en del provokasjoner fra de helt "uskyldige" SIAN folkene i forkant.

Når ble en provokasjon formidlende nok til å presse andre av veien, så bilen ruller rundt?

• Liker 31
  • Nyttig 2
Gjest Optimo
Skrevet
ltfutt skrev (1 minutt siden):

De var på Mortensrud og brant noen koraner og slang litt med leppa. Så ble det hyl og skrik og kjefting, det vanlige sirkuset. Tydeligvis kokte det helt over i toppen for hun i Mercedesen. 

Skrevet
Granita skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skal de som filmer bli fengslet?, de som filmer er uavhengige medier og er ikke en del av SIAN.

ltfutt skrev (2 minutter siden):

Du kan se hele streamen her:.

https://www.facebook.com/alternativmedia.no/videos/1697250127275876

Da kan du selv se hvem som starter å bruke vold.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette ser ut som et mordforsøk, som fort kunne rammet langt flere bilister på veien.

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Rotehodet skrev (På 2.7.2022 den 17.33):

Når ble en provokasjon formidlende nok til å presse andre av veien, så bilen ruller rundt?

Det er dette SIAN er eksperter på.. Provosere fram en handling slik at de kan være offer.. De hadde muligens ropt "jævla m***" står det i en nrk-artikkel. Nå har de igjen fått akkurat det de var ute etter... -Tipper denne "biljakten" ikke begynner når filmen starter. Kan godt være de har oppført seg som rasshøl mot henne i forkant uten at vi ser det på filmen. At bilen "ruller rundt" var nok ikke noe det går an å beregne.. Vel vell.. Nok en gang fikk SIAN akkurat det dem var ute etter. Selvsagt ikke en akseptabel handling av den kvinnelige bilføreren som setter liv i fare.. -At SIAN indirekte setter liv i fare er også noe som må tas på alvor.

Endret av ltfutt
  • Liker 16
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...