Gå til innhold

Emilie Voe Nereng


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Baracuda skrev:

Jeg elsker denne jenta. Hun har et godt hjerte så jeg driter i bildet

Enig, jeg har ikke sett  bilde, men jeg liker virkelig den jenta. Hun virker så naturlig søt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den maten hun lager ser så sykt smakløs ut! Aldri så mye som en dråpe olje i stekingen, eller Gud forby smør. Aldri sukker, men heller dadler og nøtter, kokosblomstsukker og Sukringold (smaker dritt,  har kjøpt en hel pose for noen år siden da jeg fulgte Kriweb og gikk i fella).

Unner hun seg aldri en bit vingummi en gang? Så stusselig

Endret av Flisespikker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun sier «sykt» og «sinnsykt» for mye. Spesielt i Skal vi danse og Dansebobla på TV. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
17 timer siden, Flisespikker skrev:

Den maten hun lager ser så sykt smakløs ut! Aldri så mye som en dråpe olje i stekingen, eller Gud forby smør. Aldri sukker, men heller dadler og nøtter, kokosblomstsukker og Sukringold (smaker dritt,  har kjøpt en hel pose for noen år siden da jeg fulgte Kriweb og gikk i fella).

Unner hun seg aldri en bit vingummi en gang? Så stusselig

Skjønner ikke dette med kokosblomstsukker. Det er like mye sukker som vanlig hvitt sukker. Bare for å virke sunnere, men er nøyaktig det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Plannergirl skrev:

Skjønner ikke dette med kokosblomstsukker. Det er like mye sukker som vanlig hvitt sukker. Bare for å virke sunnere, men er nøyaktig det samme. 

Det har lavere GI enn vanlig sukker, og gir derfor ikke negativ påvirkning på blodsukkersvingninger som vanlig, raffinert sukker. Tenker Emilie er inspirert av Berit Nordstrand i kosthold og oppskrifter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Det har lavere GI enn vanlig sukker, og gir derfor ikke negativ påvirkning på blodsukkersvingninger som vanlig, raffinert sukker. Tenker Emilie er inspirert av Berit Nordstrand i kosthold og oppskrifter.

GI er oppskrytt og har faktisk ikke blitt bevist ved forskning. Det er ren teori uten praktisk bevis. Synes forsåvidt enkelte meninger fra Berit Nordstrand er nokså oppskrytt også (supergluten feks). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Plannergirl skrev:

GI er oppskrytt og har faktisk ikke blitt bevist ved forskning. Det er ren teori uten praktisk bevis. Synes forsåvidt enkelte meninger fra Berit Nordstrand er nokså oppskrytt også (supergluten feks). 

Jeg mente ikke å legge opp til noen diskusjon omkring BN og hennes filosofi. Det var bare en replikk til den som nevnte kokosblomstsukker. BN er lege og kostholdsekspert, så jeg overlater til henne å argumentere omkring sin matfilosofi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2019 den 23.23, PippiLa skrev:

Bare jeg som stusset over coverbildet på den nye podcasten hun har laget om mat? Naken med noen salatblader over edle deler😂Så flaut.. Hva i alle dager har en naken kropp med mat og matlaging å gjøre? Vet ikke helt om det å selge på sex fungerer når du skal friste folk til å høre om mat🙄Men psykologen hennes hadde jo sagt hun måtte slutte å være så flink pike (artikkel i VG eller noe), og da er det vel på sin plass å flashe naken kropp om det passer seg eller ei😅🤪

Jeg finner ikke bildet, kan du poste en lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes bildet var gøyalt og helt uproblematisk. Som noen over her sa, hun hadde vært mer avkledd i bikini. 

Har hørt litt på første episoden med Truls Svendsen nå. Hun har en fin radiostemme, er sprudlende, og episoden var helt ok innholdsmessig. Har hørt langt verre kjendispodder enn denne. Hun var litt vel gira, det ble litt mye nervøs latter og bekreftende ja-lyder mens Truls snakket, ble litt slitsomt å høre på. Men herregud, det var første episode, hun finner sikkert en bra intervjustil etter hvert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Enig. Jeg ble glad av å se dette bildet, har selv hatt akne i nærmere 15 år. Trenger at det blir normalisert i media! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å først vise frem byllene sine for så å promotere kokeboken sin, det må jeg innrømme at ikke helt fungerte for meg. Og den sausen.... det eneste jeg kunne tenke på var byllene 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også det var en rar post, kviser og egenreklame... det er liksom det det går i hos alle influensere for tiden.. Et følsomt innlegg om noe privat,  og helt til slutt en liten påminning om noe de tjener på 😆 Jeg liker Emilie, men av og til hadde det vært deilig om de bare la ut noe personlig uten å ha en baktanke om egen vinning...

Jeg har ingenting i mot kviser og slike ting, men er lei av påvirkerne og deres bedrift 🙈

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I podkasten om temaet kritiserte hun kollagenpulver-industrien, det er pluss i boka for meg. 

Det er utrolig lett å bli lurt av sminke, lyssetting og litt filter. Jeg var helt sikker på at Emilie hadde plettfri hud. Veldig bra at hun forteller om dette. At noen vemmes av å se kviser i sosiale medier viser bare hvor vant vi er blitt til å se perfekte folk i feeden. Det er bekymringsverdig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun hadde droppet side booben og lagt armen lengre bak, sånn at fokuset på bildet kunne vært på problemhuden og ikke noe annet... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...