Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 13. november 2005 Når dere får opp den boksen med shop online fra 13. nov. så står det pil med "til online-shop" Trykk der! Den røde kjolen er forresten ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 13. november 2005 #142 Del Skrevet 13. november 2005 kastet ut igjen og igjen og igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #143 Del Skrevet 13. november 2005 Men det skjer ingenting når jeg trykker på den knappen.. ← Har du pop-up blocker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. november 2005 #144 Del Skrevet 13. november 2005 error error error Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #145 Del Skrevet 13. november 2005 Har du pop-up blocker på? ← Jeg har, men er jo bare å trykke ctrl samtidig. Da går det, men jeg måtte også jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #146 Del Skrevet 13. november 2005 Du går via den vanlige kampanje siden, trykker på stjernen der det står shop online. Så kommer den boksen om at klærne er tilgjengelig fra midnatt. Nederst i den boksen er der en ny link som står "to shop online". Det er veien å gå. ← Linken "to shop online" vil ikke åpne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #147 Del Skrevet 13. november 2005 Når dere får opp den boksen med shop online fra 13. nov. så står det pil med "til online-shop" Trykk der! Den røde kjolen er forresten ikke der. ← Hva gjør du som gjør at du ikke blir kastet ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #148 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg spiser tilogmed Seigmenn dritfort her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #149 Del Skrevet 13. november 2005 Du går via den vanlige kampanje siden, trykker på stjernen der det står shop online. Så kommer den boksen om at klærne er tilgjengelig fra midnatt. Nederst i den boksen er der en ny link som står "to shop online". Det er veien å gå. ← Må nok ha litt flaks for å komme inn Jeg var inne, men akkurat i det jeg skulle juble over det..så var jeg ute Glad jeg ikke skal ha noe spesielt, hadde ikke hatt nerver til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #150 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har, men er jo bare å trykke ctrl samtidig. Da går det, men jeg måtte også jobbe litt ← Jupp, men vet ikke om Marta visste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #151 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg er stressa, får vell trøste meg med at jeg kjøpte en bow jacket i butikken på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #152 Del Skrevet 13. november 2005 Linken "to shop online" vil ikke åpne seg. ← Tålmodighet, tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. november 2005 #153 Del Skrevet 13. november 2005 neeeei..nå tror jeg løpet er kjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #154 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg skal jo egentlig ikke ha noe jeg... Men jeg blir så påvirket! Kommer garantert til å kjøpe noe hvis jeg kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #155 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg spiser tilogmed Seigmenn dritfort her nå! ← Sukker OG adrenalinkick. Tror du du overlever??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 13. november 2005 #156 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg skal jo egentlig ikke ha noe jeg... Men jeg blir så påvirket! Kommer garantert til å kjøpe noe hvis jeg kommer inn ← GÅ UT!! GI PLASSEN I KØEN TIL MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #157 Del Skrevet 13. november 2005 Sukker OG adrenalinkick. Tror du du overlever??? ← Det spørs, jeg er jo hjertepasient også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #158 Del Skrevet 13. november 2005 Nå kommer jeg ingen steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 13. november 2005 #159 Del Skrevet 13. november 2005 Jupp, men vet ikke om Marta visste det ← Nei.. skal prøve det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 13. november 2005 Skal jeg virkelig være der inne uten å kjøpe noe??? Jeg har lagt 4 ting i handlekurven, men... Den trenchcoaten ser så krøllete ut... Og den toppen som jeg trodde var rosa, er beige... Og hvorfor i h... kan de ikke ha den grønne kjolen i sort og ihvertfall større enn str. M!! Jeg er jo 180 cm høy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå