Gå til innhold

Menn som spruter inni deg vil gjøre deg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ingen planer om å få flere barn,men begge to elsker når han kommer inni meg.

Kan jo ikke sløse med go'sakene😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 0.32):

Tror de gjør det kun fordi de vil, og det er godt. Eventuell graviditet er jo ikke deres problem.

Kjenner at jeg virkelig ikke liker menn...

Anonymkode: 613cb...586

Buhu, hva med kvinner som absolutt vil ha sex uten kondom og i tillegg kan bli gravid? Det har ikke slått deg at de fleste både menn og kvinner liker å spise banan uten skallet på?

Anonymkode: c025b...a94

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er instinkt. Hadde sex med en for noen måneder siden som verken spurte før eller etter om jeg gikk på prevensjon. Jeg vil ikke ha flere barn, så jeg gjør jo såklart det, men virka ikke som han tenkte på det en gang. Mann på 50 år, jeg er 35. Han regnet vel med jeg er såpass voksen, men jeg kunne jo vært ei skrulle 😄

Anonymkode: 4b7de...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 15.45):

Du er deg selv lik. Mannens seksualitet er ikke degradert om de blir bedt om å ta ansvar, men fordi konsekvensene av ubeskyttet sex kan bli veldig store. Selvfølgelig. Min seksualitet tilsier at jeg vil knulle halvparten av alle jeg møter på gata under eggløsning, men jeg kan jo ikke alltid bare gjøre som jeg vil uten konsekvenser jeg heller. 

Anonymkode: 42316...7f4

Mulig det men det blir litt rart når du siterer kun siste halvdel av mitt svar og tar det ut av kontekst (denne tråden). Dessuten liker jeg din siste setning, kvinners råskap/kåtskap skulle vært mye mer belyst, og anerkjent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...