Gå til innhold

Menn som spruter inni deg vil gjøre deg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sydhavskongen skrev (32 minutter siden):

Regner med han også fikk satt spruten, pille eller ei?

Joda, skjedde rett som det var det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke det er bevisst at de ønsker barn, mer at det er et slags instinkt som forteller dem at de skal ha lyst til å gjøre det. Jeg hadde en eks som hadde null interesse av barn men gud som han skulle sprute i fitta allikevel, på pillen eller ei. 

Er vel litt det at det er normalen å sprute i fitta. Og tenke med det hue. Skulle tro noen tenker at det skjer jo ikke med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (12 minutter siden):

Joda, skjedde rett som det var det.

Hehe avbryte midt i moroa er ikke lett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har dessverre ikke effektiv prevensjon, kondom har en typisk feilrate på 15% per år man er seksuelt aktiv. De fleste menn er typiske menn. 

Jeg har selv kommet i det uføre å gjøre noen gravid. Ikke fordi jeg ønsket å gjøre noen gravid, og spesielt ikke henne. Å gjøre noen gravid kan være pirrende, men vedkomne var noen jeg kun tolererte etter å ha drukket en del. Kondomer er ikke moro eller lett når man er brisen nok til å pule noen under pari. De er vel universalt kjipe, og de fungerer ikke som prevensjon. Kvinner har til sammenligning prevensjon med typisk feilrate under 1% per år. Og de ødelegger ikke sex. 

Jeg lærte to ting av seansen. For det første at å svare "Gratulerer?" når noen sier de er gravid med deg, ikke blir mottatt godt. For det andre at vi kan takke gud for spontanaborter. Og at å stikke kuken i crazy kanskje ikke er optimalt. 

Som mann er en enorm frykt å måtte finansiere at et ufyselig menneske skal mishandle ens egent barn framfor at man selv oppdrar det og gir det en fighting chance til å lykkes. Vi har ikke et dusin gode og trygge valg hvis vi vil ha reversibel prevensjon. Det er en luksus reservert for kvinner. Hvis vi har uflaks blir hun gravid, vi må betale masse penger, og ungen blir oppdratt av noen som totalt mangler dømmekraft og sunn fornuft. 

Vasektomi er ikke nødvendigvis reversibelt og har langt større risiko enn kvinners prevensjonsmiddel. 

Dessuten vil man når man er kåt nok, pule først, og tenke senere. Menn har kun nok blod til et hode om gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 0.32):

Nei, de er bare hensynsløse idioter som driter i at deres ansvarsløshet kan få store konsekvenser for kvinner og deres egne barns liv. 

Anonymkode: 2b1e3...0a7

Hvordan da..? Vi kan ta angrepille eller abort, så blir det ingen konsekvenser.

Dessuten veldig rart om kvinnen blir overrasket over at det kommer sædceller ut av en penis som er inne i henne. Har jeg ubeskyttet sex er jeg jo med på det, hvorfor legge alt ansvaret på mannen?

Anonymkode: 9209b...0a5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan da..? Vi kan ta angrepille eller abort, så blir det ingen konsekvenser.

Dessuten veldig rart om kvinnen blir overrasket over at det kommer sædceller ut av en penis som er inne i henne. Har jeg ubeskyttet sex er jeg jo med på det, hvorfor legge alt ansvaret på mannen?

Anonymkode: 9209b...0a5

Du høres ut som et oppegående kvinnfolk.

Etter at jeg og eksen slo opp, dro vi sånn annenhver søndag til jernbanetorget for å kjøpe kebab og angrepille. Jeg kjøpte selvsagt bare kebab, men hun trengte angrepille. Ventet ute, hyppigheten gjorde meg litt ubekvem. Og hvis hun ikke likte det kunne hun bare kjøpe p-piller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 0.19):

Feil. Det er fordi det er sinnsykt digg å sende ladningen inni fitta. 

Anonymkode: 4799c...a35

Det er digg. Men å betale på en snørrunge i 18 år etterpå som en ikke ønsker er langt fra digg. Derfor er det beste kondom med tvilsomme bekjentskaper. Eller å kutte strengen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 1.10):

Jeg har selv hatt en mann som har tømt seg inni meg uten snakk om noe i forkant. Det er ikke mange som ofrer den sjanse, men noen. Så jeg tenker de som gjør dette har en pekepinn i at det ikke spiller noe rolle eller faktisk ønsker seg et barn. Med andre ord, ei kvinne de stoler på og "jan" ha barn med. Ville de vært redd for det så hadde trekt den ut. Ts

Anonymkode: f5b74...2a8

Så hva var egentlig casen her? Hvis du har sex med en fyr uten kondom (og uten å fortelle han at du går på prevensjon), så fremstår vel i grunn du like «idiot» som han når dere har sex uten å bruke kondom. Å hoppe av i svingen er tidenes dårligste prevensjonsmetode.

Hva mener du forresten med «det er ikke mange kvinner som ofrer den sjanse, men noen»? Mulig at jeg misforstår deg, men tror du virkelig at den gjengse kvinne klør etter å bli gravid og at de fleste beholder barnet dersom de blir tilfeldig gravid med en dude? Eh, nei.

Anonymkode: 02434...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (På 30.6.2022 den 6.33):

Man skal være bra dum om man satser på å unngå graviditet bare ved å trekke seg ut rett før. Hvem I all verden satser på det i 2022 med de prevensjonsmuligheter som finnes nå? 

Fortell meg om prevensjon for kvinner, helt uten hormoner. 

Anonymkode: ca061...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortell meg om prevensjon for kvinner, helt uten hormoner. 

Anonymkode: ca061...771

Eh kondomer?

Hvorfor i all verden skal det være for kvinner forresten? 

Endret av Tomas77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 23.37):

de vil egentlig bli pappa når de tør å ta sjansen på dette? 

Link til den tråden plz! 🤣 Den er jeg klar for å lese en "logisk forklaringen" på :fnise: 

Svaret er : SELVSAGT ikke!!! Det er jo naturlig. Det er vel ganske normalt at godt samkjørte partnere kommer sånn omtrentlig samtidig, og da er det jo veldig sært å skulle trekke seg ut bare for å sende sjømennene i  annen retning imens man tenker på barn og graviditet samtidig som begge er på "klimaximus-stadis-vitalis"...   Var "konklusjonen" at damer som ville ha griseriet innabords også ønsket å bli gravide , forresten? 😅 

Unntak kan vel kanskje være om man har hatt for mye sex, og man ikke ønsker ødelegge "inneklimaet" og pådra seg soppinnfeksjÅnn.  Svaret er rett og slett at det er det mest naturlige, både for menn og kvinner :opplyser:

Endret av anonymbruker42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajarRun skrev (På 1.7.2022 den 1.40):

Menn har dessverre ikke effektiv prevensjon, kondom har en typisk feilrate på 15% per år man er seksuelt aktiv. De fleste menn er typiske menn. 

Jeg har selv kommet i det uføre å gjøre noen gravid. Ikke fordi jeg ønsket å gjøre noen gravid, og spesielt ikke henne. Å gjøre noen gravid kan være pirrende, men vedkomne var noen jeg kun tolererte etter å ha drukket en del. Kondomer er ikke moro eller lett når man er brisen nok til å pule noen under pari. De er vel universalt kjipe, og de fungerer ikke som prevensjon. Kvinner har til sammenligning prevensjon med typisk feilrate under 1% per år. Og de ødelegger ikke sex. 

Jeg lærte to ting av seansen. For det første at å svare "Gratulerer?" når noen sier de er gravid med deg, ikke blir mottatt godt. For det andre at vi kan takke gud for spontanaborter. Og at å stikke kuken i crazy kanskje ikke er optimalt. 

Som mann er en enorm frykt å måtte finansiere at et ufyselig menneske skal mishandle ens egent barn framfor at man selv oppdrar det og gir det en fighting chance til å lykkes. Vi har ikke et dusin gode og trygge valg hvis vi vil ha reversibel prevensjon. Det er en luksus reservert for kvinner. Hvis vi har uflaks blir hun gravid, vi må betale masse penger, og ungen blir oppdratt av noen som totalt mangler dømmekraft og sunn fornuft. 

Vasektomi er ikke nødvendigvis reversibelt og har langt større risiko enn kvinners prevensjonsmiddel. 

Dessuten vil man når man er kåt nok, pule først, og tenke senere. Menn har kun nok blod til et hode om gangen.

Hvorfor ikke vitenskapen - dominert av menn - har klart (les: prioritert) å lage en fungerende medisinsk prevensjon for menn, er en interessant diskusjon i seg selv. Saken er vel heller den at hvorfor skal de det når de kan proppe kvinnen full av hormoner (som det forresten blir stadig mer fokus på at *sjokk* gjerne har mindre gunstige virkninger) og samtidig gi henne både ansvaret for og den økonomiske byrden ved å bruke prevensjon. 

Anonymkode: 02434...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke vitenskapen - dominert av menn - har klart (les: prioritert) å lage en fungerende medisinsk prevensjon for menn, er en interessant diskusjon i seg selv. Saken er vel heller den at hvorfor skal de det når de kan proppe kvinnen full av hormoner (som det forresten blir stadig mer fokus på at *sjokk* gjerne har mindre gunstige virkninger) og samtidig gi henne både ansvaret for og den økonomiske byrden ved å bruke prevensjon. 

Anonymkode: 02434...dee

Hvorfor kan ikke en sutrende feminist ta den jobben? Dere er tross alt sterke uavhengige kvinner. Å lage et legemiddel må dere da få til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ajarRun skrev (1 time siden):

Hvorfor kan ikke en sutrende feminist ta den jobben? Dere er tross alt sterke uavhengige kvinner. Å lage et legemiddel må dere da få til. 

Imponerende påstander og argumentasjon du kommer med. 2/10.

Anonymkode: 02434...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (På 1.7.2022 den 19.53):

Eh kondomer?

Hvorfor i all verden skal det være for kvinner forresten? 

Det er ikke gøy med kondomer, også for kvinner. P-piller gidder jeg ikke å bruke, så da venter jeg med sex. 

Anonymkode: ca061...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er ikke gøy med kondomer, også for kvinner. P-piller gidder jeg ikke å bruke, så da venter jeg med sex. 

Anonymkode: ca061...771

p.s. Kjenner du en mann som ønsker å bruke kondomer hele tiden i et langt forhold? 

Anonymkode: ca061...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 6.47):

Selvfølgelig gjør de ikke det. De bare prioriterer pikken sin fremfor å ta ansvar. Det gjelder MANGE. 

Anonymkode: 42316...7f4

.....og det er kun mannen som hovedsaklig ønsket det ligget eller..?? Trodde man var to om det jeg da... Hadde vært redd kvinnfolk om jeg var mann!!!😟😒

Anonymkode: 1f7ff...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2022 at 11:53 PM, Gorgonzola said:

I vår moderne verden er menns seksualitet degradert til noe ekkelt og redusert til begreper som å styre seg, holde igjen, ta ansvar, ikke vær egoistisk og lær, forstå, tolk, gjett og gjør hva du kan for at hun får en opplevelse. 

Du er deg selv lik. Mannens seksualitet er ikke degradert om de blir bedt om å ta ansvar, men fordi konsekvensene av ubeskyttet sex kan bli veldig store. Selvfølgelig. Min seksualitet tilsier at jeg vil knulle halvparten av alle jeg møter på gata under eggløsning, men jeg kan jo ikke alltid bare gjøre som jeg vil uten konsekvenser jeg heller. 

Anonymkode: 42316...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

p.s. Kjenner du en mann som ønsker å bruke kondomer hele tiden i et langt forhold? 

Anonymkode: ca061...771

Det kommer helt an på hva alternativet er. Hvis det som du skrev er uaktuelt med hormonbasert prevensjon så ville nok de fleste foretrekke kondomer framfor null sex eller uønsket graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...