Gå til innhold

Syns menn gravide damer er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange gjør nok det. Merket veldig økt interesse da jeg gikk gravid med eksen og magen begynte å vokse. Ikke at han ikke var interessert før, men det ble plutselig voldsomt så ofte han skulle inn i meg, til den grad at det begynte å bli slitsomt og innpåslitent. Han var da ofte bortpå for å kjenne på magen og da gikk fort den hånda ned for å ta på fitta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror enkelte har en fetisj på dette ja. Jeg var veldig slank første gang jeg gikk gravid og har generelt fått mye positiv oppmerksomhet for utseendet mitt fra menn, jeg fikk det også fra en del da!! At noen tydelig uttrykte at de syntes jeg var tiltrekkende. 

en nabo sa til meg den gangen at om mannen hennes glante veldig på meg så var det fordi han hadde en ting for gravide damer (!).. husker også jeg tok ham i å stå og spionere på meg mens jeg sto med rumpa i været i 8.mnd og vasket trappa i blokka 😅

Anonymkode: 27a3d...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes min kjæreste er verdens vakkreste med gravid mage, og mange damer kan være veldig fine med litt baby bump, men ikke på en sånn måte at jeg snur meg etter. Kan nok hende dette er en fetisj sak blandt overraskende mange. 

Eller bare fra naturens side, de snur seg etter deg og blir intressert fordi du tydelig er en fruktbar kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får masse oppmerksomhet som gravid, også av menn. Mange synes nok at graviditet er vakkert og kvinnelig, men jeg tviler sterkt på at noen synes det er attraktivt eller sexy! Det er jo ikke det. Ikke har jeg et ønske om å være det heller. Jeg bærer frem en baby 

Anonymkode: af879...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravide kvinner har tent meg siden jeg var 14 år gammel, usikker på nøyaktig hvorfor, men tipper det handler om fruktbarhet. 

Anonymkode: 284a6...508

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig sexy, så deilig å se på og fantastisk god sex med gravid.

Anonymkode: 48745...798

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 21.57):

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Hva er det menn ser etter når de ser etter dame? Sunnhet og fruktbarhetstegn. Vi har mange... Pent langt hår, slank men med skikkelige former, ung, stram hud med glød. Men hva er det største fruktbarhetstegnet av alle? Jo et definitivt bevis på at de er fruktbare, gravid mage. Så nei, det er ikke en fetisj. Det ville vært rart om menn ikke fant gravide damer tiltrekkende. Babymage ser helt annerledes ut enn usunn overvekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...