Gå til innhold

Ingrid Alexandra


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 minutter siden):

Rojalister er veldig, veldig følsomme.

Sikkert fordi de er en utdøende art.

Ja, man må ikke «mobbe» Ingrid 😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (1 minutt siden):

Ja, man må ikke «mobbe» Ingrid 😂

😆

Det er morsomt men også ikke - uttrykket mobbing misbrukes voldsomt om dagen, dette er et godt eksempel…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

😆

Det er morsomt men også ikke - uttrykket mobbing misbrukes voldsomt om dagen, dette er et godt eksempel…

Det er et hjelpesløst forsøk på hersketeknikk. Man er kritisk til landets konstitusjon og BÆM, så sitter man i skammekroken som mobber 😅

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Det er et hjelpesløst forsøk på hersketeknikk. Man er kritisk til landets konstitusjon og BÆM, så sitter man i skammekroken som mobber 😅

Jaja de følger jo på en måte med i tiden da, noe som jo på en måte er veldig ironisk 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Det er et hjelpesløst forsøk på hersketeknikk. Man er kritisk til landets konstitusjon og BÆM, så sitter man i skammekroken som mobber 😅

Helt sykt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (33 minutter siden):

Kjæresten er fra en fin familie i Bærum og er 22 år. Han var på slottet med sin bror på 18. Mulig Ingrid har blitt kjent med kjæresten via hans bror som er jevnaldrende, det vet jeg ikke 😊

 

Så hvor lenge har Ingrid vært sammen med denne voksne mannen på 22 og hva ser han i en jentunge som ikke ble myndig før for ei lita stund siden?

Og fin familie betyr hva egentlig?

Justlooking skrev (34 minutter siden):

 

(Forøvrig har Dagbladet og se og hør hatt samme eiere i flere år.)

Godt poeng.

Justlooking skrev (35 minutter siden):

 

Det er helt vanlig at kongelige får brettet ut kjærester som både Haakon og Martha fikk. Martha hadde minst en skandale underveis før hun giftet seg med Ari - men hun er jo ikke tronarving. 

Kongen ordnet sånn at hun slapp å vitne i en rettsak etter at hun hadde vært en gift hollandsk fyrs elskerinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (På 18.6.2022 den 0.06):

One night stand er vel utelukket med livvakt på slep?

Dette kunne jeg bygget et langt og vellykket standup show rundt 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 time siden):

Kongen ordnet sånn at hun slapp å vitne i en rettsak etter at hun hadde vært en gift hollandsk fyrs elskerinne.

Haha ja, husker det der. Stjernen hennes falmet en god del hos mange da.

O.G. skrev (1 time siden):

Så hvor lenge har Ingrid vært sammen med denne voksne mannen på 22 og hva ser han i en jentunge som ikke ble myndig før for ei lita stund siden?

Og fin familie betyr hva egentlig?.

Vi må vel la være å spekulere siden KG ikke liker spekulasjoner og rykter, men tviler på at de har kjent hverandre en uke liksom.

Han må nok være sønn av en veldig, veldig, veldig rik mann. Sikkert en reder. Kongefamilien liker redere.

Spørsmålet om hva han ser i henne antar jeg er retorisk 😉😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei Se og Hør som i årevis har hatt side opp og side ned med kongestoff, derfor kjøper jeg ikke det bladet mer enn et par ganger i året. Hvem er det som gidder å lese alt dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (Akkurat nå):

Jeg er så lei Se og Hør som i årevis har hatt side opp og side ned med kongestoff, derfor kjøper jeg ikke det bladet mer enn et par ganger i året. Hvem er det som gidder å lese alt dette?

De samme som synes det er interessant å se interiøret til Sputnik?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Haha ja, husker det der. Stjernen hennes falmet en god del hos mange da.

 

Nå ja.

Entern skrev (2 minutter siden):

 

 

Vi må vel la være å spekulere siden KG ikke liker spekulasjoner og rykter, men tviler på at de har kjent hverandre en uke liksom.

 

Vel, jeg stilte bare noen spørsmål. Det liker KåGe heller ikke.

Entern skrev (2 minutter siden):

 

Han må nok være sønn av en veldig, veldig, veldig rik mann. Sikkert en reder. Kongefamilien liker redere.

 

Jeg har alltids lurt på hvor den fascinasjonen kom fra. :ler:

Entern skrev (3 minutter siden):

 

Spørsmålet om hva han ser i henne antar jeg er retorisk 😉😁

Var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

De samme som synes det er interessant å se interiøret til Sputnik?

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 minutt siden):

Nå ja.

Vel hos mange jeg kjenner i alle fall 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ganske lavmål ja. Hva er vitsen? Hun må få lov til å feile litt! Om ikke lenge blir det vel forventninger om at hun skal finne en å gifte seg med og. I vår tid burde ikke ekteskap prakkes på kvinner heller, hun burde heller bli en Elsa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Vel hos mange jeg kjenner i alle fall 😅

Jeg så på henne som ei hestejente som ikke helt klarte å komme seg på et seriøst nivå, for det var hun for talentløs som rytter til, men harmløs nok, og så fikk vi vite det der.... 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (Akkurat nå):

Jeg så på henne som ei hestejente som ikke helt klarte å komme seg på et seriøst nivå, for det var hun for talentløs som rytter til, men harmløs nok, og så fikk vi vite det der.... 🤣

Jepp hun var liksom en sånn søt uskyldig sporty hestejente og så oppsan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp hun var liksom en sånn søt uskyldig sporty hestejente og så oppsan. 

Det var på den tiden hun viste finger’n til fotografen. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, missmcbeal said:

Datet Haakon noen andre som offentligheten kjenner til før han møtte Mette-Marit? Det tok bare 2 år fra de møttes til de giftet seg, og bare 1 år til de ble forlovet. I dagens tider så kan man si at dette har gått rimelig raskt. 

Nå er jo Ingrid Alexandra litt yngre enn det Haakon var når han møtte Mette-Marit, selv om de var i starten av 20-åra så det er jo enda litt tidlig å begynne å snakke om ekteskap, men tiden går fort og har inntrykket av at kongelige fortsatt gifter seg unge. Vil derfor tro at dette forholdet er litt seriøst, da jeg ikke tror prinsessen er interessert i å kaste bort tid på et forhold som hun ikke ser for seg kan vare, spesielt når man er der at man inviterer vedkommende i den offentlige bursdagen. Ser egentlig for meg at Ingrid Alexandra kommer til å gifte seg innen hun er 25 år.

Haakon og Mette Marit var 28 år da de gifta seg. Märtha Louise var 30 år da hun gifta seg.

Victoria av Sverige gifta seg rett før hun fylte 33. Madeleine rett før hun fylte 31.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

At en myndig person er i et langvarig forhold med en person som blir invitert i en bursdagsfeiring "hele landet" spanderer på henne - jeg synes ikke de går over grensa her (har ikke lest artikkelen).  Det var rimelig at de ventet til hun fylte 18, men det ligger ikke noen forventning om bryllup og barn i lufta her, akkurat.

Jeg er republikaner, men merker at det egentlig ikke engasjerer meg så voldsomt.  Da jeg hørte at Deichman skulle stenge, tenkte jeg "det var da litt teit", før min neste tanke var på min far, som er syk. Så lurte jeg på om vi skulle ha kjøttkaker til middag og om jeg kom til å rekke hjem før det begynte å høljregne.

Det er med andre ord alt for "små" følelser til at det kan begynne å nærme seg misunnelse.  Selvfølgelig har Ingrid Alexandra på mange måter et priviligert liv.  Hun vil aldri måtte bekymre seg for økonomi, arbeidsledighet, boligpriser, ingen fastlegekrise for henne hvis hun blir syk, hun vil alltid ha folk rundt seg som bryr seg om henne.  Hittill har vi hørt henne holde to (?) taler og opptre i ett intervju.  Med andre ord kjenner "vi" henne ikke.  Likevel blir hun sett på som fantastisk.

Samtidig vokser hun opp med forventninger få andre har på seg.  Valg av utdannelse begrenser seg (ikke negldesign eller rørlegger på henne), hun "må" gifte seg, da i kirka, hun "må" få barn, hun må være ekstremt rund i kantene og ikke mene for mye annet enn at det meste er fint og flott.

Hun er heldig.  Men tilværelsen hennes er ikke noe å misunne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Haakon og Marha hadde mange kjærester som ble dokumentert før de giftet seg er ikke uvanlig. Nå har Ingrid hatt et langvarig forhold og kanskje det varer eller ikke for det vil bare tiden vise. Men at etter myndighetsdagen er dette selvsagt interessant for media på lik linje som Haakon og Martha. De lever av våre  skattepenger og da må de forvente at media er interessert 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...