Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Jaja da var sesongen over, vinneren var ikke veldig overraskende da 🤪🤣 Kristoffer var kjempeflink men best i starten synes jeg, litt dumt han ledet sånn hele veien det ødela litt for spenningen, men veldig bra sesong!😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LiseTV skrev (2 timer siden):

Når jeg leser om Atle Antonsen sine ufine oppførsel, så ser jeg ikke lenger på dette programet.

Enig. 
 

Selv om det er favorittprogrammet mitt, vil jeg ikke være med på å booste opp egoet til en drittsekk ved å se på programmene hans. 

Jeg syns egentlig Kristoffer kunne passe bra til å ta over rollen hans, men da må han ta på seg dress😅

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Jeg syns egentlig Kristoffer kunne passe bra til å ta over rollen hans, men da må han ta på seg dress😅

Eller Jon Almaas, som er veldig god på å være en sånn irriterende arrogant besserwisser (men ikke så slem og spydig som Atle).

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er vi fan av "Kongen befaler", men etter det som har kommet frem om A A denne uken, har vi fått fullstendig avsmak for fyren og da går dessverre programmet ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (På 9.11.2022 den 19.54):

Er det noen som vet om Taskmaster er fjernet fra Discovery+? Eller er det bare min som har klikket…? Den appen gjør jo det med jevne mellomrom :(

 

bonsaijenta skrev (På 9.11.2022 den 21.12):

Jeg fikk melding igår om at nye episoder er lagt til, men jeg kom ikke inn. Idag er den borte. 

Ja, de er fjernet. Jeg sendte melding til discovery og spurte for vi var midt en sesong.

Fikk til svar: Dessverre så utløp rettighetene våre for dette programmet ved midnatt. Men en god nyhet er at alt vil komme tilbake igjen når vi får inn en ny sesong av programmet! 😊🙏 Vi har ikke en konkret dato enda, men følg gjerne med på våre sosiale medier for oppdateringer. Så får vi håpe det ikke blir altfor lenge til!

Vi har funnet flere på  youtube som har sesongene med Taskmaster, så vi ser det der heller. Trenger ikke discovery lenger, så har sagt det opp.

 

Og vi som var på innspillingen til julespesialen av Kongen befaler forrige helg :(( Skikkelig skuffa over Atle. Klarer ikke å se på han på samme måte lenger. Lurer på hva de skal gjøre med sesong 7. Billetter er lagt ut for salg, innspillingen av episodene skjer i slutten av januar... Ungen lurte på om det kommer en ny Konge.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Atle trukket seg fra neste sesong, men jeg klarer ikke umiddelbart komme på noen mulige arvtakere som har samme pondus. Ideer?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (11 minutter siden):

Nå har Atle trukket seg fra neste sesong, men jeg klarer ikke umiddelbart komme på noen mulige arvtakere som har samme pondus. Ideer?

Jeg syns Kristoffer kunne vært en god erstatter. Han virker kvikk og sur på samme tid. Men en annen har foreslått Almaas. Det tror jeg også kan være bra☺️

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 minutter siden):

Jeg syns Kristoffer kunne vært en god erstatter. Han virker kvikk og sur på samme tid. Men en annen har foreslått Almaas. Det tror jeg også kan være bra☺️

At han vant taler jo hans sak, men når man liksom skal være konge, så er det noe i meg som sier at personen bør være 50+ for få litt sånn naturlig alder-autoritet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker Otto Jespersen. Han har alder, sinne, irritasjon, bitterhet, og vil kunne være konge, men likevel misfornøyd med alt :skratte:

  • Liker 26
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker Otto Jespersen. Han har alder, sinne, irritasjon, bitterhet, og vil kunne være konge, men likevel misfornøyd med alt :skratte:

Han har jeg helt glemt🙈 men ja, han hadde vært perfekt til den rollen☺️

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett alle sesongene uten sesong 4, håper virkelig den kommer i reprise nå snart - selv om det stormer rundt Atle!

Ja Otto Jespersen er jeg enig i at hadde passet til å ta over😃

Ellers hadde jeg egentlig likt å se Olli ta over tronen!

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
bonsaijenta skrev (2 timer siden):

 Almaas. Det tror jeg også kan være bra☺️

Nei.

 

Nevian skrev (1 time siden):

Jeg tenker Otto Jespersen. Han har alder, sinne, irritasjon, bitterhet, og vil kunne være konge, men likevel misfornøyd med alt :skratte:

Ja 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yvelia skrev (Akkurat nå):

Noen som vet hvem som skulle være med i julespesialen? 

Kunnskapsminister Tonje Brenna, Staysman, Henrik Ingebrigtsen, Marlene Stavrum og Hans Olav Lahlum 

 

 

A6A65001-2A1E-43A1-A358-F680697DDCBD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SITC skrev (5 minutter siden):

Kunnskapsminister Tonje Brenna, Staysman, Henrik Ingebrigtsen, Marlene Stavrum og Hans Olav Lahlum 

 

 

A6A65001-2A1E-43A1-A358-F680697DDCBD.jpeg

Takk! Det var heldigvis ikke den beste casten etter min smak. Hadde vært morsomt å sett Staysman da:) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvelia skrev (1 time siden):

Takk! Det var heldigvis ikke den beste casten etter min smak. Hadde vært morsomt å sett Staysman da:) 

Enig, Staysman hadde vært gøy å få med seg men resten - næh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...