Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #81 Del Skrevet 13. november 2005 Eh, nå er jeg inne på en lilla stjernehimmel uten noen verdens ting på...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #82 Del Skrevet 13. november 2005 Samme her. en himmel full av stjerner......tra la la la... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #83 Del Skrevet 13. november 2005 Eh, nå er jeg inne på en lilla stjernehimmel uten noen verdens ting på...? :klø: ← Der har jeg vært noen ganger også. Håper den har kræsja sånn at ingen kommer inn! Ikke bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #84 Del Skrevet 13. november 2005 Rett før midnatt kom det frem noen knapper der man kunne komme seg inn på online shopping, men nå kommer de ikke frem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #85 Del Skrevet 13. november 2005 forbasket latterlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #86 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg kom inn i sted!! Men jeg får jo opp den hersens boksen med at shopen åpner kl. 00.00 13. november!! Sitter her og ler for meg selv nå - dette ER jo faktisk litt gøy!! Skulle tro det var direkteoverført månelanding eller noe sånt! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #87 Del Skrevet 13. november 2005 Rett før midnatt kom det frem noen knapper der man kunne komme seg inn på online shopping, men nå kommer de ikke frem... ← Ja, på dagen i dag kunne man jo se klærne og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #88 Del Skrevet 13. november 2005 Noen må fortelle meg om de kommer inn da? Så jeg vet om det er noe vits i å fortsette å prøve :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #89 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg vil jo egentlig ha et Chloe-skjerf da... Og ikke et H&M-skjerf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #90 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg kom inn i sted!! Men jeg får jo opp den hersens boksen med at shopen åpner kl. 00.00 13. november!! Sitter her og ler for meg selv nå - dette ER jo faktisk litt gøy!! Skulle tro det var direkteoverført månelanding eller noe sånt! :grine2: ← Jupp, det fikk jeg opp også. Moro ja, som å tippe lotto dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #91 Del Skrevet 13. november 2005 Menneh... tidligere, altså rett rundst midnatt fikk jeg bare opp en hvit side med error og sånn på. Nå får jeg jo ihvertfall stjerner og lillagreier, det må da vel kunne kalles fremgang? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. november 2005 Forfatter #92 Del Skrevet 13. november 2005 Nå er vi 25 brukere her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 13. november 2005 #93 Del Skrevet 13. november 2005 har nok ikke noe å si om du ble forsinket,like vanskelig her og jeg har sittet her siden tjue på. Dette var jo så irriterende typisk men må nesten le litt også vi må nok bar prøve og prøve da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #94 Del Skrevet 13. november 2005 Nå synger jeg jaggu "en himmel full av stjerner"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 13. november 2005 #95 Del Skrevet 13. november 2005 Kommer noen inn, ta gjerne med en ekstra av den lyse v-genseren med satengbånd i str. S, den har jeg lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #96 Del Skrevet 13. november 2005 Men de må vel ha regnet med at dette ville skje. Forhåpentligvis har de folk som jobber med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. november 2005 #97 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg er inne, men Stella-kolleksjonen lar vente på seg. Bare å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #98 Del Skrevet 13. november 2005 Åh, nå skjønte jeg det! Man må trykke på den stjerneskuddene! Jeg kom inn og fikk shoppet litt! Hæhæ, neida, bare juger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2005 #99 Del Skrevet 13. november 2005 Hvorfor komme dette om at shoppen åpner klokka 00 opp? Er det en annen tidssone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #100 Del Skrevet 13. november 2005 Unexpected demand? Mm, det hadde jo ingen trodd.. Lurer på hvor lenge det er nede. Men sitter uansett og skriver en oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå