Gå til innhold

Ingrid Alexandra


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Bag skrev (8 minutter siden):

Er ikke det litt mye å forlange?

Nei, overhodet ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undrende123 skrev (5 minutter siden):

Ja, han datet blant annet Marte Krogh i sin tid. Sannsynligheten for at Ingrid Alexandra gifter seg med tenåringskjæresten sin er vel rimelig lav. 

Ser jeg har tenkt litt feil, de var jo nærmere 30 år når de giftet seg ikke i starten av 20-åra. Så ser ut som Haakon hadde noen korte forhold bak seg mens han var på Ingrid Alexandras alder. Sikkert ikke lett å være kongelig å skulle date, realistisk sett så er det sikkert ikke så mange aktuelle menn om faktisk ønsker å ta på seg ansvaret ved å bli den neste kronprinsen 😛 

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (1 minutt siden):

Ser jeg har tenkt litt feil, de var jo nærmere 30 år når de giftet seg ikke i starten av 20-åra. Så ser ut som Haakon hadde noen korte forhold bak seg mens han var på Ingrid Alexandras alder. Sikkert ikke lett å være kongelig å skulle date, realistisk sett så er det sikkert ikke så mange aktuelle menn om faktisk ønsker å ta på seg ansvaret ved å bli den neste kronprinsen 😛 

De blir prinsgemaler, ikke konger, en rolle Henrik av Danmark ikke var like glad for. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. said:

ER det for mye forlangt av ei som monarkiet selv ser for seg som dronning av Norge en dag i fremtiden?

Ja, jeg synes det er litt for mye forlangt av ei som bare er 18 at hun enten må frasi seg tronen eller frasi seg sitt privatliv. Nærmest alle andre får noen flere år på seg for å finne ut av hvem de er og hva de vil med livet. Andre får prøve skritt for skritt med stadig utvidet ansvar. Å forvente at hun skal kunne takle hele pakka med en gang er rimelig hensynsløst.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås skrev (12 minutter siden):

Jøyemeg, var ikke få flørter han hadde 😂 

En som har levd livets unge glade dager før han brått slo seg til ro. Celine Middelfart faktisk.


Mange av dem ganske korte også, mye avisene har fått med seg.

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bag skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg synes det er litt for mye forlangt av ei som bare er 18 at hun enten må frasi seg tronen eller frasi seg sitt privatliv. 

Ingen som har snakket om å si fra seg tronen her. Jeg har ikke en gang tenkt tanken. Du faktisk er den som har skrevet det først. 

Bag skrev (1 minutt siden):

 Nærmest alle andre får noen flere år på seg for å finne ut av hvem de er og hva de vil med livet. 

Hæææ?

Det får ikke vanlige ungdommer nei, de må gå på skole eller jobb med en gang etter videregående, hvis ikke blir de kalt snyltere.

Bag skrev (2 minutter siden):

 Andre får prøve skritt for skritt med stadig utvidet ansvar. 

Etter fylte 18 år, så er folk et juridisk selvstendig menneske og har dermed ansvar for seg selv. Det gjelder også Ingrid, jeg regner med at hun nå får egen apanasje f.eks, siden hun nå kan ta kongelige oppdrag uten følge med sine foreldre.

Bag skrev (3 minutter siden):

 Å forvente at hun skal kunne takle hele pakka med en gang er rimelig hensynsløst.

Det er hva Slottet har rådgivere for. Hør på dem og sunn fornuft. Hvis ikke må hun ta hele pakken, som du kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kongelige bedriver offentlig har vi noe med, men privatlivet bør de som alle andre mennesker få ha i fred. Den dagen hun har valgt den hun skal gifte seg med er det jo hyggelig med en kunngjøring, men før den tid er det helt uvesentlig hvem hun er sammen med. 
Etter Diana skulle man jo tro at pressen hadde lært noe om hva slikt kan gjøre med et menneske. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (19 minutter siden):

Modellen Catherine Knudsen og fiolinisten Marthe Krogh om jeg ikke husker feil?

Kvapp litt når jeg så hvor like de er Mette-Marit :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (2 minutter siden):


Etter Diana skulle man jo tro at pressen hadde lært noe om hva slikt kan gjøre med et menneske. 

Diana oppsøkte pressen selv.

Diana var i et korstog mot eksen pga utroskap, men hun holdt seg ikke for god selv heller til å skreve for andre kvinners ektemenn.

Hun satte seg frivillig i baksetet i en bil hvor hun viste sjåføren hadde drukket. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 90 tallet da Kronprins Håkon Magnus gikk på gymnaset kom jeg og en venninne gående like i nærheten av KG hvor han gikk på skole. Han og kameratgjengen kom i mot oss. Med en gang de oppdaget oss så gikk de over på andre fortauet. Det hele skjedde naturlig. 

Jeg har hørt at sikkerhetsvaktene er en av mengden som glir inn i mengden hvor de befinner seg. Da Kronprinsen og kameratene kom gående i mot oss regner jeg med at sikkerhetsvaktene var i nærheten på en diskret måte. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Den festen var vel ikke noe hun selv hadde ønsket seg? Skulle heller tro at det ble forventet og en slags plikt at regjeringen inviterte til dette. Jeg vet ikke hva jeg skal mene om det hele.  Ordentlig fest holdt de jo privat i kongefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 timer siden):

Kvapp litt når jeg så hvor like de er Mette-Marit :P 

Han har en type, det er helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.G. skrev (21 minutter siden):

Han har en type, det er helt klart.

Både Celina middelfart og Marthe krog var brunhårede på den tiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (4 timer siden):

La merke til intervjuet som Ingrid Alexandra holdt i forbindelse med 18-årsdagen. Da nevnte hun bla. at hun hadde rett på privatliv og holde feks. fremtidig kjæreste hemmelig. 

Men jeg er litt enig i Se og Hør her, siden hun faktisk er tronarving så er det av offentlig interesse hvem som blir hennes fremtidige prins. Den dagen Ingrid Alexandra deler at hun skal gifte seg så er det av allmenn interesse og bryllupet vil nok få like stor mediedekning som når Haakon og Mette-Marit giftet eg. Spørsmålet er om hvorvidt hun trenger å dele om hun dater noen som kanskje det ikke blir giftermål av. Såfremt de ikke er forlovet så skjønner jeg hvorfor hun prøver å holde det skjult, kanskje også for å verne kjæresten. Men som kjæreste her så vet han vel også hva det innebærer å date en prinsesse, og at offentligheten vil være interessert i han. Når han blir invitert på en så offentlig bursdagsfeiring så er det vel å forvente at det vekkes interesse.

Gutten ble fotografert på vei inn til gallamiddag på slottet. Artikkelen var kort og konsis. Det er ikke som om fotografen lå i buskene på Skaugum. Helt innafor, dette. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 timer siden):

Hvilke ordlag da, som f.eks?

Som at jeg nevner bensin og strømprisene?

Vel, bursdagsfesten til 5mill  for noen som har foreldre som kan betale selv er i samme gata som du nevner.

Ikke prøv deg på å tillegge folk følelser de ikke har her. Må gå an å gå til motargument mot fem millioners bursdagsfesten uten å bli beskyldt for å hate Ingrid. Dette er ikke personlig.

Ikke du heller, forresten.

Så når du ikke kan argumentere imot meg så beskylder du meg og de andre som er skeptiske for å mobbe Ingrid altså. Det er helt sykt det.

En bursdagsfest til 5 millioner kroner vil tilsvare mindre enn 1 krone per person. Hvis det plager deg så jævlig mye så kan jeg vippse deg den jævla kronen din. Samtidig kan du få lov til å vippse resten av befolkningen de kronestykkene de har betalt for DEG oppigjennom årene, om det er subsidiert barnehage, skole eller subsidierte helseutgifter. 
Fytti grisen, så sinnsykt barnslige folk er. Får vondt inni meg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten er fra en fin familie i Bærum og er 22 år. Han var på slottet med sin bror på 18. Mulig Ingrid har blitt kjent med kjæresten via hans bror som er jevnaldrende, det vet jeg ikke 😊

(Forøvrig har Dagbladet og se og hør hatt samme eiere i flere år.)

Det er helt vanlig at kongelige får brettet ut kjærester som både Haakon og Martha fikk. Martha hadde minst en skandale underveis før hun giftet seg med Ari - men hun er jo ikke tronarving. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille..trille skrev (11 minutter siden):

En bursdagsfest til 5 millioner kroner vil tilsvare mindre enn 1 krone per person. Hvis det plager deg så jævlig mye så kan jeg vippse deg den jævla kronen din. Samtidig kan du få lov til å vippse resten av befolkningen de kronestykkene de har betalt for DEG oppigjennom årene, om det er subsidiert barnehage, skole eller subsidierte helseutgifter. 
Fytti grisen, så sinnsykt barnslige folk er. Får vondt inni meg. 

I all verden. Er det ikke lov til å være kritisk til regjeringens pengebruk uten å bli beskylde får å være misunnelig, barnslig og at «noe har gått galt i livet»? La det være litt klima for å ha ulike meninger, da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (14 minutter siden):

Kjæresten er fra en fin familie i Bærum og er 22 år. Han var på slottet med sin bror på 18. Mulig Ingrid har blitt kjent med kjæresten via hans bror som er jevnaldrende, det vet jeg ikke 😊

(Forøvrig har Dagbladet og se og hør hatt samme eiere i flere år.)

Det er helt vanlig at kongelige får brettet ut kjærester som både Haakon og Martha fikk. Martha hadde minst en skandale underveis før hun giftet seg med Ari - men hun er jo ikke tronarving. 

Hun går i bestefarens fotspor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 minutter siden):

I all verden. Er det ikke lov til å være kritisk til regjeringens pengebruk uten å bli beskylde får å være misunnelig, barnslig og at «noe har gått galt i livet»? La det være litt klima for å ha ulike meninger, da. 

Rojalister er veldig, veldig følsomme.

Sikkert fordi de er en utdøende art.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...