Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Så langt tror jeg dette blir min favorittsesong! 😂 Mye kreativitet og individuelle finurlige oppgaveløsninger hos alle allerede, og lite selvhøytidelighet - også Vidar Magnussen! 🤣 En favoritt allerede! Holdt på å le meg skakk under den introsangen hans, og siste episodes gave-oppgave 😂 Kan se ut som Berrum også kommer til å levere en del kreativ oppgaveløsning og lesing etterhvert, noe som er rett i min humorgate. Det var en lettelse å starte første programmet og se at det flyter lett hos både den nye kongen og hans undersåtter. For min del var det ikke nødvendig at det var akkurat Atle som skulle lede dette, og etter at det ble som det ble med han var det også helt riktig avgjørelse å bytte han ut. Bård gjør en kjempejobb, har god humoristisk sans, og er passe mengde streng og autoritær uten at det overspilles. Gleder meg til neste episode! 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ziljemor skrev (21 timer siden):

Så langt tror jeg dette blir min favorittsesong! 😂 Mye kreativitet og individuelle finurlige oppgaveløsninger hos alle allerede, og lite selvhøytidelighet - også Vidar Magnussen! 🤣 En favoritt allerede! Holdt på å le meg skakk under den introsangen hans, og siste episodes gave-oppgave 😂 Kan se ut som Berrum også kommer til å levere en del kreativ oppgaveløsning og lesing etterhvert, noe som er rett i min humorgate. Det var en lettelse å starte første programmet og se at det flyter lett hos både den nye kongen og hans undersåtter. For min del var det ikke nødvendig at det var akkurat Atle som skulle lede dette, og etter at det ble som det ble med han var det også helt riktig avgjørelse å bytte han ut. Bård gjør en kjempejobb, har god humoristisk sans, og er passe mengde streng og autoritær uten at det overspilles. Gleder meg til neste episode! 

Enig, har bare sett første episode men den er kjempebra!! Laget er mer balansert enn på lenge, og alle er morsomme😆

🎼Hvorfor det, hvorfor det

Hun får jo ingen til å le🎼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Karin! :D Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (9 timer siden):

Jeg digger Karin! :D Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom.

Ja enig, hun er kjempemorsom og jeg liker humoren hennes kjempegodt 😀😀😀

Nei man forventer kanskje ikke at hun skal være kjempemorsom men det er hun😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde likt Leo som konge jeg. han er litt frekkere enn Bård.  men litt tidlig å dømme etter en episode dq

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett første episode og må si jeg likte Bård som konge. 
 

Dette lover bra. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (På 28.1.2023 den 18.34):

Jeg digger Karin! :D Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom.

Jeg hadde aldri hørt om henne, men syns hun gjør en bra figur i KB! :D 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett Olli le så hjertelig som han gjør av Vidar, og det gjør jeg også! Digger sesongen så langt, men Bård kan gjerne litt mer på hugget :ler: 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (20 timer siden):

Jeg hadde aldri hørt om henne, men syns hun gjør en bra figur i KB! :D 

Den sangen var genial 😁 veldig Ingrid Bjørnov 😁 (og litt Kari Slaatsveen 😀)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (13 timer siden):

Vidar altså! Han er så morsom! 😅 Jeg blir glad bare av å se på ham 😁

Ja jeg og, han er utrolig morsom 😀😀😀👍👍👍

Denne sesongen er den beste på lenge hittil 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Bård får tilbud/takker ja til en ny sesong og blir litt varmere i trøya 🤞:klappe: Jeg kjenner det absolutt ikke haster å få Atle tilbake! :fnise: Casten er også formidabel denne sesongen. Håper det blir en allstars-sesong, men at de uansett fortsetter lenge enda! :nikke:

Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!":ler:

Endret av Tradegy
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 time siden):

Ja jeg og, han er utrolig morsom 😀😀😀👍👍👍

Denne sesongen er den beste på lenge hittil 😊😊

Enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurrahei skrev (1 time siden):

Leo 🥰

 

 

Zidji skrev (8 minutter siden):

Ja 🥰

Særlig den scenen når han haiket 😆😆😆😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (33 minutter siden):

Håper Bård får tilbud/takker ja til en ny sesong og blir litt varmere i trøya 🤞:klappe: Jeg kjenner det absolutt ikke haster å få Atle tilbake! :fnise: Casten er også formidabel denne sesongen. Håper det blir en allstars-sesong, men at de uansett fortsetter lenge enda! :nikke:

Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!":ler:

Ja Bård er faktisk bedre enn Atle 😀

Ja veldig god cast i denne sesongen 😀

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

 

Særlig den scenen når han haiket 😆😆😆😆

Alltid når jeg ser han tenker jeg at han virker helt malplassert, men så smeller han til med noe vittig og jeg dør av sjarm 🥰🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (37 minutter siden):

Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!":ler:

Samme! Tror det er noe av det artigste jeg har sett i hele KB😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...