Gå til innhold

Emilie Voe Nereng


PippiLa

Anbefalte innlegg

esmer skrev (51 minutter siden):

Nå blir jeg sikkert korsfestet, men jeg synd det er veldig rart. Hun gikk jo akkurat ut av et forhold, de var forlovet og samboere. Første date var i september i følge se og hør, og nå begynnelsen av desember er de allerede 

Hadde ikke latt meg lure jeg, men hun har funnet seg en enkel kommunikasjonsrådgiver som liker sang og dans. Er herlig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde et skikkelig crush på han hun er sammen med nå, når han spilte Johnny i Johnny og Johanna😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, esmer said:

Nå blir jeg sikkert korsfestet, men jeg synd det er veldig rart. Hun gikk jo akkurat ut av et forhold, de var forlovet og samboere. Første date var i september i følge se og hør, og nå begynnelsen av desember er de allerede kjærester?

Tipper det har vært slutt en god stund med eksen, man melder vel ikke det til hele omverdenen umiddelbart. Og har man god kjemi og trives sammen så er det vel ikke så rart å bli kjærester i løpet av noen uker. :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sikkert hun var på utkikk etter kjæreste, men når det klaffer så klaffer det, uavhengig av hvor lenge du har vært singel først

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Først var hun sammen med en som var mye eldre enn seg og dermed hadde bedre økonomi enn henne. Han jadde jobb mens hun fullførte vgs. Så ble hun sammen med en kommunikasjonsrådgiver med bemidlet familie. Han er hyggelig nok han altså, men fremstår som om hun er glad i folk med penger. Ikke helt heldig for en kjendis i det likestilte året 2023. Viser at vi fremdeles har en lang vei å gå.

Endret av Majer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (2 minutter siden):

Først var hun sammen med en som var godt eldre enn seg og dermed hadde bedre økonomi enn henne. Så ble hun sammen med en kommunikasjonsrådgiver. Han er hyggelig nok han altså, men fremstår som om hun er glad i folk med penger. Ikke helt heldig for en kjendis i det likestilte året 2023. Viser at vi fremdeles har en lang vei å gå.

Nå er hun sikkert en riking selv da, mtp at hu eier både egen leilighet og hytte. Hun har vært en av norges største influencere i maange år, og det er ikke til å stikke under en stol at bransjen tjener godt med penger. Tviler på at det var pengene hun falt for, men like barn leker best

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (3 minutter siden):

Først var hun sammen med en som var mye eldre enn seg og dermed hadde bedre økonomi enn henne. Han jadde jobb mens hun fullførte vgs. Så ble hun sammen med en kommunikasjonsrådgiver med bemidlet familie. Han er hyggelig nok han altså, men fremstår som om hun er glad i folk med penger. Ikke helt heldig for en kjendis i det likestilte året 2023. Viser at vi fremdeles har en lang vei å gå.

For en kommentar! I det likestilte året 2023 kan ikke en kvinne være kjæreste med en man som har mye penger?! Jeg tror ikke akkurat hun trenger noen til å forsørge seg 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Først var hun sammen med en som var godt eldre enn seg og dermed hadde bedre økonomi enn henne. Så ble hun sammen med en kommunikasjonsrådgiver. Han er hyggelig nok han altså, men fremstår som om hun er glad i folk med penger. Ikke helt heldig for en kjendis i det likestilte året 2023. Viser at vi fremdeles har en lang vei å gå.

Men hun virker så skjønn og genuin, hvorfor tror du ikke hun har følelser for de hun er sammen med? Kan man ikke ha følelser for noen som har penger? Trist for de som tjener litt 😅 Å hun har jo sikkert en god inntekt selv også, med det hun har gående , kanskje tjener hun mer enn han 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkagenser skrev (4 minutter siden):

For en kommentar! I det likestilte året 2023 kan ikke en kvinne være kjæreste med en man som har mye penger?! Jeg tror ikke akkurat hun trenger noen til å forsørge seg 

Om tilfeldighetene vil det er det selvfølgelig greit, men det er ikke tilfeldig når det skjer to ganger på rad. Enkel statistikk. Dette går mot kvinnekampen.

Endret av Majer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (7 minutter siden):

Om tilfeldighetene vil det er det selvfølgelig greit, men det er ikke tilfeldig når det skjer to ganger på rad. Enkel statistikk. Dette går mot kvinnekampen.

Kvinnekampens resultat var og er å gjøre kvinnen fri til å velge selv, slik menn kan velge selv. Så hvorfor går det at hun selv velger menn å kommunisere med, og plutselig forelsker seg i, imot kvinnekampen? 

Om du sier annenvær må tjene lite, så høres det ut som vi ikke får være med dem vi liker, om det viser seg å være en med penger

Å hvorfor syns du det er usannsynlig at en kjendis omgås rike mennesker?  Føler du undervurderer hennes økonomiske plass, å legger all ære i disse mennene, som liksågodt kunne valgt henne for hennes kjendis tilværelse og et sekund på rød løper om vi skal være ærlige. Selv om jeg tror det er snakk om kjærlighet

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (38 minutter siden):

Om tilfeldighetene vil det er det selvfølgelig greit, men det er ikke tilfeldig når det skjer to ganger på rad. Enkel statistikk. Dette går mot kvinnekampen.

Når du ikke har noe å kritisere en influencer for, da må man ty etter halmstrå. 

Med egen leilighet og hytte, to bøker og en suksessfull business så tjener nok EN mer enn nok for å forsørge seg selv. Henger man i likesinnede kretser vil naturligvis de andre også ha god økonomi. Dessuten tror jeg ikke folk velger kjæreste basert på kvinnekamp. 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (37 minutter siden):

Kvinnekampens resultat var og er å gjøre kvinnen fri til å velge selv, slik menn kan velge selv. Så hvorfor går det at hun selv velger menn å kommunisere med, og plutselig forelsker seg i, imot kvinnekampen? 

Om du sier annenvær må tjene lite, så høres det ut som vi ikke får være med dem vi liker, om det viser seg å være en med penger

Å hvorfor syns du det er usannsynlig at en kjendis omgås rike mennesker?  Føler du undervurderer hennes økonomiske plass, å legger all ære i disse mennene, som liksågodt kunne valgt henne for hennes kjendis tilværelse og et sekund på rød løper om vi skal være ærlige. Selv om jeg tror det er snakk om kjærlighet

Hun gikk frivillig ut av rampelyset etter Voe. Men simbkjent burde hun tenkt over signaleffektene. De fleste mannlige kjendiser jeg vet om er sammen med damer som har normal økonomi.

*blueberry* skrev (9 minutter siden):

Når du ikke har noe å kritisere en influencer for, da må man ty etter halmstrå. 

Med egen leilighet og hytte, to bøker og en suksessfull business så tjener nok EN mer enn nok for å forsørge seg selv. Henger man i likesinnede kretser vil naturligvis de andre også ha god økonomi. Dessuten tror jeg ikke folk velger kjæreste basert på kvinnekamp. 

Mye vil ha mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (Akkurat nå):

 

Mye vil ha mer. 

Du vet det vel du. 

Men herregud, du skjønner da at dette er helt tullete «kritikk». Det er greit å ikke like noen, men ikke rop om kvinnekamp med usaklighetene dine 🤦🏻‍♀️

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (2 timer siden):

Hun gikk frivillig ut av rampelyset etter Voe. Men simbkjent burde hun tenkt over signaleffektene. De fleste mannlige kjendiser jeg vet om er sammen med damer som har normal økonomi.

Mye vil ha mer. 

Men hun er jo fortsatt i rampelyset, på fester, på programmer? Så tydeligvis kom hun tilbake i det

Det er kjente menn med kjente damer også? Å kjente damer med ukjente menn? Hvem bryr seg, hvorfor kan de ikke få finne hverandre?

Hvordan vet du at de tjener mye uansett? Har aldri tenkt over det selv, bare tenkt, så skjønnt par, bra for dem 

Skulle trodd du hadde en greie for henne 🤔

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (23 timer siden):

Hun gikk frivillig ut av rampelyset etter Voe. Men simbkjent burde hun tenkt over signaleffektene. De fleste mannlige kjendiser jeg vet om er sammen med damer som har normal økonomi.

Mye vil ha mer. 

Stalker vil jeg kalle dette

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Hun fremstår så lykkelig at det er rent rørende. 

Slik er det å være nyforelska...går alltid over. Hun har jo vært gjennom dette før. Folk lærer aldri, tror gang på gang de har funnet drømmemannen/dama...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar til en over her - penger er vel ikke akkurat det hun går etter, stor sannsynlighet for at hun tjente mye bedre enn eksen selv om han var eldre. Inntekt på rundt 2 millioner i året, eier leilighet til 10 mill alene, eier hytte, og hun står registrert med 2 millioner i formue. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...