Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

PippiLa

Anbefalte innlegg

SmuleSMitt skrev (På 23.9.2022 den 17.29):

Hun har jo ikke noe nytt å komme med. Det er jo bare repetisjoner av hva andre sentrale skikkelser innen helse og ernæring har påpekt mange ganger før. Får inntrykk av en litt umoden person som føler hun har sett lyset, og nå skal misjonere. Men noe relevant har hun ikke å komme med. Kan bare trekke assosiasjoner til Grete Rohde og datteren, eller andre i den kategorien. Gjesp.

Hun driver vel først og fremst med matinspirasjon med fokus på å spise mer grønt gjennom instagram. Null fokus på slanking. Grete Rohde forbinder jeg med kvinner på 60+ som går på kurs for å slanke seg. Tror kanskje Emilie når ut til en litt annen gruppe, og de fleste av dem vet vel knapt hvem Grete Rohde er. De har til felles at de kvinner med godt hode for business da,og det er kult! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SmuleSMitt skrev (På 23.9.2022 den 17.29):

Hun har jo ikke noe nytt å komme med. Det er jo bare repetisjoner av hva andre sentrale skikkelser innen helse og ernæring har påpekt mange ganger før. Får inntrykk av en litt umoden person som føler hun har sett lyset, og nå skal misjonere. Men noe relevant har hun ikke å komme med. Kan bare trekke assosiasjoner til Grete Rohde og datteren, eller andre i den kategorien. Gjesp.

Er ikke det bra da? Repetere og gjenfortelle det som alle bør gjøre i større grad? Nettopp å få i seg mer grønt..

Syns det er helt supert at hun får ut dette på en lettfattelig og fengende måte som også får med det yngre publikum! 

Her griper du bare et halmstrå for å kritisere 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (12 timer siden):

Er ikke det bra da? Repetere og gjenfortelle det som alle bør gjøre i større grad? Nettopp å få i seg mer grønt..

Syns det er helt supert at hun får ut dette på en lettfattelig og fengende måte som også får med det yngre publikum! 

Her griper du bare et halmstrå for å kritisere 

Jo, det er bare bra! Mitt inntrykk av Emilie er at hun er en sunn, frisk og naturlig jente som bruker sin bakgrunn som influencer til nå å fremme og påvirke til sunne valg i matveien, og motivere til trening og aktivitet. Helt supert at hun har tatt utdanning innen dette. 

Noen syns sikkert det er repeterende og kjedelig, andre (jeg) syns det er mye kjedeligere med influencere som hele tiden viser kropp og spiller på sex. 

Tommel opp til Emilie fra meg. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (17 minutter siden):

Jo, det er bare bra! Mitt inntrykk av Emilie er at hun er en sunn, frisk og naturlig jente som bruker sin bakgrunn som influencer til nå å fremme og påvirke til sunne valg i matveien, og motivere til trening og aktivitet. Helt supert at hun har tatt utdanning innen dette. 

Noen syns sikkert det er repeterende og kjedelig, andre (jeg) syns det er mye kjedeligere med influencere som hele tiden viser kropp og spiller på sex. 

Tommel opp til Emilie fra meg. 

Enig! Samt at overkomplisering skaper avstand. Så at hun forenkler ting og gjør det samme igjen og igjen med en liten vri gjør at vanlige mennesker føler de kan få det til.

Det "verste" er når noen skal finne opp kruttet på nytt med bastante regler og sin egen fasit på at "dette er din nye løsning på livet" 

Er veldig takknemlig for den knallbra formidlingsevnen hennes. Og at hun kan gjøre alt dette uten å spille på sex og kropp 🙌

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (På 23.8.2022 den 12.08):

Fordi hun er blond, med plastikkpupper og har mye penger? 

Hvordan vet du hun har silikonpupper? Ser da ikke slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du hun har silikonpupper? Ser da ikke slik ut.

Det sees på kløft i utringninger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 minutt siden):

Det sees på kløft i utringninger. 

Vis meg bilder/tekst der hun sier dette selv :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Majer skrev (På 21.6.2022 den 20.35):

God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter.

Wtf? Hun var 20 og han var 26 da de møttes. Ja fysj, skikkelig ekkelt og langt over grensa det der..🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (3 timer siden):

Enig! Samt at overkomplisering skaper avstand. Så at hun forenkler ting og gjør det samme igjen og igjen med en liten vri gjør at vanlige mennesker føler de kan få det til.

Det "verste" er når noen skal finne opp kruttet på nytt med bastante regler og sin egen fasit på at "dette er din nye løsning på livet" 

Er veldig takknemlig for den knallbra formidlingsevnen hennes. Og at hun kan gjøre alt dette uten å spille på sex og kropp 🙌

Enig. Det er kanskje mange ernæringsinfluencere, men Emilie gjør ting enkelt og ufarlig. Det trenger vi faktisk mer av, for det er ikke mange andre som fronter den holdningen. At matglede også tas med er en fordel, for mat er også kultur og det er viktig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Embla Othea skrev (2 timer siden):

Jeg digger Nereng. En mer positiv, sjarmerende og inspirerende jente skal man lete lenge etter 🥰

Jeg synes også at hun er en inspirerende, jordnær og positiv influenser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 minutter siden):

Jeg synes også at hun er en inspirerende, jordnær og positiv influenser 😊

☺️👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som imponerer meg er at hun var en populær og godt betalt influencer, sluttet med det og tok seg en utdannelse 👍Ikke mange av de 😊

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg reiser hun på aleneferier og fronter det å kunne dra på tur med seg selv. Kose seg i eget selskap. Positiv jente, og et bra forbilde. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/27/2022 at 12:23 AM, Maydis8 said:

I tillegg reiser hun på aleneferier og fronter det å kunne dra på tur med seg selv. Kose seg i eget selskap. Positiv jente, og et bra forbilde. 

Liker henne også

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Sunfl0wer
totti_1 skrev (1 time siden):

Hvem er typen? Gratulerer 

Michael Hansson😊 Spilte i ungdomsserien Johnny og Johanna fra 2004-2006😊

Screenshot_20221205_220354_Chrome.jpg

Endret av Sunfl0wer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg sikkert korsfestet, men jeg synd det er veldig rart. Hun gikk jo akkurat ut av et forhold, de var forlovet og samboere. Første date var i september i følge se og hør, og nå begynnelsen av desember er de allerede kjærester?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmer skrev (21 minutter siden):

Nå blir jeg sikkert korsfestet, men jeg synd det er veldig rart. Hun gikk jo akkurat ut av et forhold, de var forlovet og samboere. Første date var i september i følge se og hør, og nå begynnelsen av desember er de allerede kjærester?

Er det så rart? Man kan lære mye om hverandre fra september til desember, og vi vet vel ikke nøyaktig når hun og eksen gikk fra hverandre. Synes det virker som hun har det bra, og det er vel det viktigste. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...