Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Majer skrev (16 minutter siden):

God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter.

Huh? Snakker du om hennes nåværende kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (45 minutter siden):

Hun virker fin ellers og jeg har møtt henne privat, men hun må ta avstand fra sånt.

I junimånedens ånd: kjærlighet er kjærlighet, folk må få elske den de vil.

At hun var sammen med en eldre riking er ikke ille i seg selv. Hvis hun var sammen med han pga pengene så er det ikke det beste personlighetstrekket, men det har ingenting å si for noen andre enn henne selv.

Edit: hvem snakker du om? Kan ikke finne info om en gammel riking noe sted.

Endret av Blåttvann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (16 timer siden):

God rollemodell? Hun ble sammen med en eldre mann med penger mens hun selv var utrolig ung. Skylden er i stor grad han sin, men det skaper ikke gode rollemodeller uansett hvor intelligent og fin hun er ellers. Det passer ikke inn i et moderne og likestilt samfunn hvor metoo-debatten har pågått over en viss tid. Det oppmuntrer jo eldre menn til å prøve seg på unge jenter.

Dette stemmer ikke, hvor tar du dere fra? Hun er jo fortsatt veldig ung, bare 26 år, og har vært sammen med nåværende mann i flere år, hvor gammel var hun liksom når dette pågikk ? 

du mener ikke Sandra lyng da, hun var sammen med en riking på over 50 - 60 når hun var veldig ung 

Endret av Gull vaffel
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (33 minutter siden):

Dette stemmer ikke, hvor tar du dere fra? Hun er jo fortsatt veldig ung, bare 26 år, og har vært sammen med nåværende mann i flere år, hvor gammel var hun liksom når dette pågikk ? 

du mener ikke Sandra lyng da, hun var sammen med en riking på over 50 - 60 når hun var veldig ung 

Jeg snakker om nåværende mann. Som du skriver har de vært sammen i flere år. Det gjelder selvfølgelig sandra lyng og. Hun var til og med sammen med en som ruset seg, altså finansierte et illegalt marked som tar livet av mange kvinner og menn og som tvinger barn inn i prostitusjon.

Endret av Majer
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem denne mannen til Voe er. Han virker jo ikke mye eldre enn henne, hvertfall ikke 50-60år.

Hun har vel sin formue fra da hun blogget.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (17 timer siden):

Dette er jo bare tull. 

Orly skrev (17 timer siden):

Skinnet kan bedra

Hva mener du?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (3 timer siden):

Jeg snakker om nåværende mann. Som du skriver har de vært sammen i flere år. Det gjelder selvfølgelig sandra lyng og. Hun var til og med sammen med en som ruset seg, altså finansierte et illegalt marked som tar livet av mange kvinner og menn og som tvinger barn inn i prostitusjon.

Tror det er du som ruser seg her 

samboer til Emilie er jo bare 6 år eldre enn henne eller noe, ingenting rart i det 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

6-7 år, mannen min er nesten 12 år eldre, grusomt 😁

Ble sammen når jeg var over 30, han ruser seg ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Keikolina said:

6-7 år, mannen min er nesten 12 år eldre, grusomt 😁

Ble sammen når jeg var over 30, han ruser seg ikke heller.

Min mann er 9 år yngre, jeg må være en pedo da 😝

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest In absentia
Majer skrev (11 timer siden):

Hun er født i 1995 og han er født i 1989. Hvordan er det gammelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var stor forskjell da de var yngre. Hvor gamle var de da de møttes igjen? Var hun 19?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke nødvendigvis det er så stor forskjell på 19 og 25, hvis det var det de var da de ble sammen. Det er heller ikke slik at alle utvikler seg fullstendig lineært, tåpelig å forutsette at man kan finne ut hvor stor forskjell det er mellom noen man ikke har snakket med bare ved å se på alderen.

Endret av Español
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tough cookie skrev (27 minutter siden):

😀 Bra humor. Jeg ble et sekund irritert over at hun skrev om hvordan kutte karbohydrater og tenkte: Uff nei, ikke henne også 😟 men så var det tull.😊

Samme her 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Español skrev (På 23.6.2022 den 12.22):

Synes ikke nødvendigvis det er så stor forskjell på 19 og 25, hvis det var det de var da de ble sammen. Det er heller ikke slik at alle utvikler seg fullstendig lineært, tåpelig å forutsette at man kan finne ut hvor stor forskjell det er mellom noen man ikke har snakket med bare ved å se på alderen.

Jeg aner ikke når de ble sammen men om en 19 åring og 25 åring blir sammen er jo ikke unormalt på noe vis 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 22.6.2022 den 13.25):

Lag en egen tråd om Sandra Lyng…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...