Gå til innhold

Emilie Voe Nereng


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cerruti skrev (På 25.7.2022 den 17.30):

Har hun operert seg? 

Har plastikkpupper fra før av hvertfall.  Tenkte du noe nytt nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green_Harmony skrev (På 25.7.2022 den 21.20):

Hvorfor tror du det? 

 

mariie skrev (1 time siden):

Har plastikkpupper fra før av hvertfall.  Tenkte du noe nytt nå?

Jeg leste om noe annet og kom over en annen tråd som mente det. Synes det var flere lettkledd-bilder som støttet opp om det - noe jeg ikke hadde trodd uten den tråden kombinert med nye bilder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (10 minutter siden):

 

Jeg leste om noe annet og kom over en annen tråd som mente det. Synes det var flere lettkledd-bilder som støttet opp om det - noe jeg ikke hadde trodd uten den tråden kombinert med nye bilder. 

Link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 21.6.2022 den 20.35):

God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter.

Hvilken skyld?

Hun var godt etablert som Norges største blogger før de ble sammen…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så henne i kompani Lauritzen, herlighet for ei søt, blid og positiv jente :)

Har fått skikkelig sansen for henne etter det.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive_North skrev (1 time siden):

Hvilken skyld?

Hun var godt etablert som Norges største blogger før de ble sammen…

Skylden for at en i den alderen blir sammen med en 19 åring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (12 timer siden):

Så henne i kompani Lauritzen, herlighet for ei søt, blid og positiv jente :)

Har fått skikkelig sansen for henne etter det.

Hun er en av de bedre influenserne med positive verdier til sine følgere ❤️ Emilie virker som ei jordnær, blid, positiv, tøff og har en ståpåjente som tåler en trøkk. 

Jeg likte henne da hun var med i programmet Bloggerne også for hun var seg selv på godt og vondt. 

Hun har tatt seg utdannelse og jobber innen kost- og ernæring som jeg har skjønt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive_North skrev (13 timer siden):

Hvilken skyld?

Hun var godt etablert som Norges største blogger før de ble sammen…

Ikke svar trollet. Vedkommende kommer garantert til å skrive det samme igjen og igjen i all evighet. Det er bare hjernedød trolling.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (16 timer siden):

 

Den tråden der overbeviste hvertfall ikke meg om silikon, hva med at hun bare har blitt eldre og formene har forandret seg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Anim92 skrev (På 27.7.2022 den 15.41):

Den tråden der overbeviste hvertfall ikke meg om silikon, hva med at hun bare har blitt eldre og formene har forandret seg?

Joda, hun har silikon. Dette er synlig hvis man, som meg, har lest hvert eneste innlegg hun skrev på den gamle bloggen sin. Man går ikke fra å være flatbrystet til å få bryster når man er over 20.

Jeg synes hun er vakker uansett, og kan godt forstå valget hennes da jeg selv har tatt silikon med ca. samme utgangspunkt og sluttresultat. Det å være flatbrystet som 20-åring er en veldig kjip følelse, og noe som er vanskelig å forstå hvis man ikke har vært det selv. Synes det er veldig bra at hun ikke promoterer operasjonen sin i SOME slik som mange andre influensere. 

https://www.tv2.no/a/6377286/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (6 timer siden):

Nå er det slutt mellom henne og samboeren gjennom seks år … 

Trist. Må jo være hun som har valgt å gå av en eller annen grunn. Ingen mann med vettet i behold går fra henne. 

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiarella skrev (6 timer siden):

Trist. Må jo være hun som har valgt å gå av en eller annen grunn. Ingen mann med vettet i behold går fra henne. 

Fordi hun er blond, med plastikkpupper og har mye penger? 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne skikkelig godt. :) Har fulgt henne helt siden hun startet å blogge og har lært så mange gode oppskrifter gjennom boka hennes. Hun virker så utrolig herlig som person, så god og snill :)💜 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

mariie skrev (3 timer siden):

Fordi hun er blond, med plastikkpupper og har mye penger? 

Nei, fordi hun virker som et smart og oppegående menneske med gode verdier og herlig personlighet.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiarella skrev (På 23.8.2022 den 5.30):

Trist. Må jo være hun som har valgt å gå av en eller annen grunn. Ingen mann med vettet i behold går fra henne. 

Man kan slutte å elske en person selv om partneren er aldri så bra.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
mariie skrev (På 23.8.2022 den 3.08):

Fordi hun er blond, med plastikkpupper og har mye penger? 


Mulig hun har alle de tre, men for meg er det ikke det som gjør at hun skiller seg ut. Hun virker intelligent, engasjert, jordnær og ganske voksen for alderen. Og det er ikke så vanlig i kjendis verdenen. Hun inspirerer folk til å spise sunnere og gjør det på en måte hvor folk skal like maten og kose seg med det. 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke noe nytt å komme med. Det er jo bare repetisjoner av hva andre sentrale skikkelser innen helse og ernæring har påpekt mange ganger før. Får inntrykk av en litt umoden person som føler hun har sett lyset, og nå skal misjonere. Men noe relevant har hun ikke å komme med. Kan bare trekke assosiasjoner til Grete Rohde og datteren, eller andre i den kategorien. Gjesp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...