Gå til innhold

Ingrid Alexandra


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Hva står det?

Merket jeg ble nytt nysgjerrig. Sikkert ikke noe viktig eller veldig sjokkerende.

Prinsessen er nok forberedt, da de har vært veldig på Märtha og Mette-Marit tidligere.

Uansett en flott prinsesse vi har!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss perfect skrev (4 minutter siden):

Dette får man tåle.. se og hør har tydeligvis visst om dette lenge, men valgt å ikke skrive om det. Når han nå har vært gjest på slottet, synes jeg virkelig ikke de gjør galt i å skrive om det. Hyggelig for Ingrid da, ønsker dem alt godt :)

OK hvem er dette? IAs guttevenn? Og hvem er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

OK hvem er dette? IAs guttevenn? Og hvem er det?

Aner ikke hvem gutten er.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 minutter siden):

OK hvem er dette? IAs guttevenn? Og hvem er det?

https://www.seher.no/kongelig/hemmelig-kjaereste-avslort/76410284

Kjekk ung mann. Håper han ikke er like sprø som Durek, men regner med at han er mer normal. Tenker som andre her at Ingrid Alexandra nå er voksen, hun velger å ta imot offentlige midler, og da må hun tåle at det dukker opp artikler som dette. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (2 minutter siden):

https://www.seher.no/kongelig/hemmelig-kjaereste-avslort/76410284

Kjekk ung mann. Håper han ikke er like sprø som Durek, men regner med at han er mer normal. Tenker som andre her at Ingrid Alexandra nå er voksen, hun velger å ta imot offentlige midler, og da må hun tåle at det dukker opp artikler som dette. 

Takk for info. Ser meget normal ut, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette velger hun selv, og vet veldig godt hva hun går til.

Artikkelen er kjempepositiv, om hennes kjæreste som ble invitert i offisiell sammenheng - som i tillegg fikk en egen sang ved adkomst 🤷‍♀️

Hun har to voksne kvinner i aller nærmeste krets+Ari som har fått mye dekning og oppmerksomhet (ikke bare positivt), og hun har fått med seg alt fra alle andre kongehus hele oppveksten. Ikle minst Markle og det britiske.

Hun skjønner tegninga, hun er smart.

Dette er et gjensidig avhengighetsforhold mellom presse og kongehus.

Uten Se og Hør dekkes vel knapt kongehuset 🤷‍♀️

Endret av DundreMilfin
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at Se & Hør fortsatt eksisterte en gang. Kjøper noen fremdeles det bladet?

Kjendissladderet får man jo på Vg og Dagbladet nå så bladet er jo blitt helt overflødig

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått det med meg hvis ikke kg hadde delt se og hør saldder. Så det er vel ikke noe å slå ned på når det blir spredd av deg allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (10 minutter siden):

https://www.seher.no/kongelig/hemmelig-kjaereste-avslort/76410284

Kjekk ung mann. Håper han ikke er like sprø som Durek, men regner med at han er mer normal. Tenker som andre her at Ingrid Alexandra nå er voksen, hun velger å ta imot offentlige midler, og da må hun tåle at det dukker opp artikler som dette. 

La merke til intervjuet som Ingrid Alexandra holdt i forbindelse med 18-årsdagen. Da nevnte hun bla. at hun hadde rett på privatliv og holde feks. fremtidig kjæreste hemmelig. 

Men jeg er litt enig i Se og Hør her, siden hun faktisk er tronarving så er det av offentlig interesse hvem som blir hennes fremtidige prins. Den dagen Ingrid Alexandra deler at hun skal gifte seg så er det av allmenn interesse og bryllupet vil nok få like stor mediedekning som når Haakon og Mette-Marit giftet eg. Spørsmålet er om hvorvidt hun trenger å dele om hun dater noen som kanskje det ikke blir giftermål av. Såfremt de ikke er forlovet så skjønner jeg hvorfor hun prøver å holde det skjult, kanskje også for å verne kjæresten. Men som kjæreste her så vet han vel også hva det innebærer å date en prinsesse, og at offentligheten vil være interessert i han. Når han blir invitert på en så offentlig bursdagsfeiring så er det vel å forvente at det vekkes interesse.

Endret av missmcbeal
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes utkårede hadde forresten et veldig passende, kongelig navn :P

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er viktig å markere det når vår kommende dronning fyller 18år, det er en viktig dag, men jeg føler de kunne tenkt seg litt om i de tider her hvor vanlige folk gruer seg til vinteren med lovnader om ville priser og skriverier om at vi kan gå tom for strøm. Og når i tillegg priser på både mat og drivstoff stiger, å da bare forsyne seg med 5 millioner til fest, blir litt usmakelig. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker at det er viktig å markere det når vår kommende dronning fyller 18år, det er en viktig dag, men jeg føler de kunne tenkt seg litt om i de tider her hvor vanlige folk gruer seg til vinteren med lovnader om ville priser og skriverier om at vi kan gå tom for strøm. Og når i tillegg priser på både mat og drivstoff stiger, å da bare forsyne seg med 5 millioner til fest, blir litt usmakelig. 

Man skal også ha i bakhodet at på slottet har de uttalige rådgivere og noen av dem måtte ha gitt uttrykk for at å motta dette nå var dårlig business for kongehuset, men jeg tror det ble ignorert pga grådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (Akkurat nå):

Man skal også ha i bakhodet at på slottet har de uttalige rådgivere og noen av dem måtte ha gitt uttrykk for at å motta dette nå var dårlig business for kongehuset, men jeg tror det ble ignorert pga grådighet.

De hadde i allefall sikret å stå sterkere i folkets hjerter dersom de hadde valgt å arrangere middag for midler de allerede hadde, det er jeg sikker på. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, O.G. said:

Hun kunne sagt nei til regjeringens fest på skattebetalernes penger, nå kunne hun ikke?

Er ikke det litt mye å forlange?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet Haakon noen andre som offentligheten kjenner til før han møtte Mette-Marit? Det tok bare 2 år fra de møttes til de giftet seg, og bare 1 år til de ble forlovet. I dagens tider så kan man si at dette har gått rimelig raskt. 

Nå er jo Ingrid Alexandra litt yngre enn det Haakon var når han møtte Mette-Marit, selv om de var i starten av 20-åra så det er jo enda litt tidlig å begynne å snakke om ekteskap, men tiden går fort og har inntrykket av at kongelige fortsatt gifter seg unge. Vil derfor tro at dette forholdet er litt seriøst, da jeg ikke tror prinsessen er interessert i å kaste bort tid på et forhold som hun ikke ser for seg kan vare, spesielt når man er der at man inviterer vedkommende i den offentlige bursdagen. Ser egentlig for meg at Ingrid Alexandra kommer til å gifte seg innen hun er 25 år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Datet Haakon noen andre som offentligheten kjenner til før han møtte Mette-Marit?

Modellen Catherine Knudsen og fiolinisten Marthe Krogh om jeg ikke husker feil?

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ville vært mer suspekt hvis Se og Hør offentliggjorde dette ved å publisere snikfotografier av de to sammen i private øyeblikk, men her deltok han på dette offentlige bursdagsarragementet, så dette må de tåle. Regner med de også har vært forberedt på at dette kunne skje, selv om de nok ikke ønsket det. Men legg merke til ingen andre medier, selv ikke Dagbladet, har skrevet noe om det, så de har nok  tatt et valg om å verne privatlivet hennes en stund til. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bag skrev (5 minutter siden):

Er ikke det litt mye å forlange?

ER det for mye forlangt av ei som monarkiet selv ser for seg som dronning av Norge en dag i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 minutter siden):

Datet Haakon noen andre som offentligheten kjenner til før han møtte Mette-Marit? Det tok bare 2 år fra de møttes til de giftet seg, og bare 1 år til de ble forlovet. I dagens tider så kan man si at dette har gått rimelig raskt. 

Nå er jo Ingrid Alexandra litt yngre enn det Haakon var når han møtte Mette-Marit, selv om de var i starten av 20-åra så det er jo enda litt tidlig å begynne å snakke om ekteskap, men tiden går fort og har inntrykket av at kongelige fortsatt gifter seg unge. Vil derfor tro at dette forholdet er litt seriøst, da jeg ikke tror prinsessen er interessert i å kaste bort tid på et forhold som hun ikke ser for seg kan vare, spesielt når man er der at man inviterer vedkommende i den offentlige bursdagen. Ser egentlig for meg at Ingrid Alexandra kommer til å gifte seg innen hun er 25 år.

Ja, han datet blant annet Marte Krogh i sin tid. Sannsynligheten for at Ingrid Alexandra gifter seg med tenåringskjæresten sin er vel rimelig lav. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...