Betty Brus Skrevet 24. november 2020 #41 Del Skrevet 24. november 2020 lillehammeren skrev (1 minutt siden): Skulle ønske hun hadde droppet side booben og lagt armen lengre bak, sånn at fokuset på bildet kunne vært på problemhuden og ikke noe annet... Enig - for budskapet er bra, men sideboob'n stjeler fokus... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 24. november 2020 #42 Del Skrevet 24. november 2020 Godt at hun viser frem en normal side også, hun er alltid så perfekt. Ser for meg at hun er forbildet til SE og CBE da de prøver begge å se ut som henne. Men EN er jo naturlig vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkabell Skrevet 24. november 2020 #43 Del Skrevet 24. november 2020 Lin11 skrev (5 timer siden): Godt at hun viser frem en normal side også, hun er alltid så perfekt. Ser for meg at hun er forbildet til SE og CBE da de prøver begge å se ut som henne. Men EN er jo naturlig vakker. Hun er utrolig nydelig og så søt personlighet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 26. november 2020 #44 Del Skrevet 26. november 2020 lillehammeren skrev (På 24.11.2020 den 17.41): Skulle ønske hun hadde droppet side booben og lagt armen lengre bak, sånn at fokuset på bildet kunne vært på problemhuden og ikke noe annet... Enig. Jeg har komplekser både for min akne og for små pupper, men prøver å stå i begge. Da får jeg litt bismak i munnen av at hun snakker om komplekser og å være seg selv, men "diskret" viser frem side boob med silikon. Jeg pleide å se opp til henne for at hun ikke lot seg påvirke av kommentarer om små pupper tidligere (var artikler om dette). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 26. november 2020 #45 Del Skrevet 26. november 2020 Skal jaggu ikke mye til for å bli hyllet (hyllet,, faktisk) i disse dager. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 27. november 2020 #46 Del Skrevet 27. november 2020 KoopaTroopa skrev (7 timer siden): Enig. Jeg har komplekser både for min akne og for små pupper, men prøver å stå i begge. Da får jeg litt bismak i munnen av at hun snakker om komplekser og å være seg selv, men "diskret" viser frem side boob med silikon. Jeg pleide å se opp til henne for at hun ikke lot seg påvirke av kommentarer om små pupper tidligere (var artikler om dette). Sillikon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 27. november 2020 #47 Del Skrevet 27. november 2020 Fju skrev (5 timer siden): Sillikon? Ja, ref. disse artiklene som jeg husker godt: https://www.tv2.no/a/6377286/ https://www.vg.no/rampelys/i/VEmPl/emilie-voe-nereng-skummelt-at-det-skal-vaere-saa-enkelt-aa-fikse-paa-eget-utseende Jeg er også helt "flat" slik som hun er på bildet i den første artikkelen, og husker derfor godt dette, det var godt å ha noen innenfor bloggverden som ikke hadde svære runde pupper. Ikke for å virke stalker-aktig, men pga. dette legger jeg veldig godt merke til at brystene har økt betraktelig i størrelse. Hennes valg selvfølgelig, synes bare det er litt snodig med hennes forhistorie her at hun velger å vise sideboob, føler da at det er med vilje, og får f.eks. meg til å føle at "kanskje jeg burde jeg og?", når hun som er så utrolig pen og fin i utgangspunktet gjør det. Skulle ønske jeg ikke var så lettpåvirkelige, men sånn er det dessverre. Er jo en grunn til at det heter influenser. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 27. november 2020 #48 Del Skrevet 27. november 2020 Følte meg litt negativ nå, så vil legge til at det er veldig bra av henne å prøve å "normalisere" kviser. Litt synd at dette blir tatt opp i den sammenheng, vil ikke det skal bli sånn at ingenting hun/andre influensene gjør er riktig, bare kom inn på sporet da det ble tatt opp her. Men creds for budskapet i bildet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2020 #49 Del Skrevet 4. desember 2020 Trudis23 skrev (På 23.11.2020 den 20.51): Det å først vise frem byllene sine for så å promotere kokeboken sin, det må jeg innrømme at ikke helt fungerte for meg. Og den sausen.... det eneste jeg kunne tenke på var byllene 🙈 Nemlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 20. juni 2022 #50 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) Jeg får stadig mer sansen for denne dama 😊 https://www.minmote.no/nyheter/a/34al59/jubler-for-ny-kleslov?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row15_pos1&utm_medium=df-86-h1a7ed93 Jeg har lagt merke til at Emilie Nereng samarbeider med Framtiden i Våre Hender på Instagram, både når det gjelder matkastelov og klesbransjen. Flott influenser 🙌👏 (Hvis det allerede er en tråd om Nereng så beklager jeg, jeg kunne ikke finne den i så fall). https://instagram.com/emilienutrition?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 20. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 20. juni 2022 #51 Del Skrevet 20. juni 2022 Hun er så bra! For et fantastisk forbilde 👏🏻 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 20. juni 2022 #52 Del Skrevet 20. juni 2022 Hun er det som man kaller et godt forbilde. Liker henne kjempegodt og har hatt sansen for henne i mange år. Friskt pust i motsetning til andre i bransjen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. juni 2022 #53 Del Skrevet 20. juni 2022 Har stor sans for henne, et godt forbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 20. juni 2022 #54 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) https://instagram.com/emilienutrition?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 20. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. juni 2022 #55 Del Skrevet 21. juni 2022 Hun er ei flott jente og flott forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachly Skrevet 21. juni 2022 #56 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Flott jente og rollemodell. Hun virker som en smart, jordnær jente. Tror hun har vært gjennom mye for hennes alder og det gir jo dypde og empati Endret 21. juni 2022 av Peachly 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 21. juni 2022 #57 Del Skrevet 21. juni 2022 Syntes hun var morsommere da hun laget youtube videoer fra jenterommet. Masse selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. juni 2022 #58 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter. Endret 21. juni 2022 av Majer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. juni 2022 #59 Del Skrevet 21. juni 2022 Majer skrev (6 minutter siden): God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter. Da fakk is this? 😳 Uansett, en veldig vakker og oppegående dame! Alltid likt henne. Virker ikke opptatt av kroppens utseende, men av kroppens funksjon. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. juni 2022 #60 Del Skrevet 21. juni 2022 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Da fakk is this? 😳 Uansett, en veldig vakker og oppegående dame! Alltid likt henne. Virker ikke opptatt av kroppens utseende, men av kroppens funksjon. Hun virker fin ellers og jeg har møtt henne privat, men hun må ta avstand fra sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå