Gå til innhold

Ingrid Alexandra


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt uenig med noen her ser det ut som. For meg blir det alltid rart når pressen skal drive og jage etter jenter sekundet de blir 18, uansett hvor privilegert hun måtte være. Jenta går jo fortsatt på videregående, hallo!? Minner om hendelsen med Emma Watson og snikfotografen på hennes attende bursdag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Olly skrev (22 minutter siden):

Jeg er litt uenig med noen her ser det ut som. For meg blir det alltid rart når pressen skal drive og jage etter jenter sekundet de blir 18, uansett hvor privilegert hun måtte være. Jenta går jo fortsatt på videregående, hallo!? Minner om hendelsen med Emma Watson og snikfotografen på hennes attende bursdag.

Emma tjente pengene sine selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (9 timer siden):

 

Kongen ordnet sånn at hun slapp å vitne i en rettsak etter at hun hadde vært en gift hollandsk fyrs elskerinne.

Har aldri hørt om. Hva handlet det om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (58 minutter siden):

Har aldri hørt om. Hva handlet det om?

Det ble rettsak av skilsmissen og Martha ble kalt inn som vitne for utroskapen siden hun var en av elskerinnene, men Harald satte en stopper for at hun måtte møte i retten. Var etter det der jeg ikke hadde noe problemer med at Sven O ikke backet ned for kongefamilien da de ville ha ham til slutte å være klovn i Se & Hør.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk se og hør, leser det ikke og synes aldri sånne blad burde vært til salgs. 
Hvorfir er det nødvendig å skrive om kjæresten, tåpelig opplegg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ella1 skrev (14 timer siden):

Hva kongelige bedriver offentlig har vi noe med, men privatlivet bør de som alle andre mennesker få ha i fred. Den dagen hun har valgt den hun skal gifte seg med er det jo hyggelig med en kunngjøring, men før den tid er det helt uvesentlig hvem hun er sammen med. 
Etter Diana skulle man jo tro at pressen hadde lært noe om hva slikt kan gjøre med et menneske. 

Helt enig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (17 timer siden):

Ser ikke problemet i at SE & Hør skriver om Ingrids privatliv når hun tar i mot bursdagsfester betalt av offentlig midler. Så dette har hun valgt helt selv.

Har hun valgt dette selv eller er hun født i det. Hun er liksom 18 år........det er ennå veldig ungt!  Og hey hvilken 18 ringe hadde ikke tatt imot slike feiringer da. Lett for oss å si at dette har hun valgt selv. Uansett så gir det vel ikke alle grunn i å grafse i han som ble sammen med en prinsesse heller da. Tenker at Se og Hør igjen beveger seg over en liten grense her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (52 minutter siden):

Har hun valgt dette selv eller er hun født i det. Hun er liksom 18 år........det er ennå veldig ungt!  Og hey hvilken 18 ringe hadde ikke tatt imot slike feiringer da. Lett for oss å si at dette har hun valgt selv. Uansett så gir det vel ikke alle grunn i å grafse i han som ble sammen med en prinsesse heller da. Tenker at Se og Hør igjen beveger seg over en liten grense her. 

Hun kan da alltids si fra seg prinsessetittelen og sitt krav til tronen for å få privatliv, kan hun ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, O.G. said:

Hun kan da alltids si fra seg prinsessetittelen og sitt krav til tronen for å få privatliv, kan hun ikke det da?

I en alder av 18 år? Enten må hun si fra seg tronen eller så skal man granske og offentliggjøre alt mulig rundt henne og nekte henne alt privatliv?

Det oppleves som om det er gjeng republikanere som i stedet for å argumentere prinsipielt for republikk heller har som strategi å mobbe neste tronfølger vekk fra tronen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Det ble rettsak av skilsmissen og Martha ble kalt inn som vitne for utroskapen siden hun var en av elskerinnene, men Harald satte en stopper for at hun måtte møte i retten. Var etter det der jeg ikke hadde noe problemer med at Sven O ikke backet ned for kongefamilien da de ville ha ham til slutte å være klovn i Se & Hør.

Å, du mener han britiske Morris. Jeg trodde det var en annen sak med en hollender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når IA/kongefamilien velger å invitere ham på en offentlig feiring, må de regne med at media skriver om det. Det gjorde de om broren hennes og eksen som ikke er kongelig også.

Det er vel rimelig sannsynlig at han ikke blir den første og eneste hun dater, men det er hun selv som har valgt å invitere ham til en offentlig begivenhet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (22 timer siden):

Trodde det var enighet i norsk presse om å la henne få vokse opp i fred. Kjenner dette ga meg skikkelig bismak🤷🏻‍♀️

Med tanke på hvor ille det gikk iforhold til Lady Diana så skjønner jeg ikke dette jaget etter og må få dette på trykk.. kan de ikke få vøre kjærester uten at vi må vite hvem og hvor

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er innafor. Han var invitert på en offentlig fest. Men håper pressen oppfører seg pent mht dem, og ikke begynner med noen klappjakt. De er unge og litt privatliv har de rett på.

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er egentlig Se&Hør "innafor"? Det er vel ingen annen ukeblad som slipper unna med slike nedrige og fordummende artikler som nettopp dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (22 timer siden):

OK hvem er dette? IAs guttevenn? Og hvem er det?

Skjønner ikke hvorfor du må vite dette.. du har jo sagt klart ifra om hva du mener om prinsessa.. men du er vel ei som liker sladder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvitstrietapet skrev (21 timer siden):

Jeg tenker at det er viktig å markere det når vår kommende dronning fyller 18år, det er en viktig dag, men jeg føler de kunne tenkt seg litt om i de tider her hvor vanlige folk gruer seg til vinteren med lovnader om ville priser og skriverier om at vi kan gå tom for strøm. Og når i tillegg priser på både mat og drivstoff stiger, å da bare forsyne seg med 5 millioner til fest, blir litt usmakelig. 

Sliter nok økonomisk selv jeg men så er jeg født med det genet som gjør at jeg vet det alltid vil være forskjell på fattig og rik. Slik har det vært i alle alle år. Å jeg er født med det genet som gjør at jeg gleder meg over andre sin lykke,at andre har mer penger enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor du må vite dette.. du har jo sagt klart ifra om hva du mener om prinsessa.. men du er vel ei som liker sladder

Jeg er mann.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Sliter nok økonomisk selv jeg men så er jeg født med det genet som gjør at jeg vet det alltid vil være forskjell på fattig og rik. Slik har det vært i alle alle år. Å jeg er født med det genet som gjør at jeg gleder meg over andre sin lykke,at andre har mer penger enn meg.

man what

"Genet som gjør at jeg vet det alltid vil være forskjell på fattig og rik"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Flere tråder om Ingrid Alexandra er slått sammen.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...