Gå til innhold

Syns menn gravide damer er sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det synes jeg ikke. Mange gravide kvinner kan være vakre men ikke sexy

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Synes min egen var når hun var gravid med mitt barn. Synes ikke damer som er gravide med andre menn er fine, det blir helt turn off for min del. Men ja, for noen er det en fetisj.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridiskusjon.no skrev (4 minutter siden):

Synes min egen var når hun var gravid med mitt barn. Synes ikke damer som er gravide med andre menn er fine, det blir helt turn off for min del. Men ja, for noen er det en fetisj.

Jeg tenker at det bare er naturlig at det er sånn, og ikke noe å bli fornærma over! 😅 Man skal jo bli tiltrukket av kvinner FOR at hun skal bli gravid og når hun er det så blir man ikke det, for da har det ingen hensikt. 

Anonymkode: 57495...439

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sexy? Det betyr vel seksuellt attraktiv.. så nei, jeg synes ikke en gravid kvinne er spesiellt sexy. Men det er utrolig vakkert å se at kjærligheten blomstrer, da blir alle kvinner vakre. Så en gravid kvinne kan få meg rørt, for jeg synes livet er så fint og rettferdig.. Og jeg synes det er så urettferdig og trist at ikke alle kvinner kan bli gravid🧡

 

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn synes det. Jeg fikk en del blikk fra menn jeg aldri hadde opplevd oppmerksomhet fra ellers da jeg var gravid. De aller fleste endrer vel ikke synspunkt, vil jeg tro. Mannen hadde uendret interesse da jeg var gravid.

Anonymkode: 37ab0...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si nei. Det er vakkert med gravide, men det er ikke sexy. Dessuten så vil man tenke at hun er veldig lite single. 

 Jeg tenker man får flere blikk fordi man skiller seg litt ut med gravid mage. Det å få blikk er ikke å få interesse. Som mann har man en tendens til å se på og "måle" alle kvinner. Unge og gamle.

Her tror jeg kvinner misforstår menn ganske grundig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kone var veldig sexy som gravid! Men jeg går ikke rundt å tenker at andre gravide damer er sexy.. 

Anonymkode: 423a3...794

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Jeg ville nok likt det også men ville føle at jeg måtte være forsiktig for ikke å skade foster. Men om jeg ble trygg på det så ville det vert lit ekstra spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ung kvinne, nett og slank med en tydelig gravid mage. Synes dere menn det er attraktivt?

Skulle trodd oppmerksomheten endelig ville forsvinne etter jeg fikk på meg gravidmagen men neida... er fortsatt blikk å få og tilnærmelser! 

Er det en slags fetish?

Anonymkode: 5b0f5...103

Veldig sexy dersom hun holder en rimelig fasong. Spesielt dersom hun i tillegg er i godt humør og litt uskyldig flørtende selv, litt sånn: nå kan du angre deg, du er nok for sent ute!

Anonymkode: 90405...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravide damer er direkte usexy.

Anonymkode: 30e80...9a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det vakreste som finnes, er gravid kvinne😍 

hilsen mann42

Anonymkode: 3bd35...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på kona hver dag. Uten unntak. Også da hun var gravid. Hun var mye kåt da hun var gravid med vår første. Savner den tiden...

Anonymkode: 1dfbf...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tenner på gravide damer, så jeg må nok si ja til dette. 

Savner å ha sex med dama mens hun var gravid. Alt var liksom litt anderledes. 

Anonymkode: d318e...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og jeg og nabodama har oss stadig begynte når hun var ca. 3 mnd på vei

Anonymkode: 18670...89e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.20):

Jeg er hverken ung eller slank, men fått positive kommentarer som gravid. 

Anonymkode: 1a15b...2c9

det er jo nærmest obligatorisk å gi komplimenter til noen som er gravid. Da jeg var gravid var plutselig helt random folk syyykt hyggelig mot meg. Så fiin du er? når er termin.. blablabla. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.34):

Jeg synes det er rart å seksualisere at en kvinne har en baby i magen. Synes det er en veldig rar og litt ekkel fetisj. 

Anonymkode: 57495...439

Enig. Det ligger liksom en uskyldig baby inni der. Ikke noe seksuelt med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.35):

For noen stygge svar. Menn gjør damer gravide, men så er de stygge og ekle når de er gravide. Og antagelig er de stygge etterpå pga. strekkmerker og om de har gått gjennom en vanskelig fødsel hvis de blant annet har måttet klippe vaginaen for å klare å presse ut babyen.

Anonymkode: d4e9e...35b

men aktså man swr jo ut som en ballong lufta nettopp har gått ut av rett etter fødsel. Ikke kjempelekkert. Og det er ingen her som sier gravide er stygge. De dier bare at det ikke er sexy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 8.23):

Noen menn synes det. Jeg fikk en del blikk fra menn jeg aldri hadde opplevd oppmerksomhet fra ellers da jeg var gravid. De aller fleste endrer vel ikke synspunkt, vil jeg tro. Mannen hadde uendret interesse da jeg var gravid.

Anonymkode: 37ab0...337

ddt var sikkert bare fordi du fikk store pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maleficenta said:

ddt var sikkert bare fordi du fikk store pupper

Det er jo opplagt forskjell på menn. Noen tenner på 'fruktbarhetskropp", andre ikke. Noen har ikke så kroppsfasongstyrt tenning i det hele tatt. 

 Selv har jeg en sexlyst som bare varierer mellom høy og skyhøy og hvis hun har lyst er det bare aldri noe å lure på, mens jeg skjønner mange andre menn er litt mer fuskete i tenningen enn meg.

 Ellers skjønner jeg ikke hva slags mann det er som ikke skjønner at en gravid kvinne (eller nybakt mor) byr på kroppslige endringer OG gjør det til et problem når det faktisk helt forutsigbare inntreffer. 

 

Anonymkode: 1dfbf...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hot . 

riktignok de som er slanke og fin mage . 
ikke så mange av de . 

Anonymkode: b3c09...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...