Gå til innhold

Menn som spruter inni deg vil gjøre deg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en tråd om dette.. de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Anonymkode: f5b74...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (37 minutter siden):

Ja. Virker jo sånn. 

Ja, altså mi venninne hadde sex med en som ønsket å sprute i henne uten å konfrontere først om prevensjon.

Jeg som mann ville visst om dama gikk på noe. De fleste ONS jeg har vil mannen trekke ut før, selvom jeg går på prevensjon. 

Anonymkode: f5b74...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Det er fordi det er sinnsykt digg å sende ladningen inni fitta. 

Anonymkode: 4799c...a35

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Leste en tråd om dette.. de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Anonymkode: f5b74...2a8

Eventuelt så ligger det ikke noen store eksistensielle spørsmål bak handlingen, og de har rett og slett forhørt seg om og stoler på at dama bruker prevensjon.

Det kommer an på relasjonen, ikke sant. Har man fast partner så regner jeg med at tilliten er såpass tilstede at hvis dama sier at hun tar prevensjon så gjør hun det, og at de har hatt en prat om at begge syns det er ok at han kommer i henne.

Hvis jeg var mann, så hadde jeg ikke komt i et ons eller pult uten gummi. Der finnes ikke den samme tilliten. Å ikke ligge med fremmede uten kondom er forsåvidt gjeldende uansett kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er bare hensynsløse idioter som driter i at deres ansvarsløshet kan få store konsekvenser for kvinner og deres egne barns liv. 

Anonymkode: 2b1e3...0a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de gjør det kun fordi de vil, og det er godt. Eventuell graviditet er jo ikke deres problem.

Kjenner at jeg virkelig ikke liker menn...

Anonymkode: 613cb...586

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo lyst å gjøre det for nytelsens skyld, og blir ofte overtalt av kvinnene som sier at de går på pillen, og som senere ikke forstod hva som gjorde at de ble gravid likevel…. Som en sa; kvinner uten jobb, utdanning eller mål i livet virker ikke pillene på, mens de som har en målrettet fremtid, der er det sjelden at pillen ikke virker….. Mye sant der, dessverre 😕

Anonymkode: 2534c...236

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De har jo lyst å gjøre det for nytelsens skyld, og blir ofte overtalt av kvinnene som sier at de går på pillen, og som senere ikke forstod hva som gjorde at de ble gravid likevel…. Som en sa; kvinner uten jobb, utdanning eller mål i livet virker ikke pillene på, mens de som har en målrettet fremtid, der er det sjelden at pillen ikke virker….. Mye sant der, dessverre 😕

Anonymkode: 2534c...236

Jeg har selv hatt en mann som har tømt seg inni meg uten snakk om noe i forkant. Det er ikke mange som ofrer den sjanse, men noen. Så jeg tenker de som gjør dette har en pekepinn i at det ikke spiller noe rolle eller faktisk ønsker seg et barn. Med andre ord, ei kvinne de stoler på og "jan" ha barn med. Ville de vært redd for det så hadde trekt den ut. Ts

Anonymkode: f5b74...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være bra dum om man satser på å unngå graviditet bare ved å trekke seg ut rett før. Hvem I all verden satser på det i 2022 med de prevensjonsmuligheter som finnes nå? 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør de ikke det. De bare prioriterer pikken sin fremfor å ta ansvar. Det gjelder MANGE. 

Anonymkode: 42316...7f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Leste en tråd om dette.. de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Anonymkode: f5b74...2a8

Det stemmer ikke. Jeg syns det er deilig så sprute i fitta men er sterilisert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (1 minutt siden):

Det stemmer ikke. Jeg syns det er deilig så sprute i fitta men er sterilisert 

Tror endel menn liker det ja, men fryktelig mange tør ikke. 

Anonymkode: f5b74...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, AnonymBruker said:

Leste en tråd om dette.. de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Anonymkode: f5b74...2a8

Jeg tror en del av oss føler at det er en motsetning mellom det kontrollerte fornuftige jeg og den tilstand man søker i det seksuelle, sexen kan føles mer tilfredsstillende og grensesprengende når man frigjør seg fra sitt daglige fornuftige jeg. Dette kan være del av forklaringen både på en del ikke-planlagte graviditeter, spredning av kjønnssykdommer og utroskap. Uten at jeg skal forsvare noen av delene.

Når det er sagt tror jeg faktisk også det finnes menn som ikke ville hatt noe imot om en one night stand ender i graviditet om han slipper alle forpliktelser - for eksempel om hun har en cuckold som mann og han er klar til å påta seg farskapet ved eventuell graviditet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er bevisst at de ønsker barn, mer at det er et slags instinkt som forteller dem at de skal ha lyst til å gjøre det. Jeg hadde en eks som hadde null interesse av barn men gud som han skulle sprute i fitta allikevel, på pillen eller ei. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/29/2022 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Leste en tråd om dette.. de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Anonymkode: f5b74...2a8

De tenner på tanken, en tanke som forsvinner i det spruten går inni og plutselig angrer de seg veldig. I know for jeg kan ha den fantasien, men jeg greide nå å styre meg, det er det ikke alle som gjør. Er vel en helt normal ting å føle på, vi hadde ikke hatt mennesker om vi ikke hadde slike tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Instinktivt og biologisk er det jo akkurat det menn skal gjøre; fylle henne med en ladning der et par millioner svømmere kappes om å bli den ene heldige som kommer seg til målet først, om målet er der. 

I vår moderne verden er menns seksualitet degradert til noe ekkelt og redusert til begreper som å styre seg, holde igjen, ta ansvar, ikke vær egoistisk og lær, forstå, tolk, gjett og gjør hva du kan for at hun får en opplevelse. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (19 minutter siden):

Jeg tror ikke det er bevisst at de ønsker barn, mer at det er et slags instinkt som forteller dem at de skal ha lyst til å gjøre det. Jeg hadde en eks som hadde null interesse av barn men gud som han skulle sprute i fitta allikevel, på pillen eller ei. 

Ja men det handler ikke bare om instinkter.  For min del er der også fordi det gjør orgamsen 100 ganger bedre når man kommee inni henne. 

 

Veldig glad for at jeg har samboer som går på p-pillen. (Hun gjør det uansett pga sterke mens smerter) 

Anonymkode: 5de1f...8bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sterilisert, liker å sprute inne. Ikke famn av partner bytter for ofte.

M38

Anonymkode: cf11e...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (50 minutter siden):

Jeg tror ikke det er bevisst at de ønsker barn, mer at det er et slags instinkt som forteller dem at de skal ha lyst til å gjøre det. Jeg hadde en eks som hadde null interesse av barn men gud som han skulle sprute i fitta allikevel, på pillen eller ei. 

Regner med han også fikk satt spruten, pille eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...