Gå til innhold

Syns menn gravide damer er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Maleficenta said:

det er jo nærmest obligatorisk å gi komplimenter til noen som er gravid. Da jeg var gravid var plutselig helt random folk syyykt hyggelig mot meg. Så fiin du er? når er termin.. blablabla. 

Er forskjell mellom høflughetsfraser og lange blikk med komplimenter 😊 

Anonymkode: 1a15b...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er forskjell mellom høflughetsfraser og lange blikk med komplimenter 😊 

Anonymkode: 1a15b...2c9

lange blikk kan bety så mangt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er jo opplagt forskjell på menn. Noen tenner på 'fruktbarhetskropp", andre ikke. Noen har ikke så kroppsfasongstyrt tenning i det hele tatt. 

 Selv har jeg en sexlyst som bare varierer mellom høy og skyhøy og hvis hun har lyst er det bare aldri noe å lure på, mens jeg skjønner mange andre menn er litt mer fuskete i tenningen enn meg.

 Ellers skjønner jeg ikke hva slags mann det er som ikke skjønner at en gravid kvinne (eller nybakt mor) byr på kroppslige endringer OG gjør det til et problem når det faktisk helt forutsigbare inntreffer. 

 

Anonymkode: 1dfbf...714

de aller fleste menn tenner visuelt. Er vel mest den gravide selv som gjør det til et problem

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

de aller fleste menn tenner visuelt.

Ja, men alle tilhører ikke "de aller fleste" og noen har en tenning som er mer sammensatt eller beroende på mye annet/mer enn det visuelle.

 Hvor gøy er det å som kvinne bli forklart med hvordan kvinner "er"?  Dere er forskjellige dere også, titalls innlegg her hver dag beviser det lett. Min partner er noe for seg selv sammenliknet med "de aller fleste", hun også. 

 Enhver må få svare for seg på et spørsmål som det ts stiller. 

 

Anonymkode: 1dfbf...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, men alle tilhører ikke "de aller fleste" og noen har en tenning som er mer sammensatt eller beroende på mye annet/mer enn det visuelle.

 Hvor gøy er det å som kvinne bli forklart med hvordan kvinner "er"?  Dere er forskjellige dere også, titalls innlegg her hver dag beviser det lett. Min partner er noe for seg selv sammenliknet med "de aller fleste", hun også. 

 Enhver må få svare for seg på et spørsmål som det ts stiller. 

 

Anonymkode: 1dfbf...714

har til gode å møte en kompleks mann

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene skrev (På 27.6.2022 den 22.24):

Du er sexy når du er gravid   Uansett. 

#kekw

Anonymkode: fd1c4...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Maleficenta said:

Enig. Det ligger liksom en uskyldig baby inni der. Ikke noe seksuelt med det

Det handler om former, huden, gløden, osv osv. 

Det ligger en uskyldig baby inni der?   Hvor mye tror du denne babyen merker til sex? 

"Nei, det er ikke farlig å ha sex under graviditeten. Fosteret ligger godt beskyttet av livmorveggen og av fostervannet, som absorberer trykk eller slag mot magen." 

 

"Kan penis skade barnet hvis vi har sex?

Nei. Til det er det for stor avstand mellom mannens penis og barnet." 

Som sagt, sex i svangerskap er ikke farlig, eller unaturlig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 19.30):

Ja og jeg og nabodama har oss stadig begynte når hun var ca. 3 mnd på vei

Anonymkode: 18670...89e

Jeg har lyst å utdype dette fordi hun sierhun er unormalt kåt når hun er gravid, er det sånn damer ?

Anonymkode: 18670...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 21.57):

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Ja om det ikke er dama mi. Skal ikke ødelegge ei digg dame med at hun er gravid.  Nei bevar kvinnekroppen best mulig. 

Anonymkode: 15e08...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, magen blir jo blåst opp å blodårer blir synlige, syntes det er ekkelt å ikke noe sexy

Anonymkode: c3a57...feb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, magen blir jo blåst opp å blodårer blir synlige, syntes det er ekkelt å ikke noe sexy

Anonymkode: c3a57...feb

Det mest sexye med det er at hun får en mann som blir trist og lei om han får vite at hun har vært utro 🤣🤣🤣🎂

Anonymkode: 15e08...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 21.57):

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Har ikke noen fetisj for det men mange gravide kvinner er veldig vakre. Det kan være noe med utstrålingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har lyst å utdype dette fordi hun sierhun er unormalt kåt når hun er gravid, er det sånn damer ?

Anonymkode: 18670...89e

Noen blir ekstra kåte, noen mister lysten totalt. Jeg er i sistnevnte kategori.

Anonymkode: 7c8a4...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen blir ekstra kåte, noen mister lysten totalt. Jeg er i sistnevnte kategori.

Anonymkode: 7c8a4...9ab

Kona ble ekstra kåt i det første svangerskapet (hehe...) men i det andre et par år senere var det mer som normalt. Vil tro dette ikke er særlig forutsigbart.

Anonymkode: 1dfbf...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syndt det er veldig sexy om hun holder formen ellers,har alltid kunne tenke meg å knulle ei som har stor mage!

Anonymkode: 45cd2...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eg syndt det er veldig sexy om hun holder formen ellers,har alltid kunne tenke meg å knulle ei som har stor mage!

Anonymkode: 45cd2...575

stor mage får man jo da uansett med få unntak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari

Jeg syns menn med barnevogn/baby er dritsexy. Gir ikke mening at man skal tenne på noen som så tydelig ikke er tilgjengelig, sånn som gravide damer og menn i pappaperm😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...