Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

Fremhevede innlegg

Skrevet
Potetjinta skrev (På 7.5.2026 den 8.47):

Finner henne veldig lite relaterbar og har unfollowet henne nå for en periode. Veldig deilig å få litt pause fra all reklamen hennes på Snapchat 😊

Du skriver hvem som helst kan klare det. Nei helvetesuka er for de hakket over alle andre. Ikke hvem som helst. Jævla imponerende av de 2 jentene!! 

• Liker 9
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slettet, my bad

Endret av lllll
Skrevet
lllll skrev (1 minutt siden):

Vet de satt utenfor og ikke inne i kirka, men må da gå an å legge vekk telefonen i en sådan stund. Late som han sitter å leser i begravelsesheftet men sitter egentlig opptatt med tlf. 

84962671.webp.96bd56b82685f182a28490274be7200a.webp

Enig. Men mulig han ikke kjente ham, at kun hun gjorde det og var med? Ikke at det unnskylder noe, men kan være en forklaring.

Skrevet
lllll skrev (2 minutter siden):

Vet de satt utenfor og ikke inne i kirka, men må da gå an å legge vekk telefonen i en sådan stund. Late som han sitter å leser i begravelsesheftet men sitter egentlig opptatt med tlf. 

84962671.webp.96bd56b82685f182a28490274be7200a.webp

NRK sendt begravelsen direkte, så for alt vi vet fulgte han med på tv overføringen. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

De fulgte med på sendingen som gikk på nrk, alle som satt ute gjorde det siden det ikke var plass i kirken til alle. Lurt og sjekke fakta før man kritiserer.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Mulig Voe kjente Tufte godt, men på generel basis.. og som ikke hører hjemme i denne tråden; Jeg er så lei av alle som skal lage content på Tufte sitt dødsfall. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet
Izibelli skrev (6 minutter siden):

De fulgte med på sendingen som gikk på nrk, alle som satt ute gjorde det siden det ikke var plass i kirken til alle. Lurt og sjekke fakta før man kritiserer.

Aah, tenkte overhode ikke på det så det tar jeg på min kappe.

• Liker 1
Skrevet
Torden skrev (4 minutter siden):

Mulig Voe kjente Tufte godt, men på generel basis.. og som ikke hører hjemme i denne tråden; Jeg er så lei av alle som skal lage content på Tufte sitt dødsfall. 

Laget hun content da? Hun var tilstede og ga en kommentar til media som også andre gjorde. Akkurat her er det vel litt skivebom å kritisere på en slik sørgelig dag….

• Liker 7
Skrevet
MiominMio skrev (6 minutter siden):

Laget hun content da? Hun var tilstede og ga en kommentar til media som også andre gjorde. Akkurat her er det vel litt skivebom å kritisere på en slik sørgelig dag….

Jeg fikk henne opp på snapchat i går. Hun car ute og løp og det var så «vakker solnedgang og blabla, og tårer».

Skrevet
Torden skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk henne opp på snapchat i går. Hun car ute og løp og det var så «vakker solnedgang og blabla, og tårer».

Ok, men du fikk det ut til å høre ut som hun laget content under selve begravelsen…

• Liker 1
Skrevet
MiominMio skrev (12 minutter siden):

Ok, men du fikk det ut til å høre ut som hun laget content under selve begravelsen…

Jeg skrev dødsfall, ikke begravelse.

Skrevet
JennieB skrev (10 timer siden):

Enig. Men mulig han ikke kjente ham, at kun hun gjorde det og var med? Ikke at det unnskylder noe, men kan være en forklaring.

De så nok direkte fra kirken via mob.

Skrevet

Hun deltok jo i Helvetesuka SAMMEN MED Olaf Tufte! Så klart kjente de hverandre! 

• Liker 5
Skrevet
Hirondelle skrev (10 minutter siden):

Hun deltok jo i Helvetesuka SAMMEN MED Olaf Tufte! Så klart kjente de hverandre! 

Ikke mer enn at hun måtte sitte på gresset ute😆

• Liker 2
Skrevet
Haremor skrev (57 minutter siden):

Ikke mer enn at hun måtte sitte på gresset ute😆

Fordi det var fullt inne i kirken🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Snikendeull skrev (38 minutter siden):

Fordi det var fullt inne i kirken🙄

Da møter man opp før da

Skrevet
Haremor skrev (48 minutter siden):

Da møter man opp før da

Du må jo være passe tett da, det er begrenset plass inne. De var ikke de eneste som satt på gresset utenfor. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Haremor skrev (3 timer siden):

Da møter man opp før da

Oh my gådd ja for hele bygda hadde ikke tenkt samme tanke. Hva vet du om de møtte opp sent eller tidlig? Hun var tilstede og ble værende ute også. Synes det speaks volumes 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det var reserverte plasser i kirken, så kan ikke bare møte opp før og ta en av de🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Slapp av folkens. Det var ikke seriøst ment.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...