Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Zidji skrev (1 minutt siden):

Alltid når jeg ser han tenker jeg at han virker helt malplassert, men så smeller han til med noe vittig og jeg dør av sjarm 🥰🤭

Ja jeg vet hva du mener 😀 han er jo også en entertainer, og finner på mye artig 😀

Gledet meg til å se han og Lars og Vidar og de har hittil mer enn innfridd alle sammen 😀 og jentene også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja jeg vet hva du mener 😀 han er jo også en entertainer, og finner på mye artig 😀

Gledet meg til å se han og Lars og Vidar og de har hittil mer enn innfridd alle sammen 😀 og jentene også 😀

Enig! Jentene er jeg ikke sååååå fan av, men de funker greit 🫡 er ellers ganske ok med at Bård har tatt over, selv om jeg var giga Atle fan (😭), men er en del av meg som skulle ønske det var Vegard som var det nye sidekicket, selv om jeg elsker Olli 😍😍😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (Akkurat nå):

Enig! Jentene er jeg ikke sååååå fan av, men de funker greit 🫡 er ellers ganske ok med at Bård har tatt over, selv om jeg var giga Atle fan (😭), men er en del av meg som skulle ønske det var Vegard som var det nye sidekicket, selv om jeg elsker Olli 😍😍😍

Jeg liker Karin veldig godt, håper hun gjør mer komedie i fremtiden 😀 veldig kul stil hun har 😀 (særlig sangen men også Olli løftet og hoppet) og Hani har en fantastisk latter og energi 😆😆😆 hittil ser det nok ut til at en av gutta kommer til å vinne da og de er littegrann bedre så det er ok 😊

Ville ikke vært det samme uten Olli, synes faktisk han er bedre enn han med samme rolle i originalen 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Jeg liker Karin veldig godt, håper hun gjør mer komedie i fremtiden 😀 veldig kul stil hun har 😀 (særlig sangen men også Olli løftet og hoppet) og Hani har en fantastisk latter og energi 😆😆😆 hittil ser det nok ut til at en av gutta kommer til å vinne da og de er littegrann bedre så det er ok 😊

Ville ikke vært det samme uten Olli, synes faktisk han er bedre enn han med samme rolle i originalen 🤩

Ja, 100%! Men som Ylvis fan liker jeg bedre Bård og Vegard sammen enn hver for seg. Men showet ville ikke vært det samme uten lillegullet Olli nei 🥰

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

karroo skrev (På 1.2.2023 den 2.12):

Har aldri sett Olli le så hjertelig som han gjør av Vidar, og det gjør jeg også! Digger sesongen så langt, men Bård kan gjerne litt mer på hugget :ler: 

Det har jeg og lagt merke til. Når Vidar står med den stygge sofaen på ryggen, og det går opp for han at han kunne fraktet den med bil. Det er så herlig når de begge ler så godt, bare ekte latter! 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Eleaelea skrev (På 3.2.2023 den 21.19):

Magre folk er vondt å se på..

Sett feil program eller? Noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Det har jeg og lagt merke til. Når Vidar står med den stygge sofaen på ryggen, og det går opp for han at han kunne fraktet den med bil. Det er så herlig når de begge ler så godt, bare ekte latter! 

Ja det var en helt fantastisk scene!! 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Sett feil program eller? Noe jeg ikke har fått med meg?

Virker som brukeren har noe imot Karin, som jo er veldig tynn (og også veldig veldig morsom og sjarmerende og god på oppgaveløsing! 😊)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (3 minutter siden):

Virker som brukeren har noe imot Karin, som jo er veldig tynn (og også veldig veldig morsom og sjarmerende og god på oppgaveløsing! 😊)

Ah. Jeg tenkte ikke over det en gang. Hun er ganske tynn ja. Men er jo ikke vondt å se på henne. Synes hun er morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Ah. Jeg tenkte ikke over det en gang. Hun er ganske tynn ja. Men er jo ikke vondt å se på henne. Synes hun er morsom :)

Enig, liker henne kjempegodt :) 

Tar meg i å angre på at jeg ikke har sett Basic Bitch siden både Karin og Kristine har imponert stort i Kongen Befaler! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (3 minutter siden):

Enig, liker henne kjempegodt :) 

Tar meg i å angre på at jeg ikke har sett Basic Bitch siden både Karin og Kristine har imponert stort i Kongen Befaler! :) 

Har heller ikke sett det. Tror ikke jeg gidder heller, får se 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Har heller ikke sett det. Tror ikke jeg gidder heller, får se 😂

Synes ikke serien virker veldig interessant bortsett fra Karins og Kristines karakterer, for å være ærlig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 minutt siden):

Synes ikke serien virker veldig interessant bortsett fra Karins og Kristines karakterer, for å være ærlig 😅

Ikke jeg heller. Ikke min type program. Men de to er morsomme i kongen befaler iallefall 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Ikke jeg heller. Ikke min type program. Men de to er morsomme i kongen befaler iallefall 👍

Ja heiet på Kristine (spesielt pga. den sangen til Olli og vindrikkingen med foten) og Karin liker jeg kjempegodt - liker i grunnen alle i årets sesong kjempegodt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leo ødelegger hele programmet. Absolutt ikke noe morsom type. Faktisk litt deprimerende fyr. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme-meg skrev (6 minutter siden):

Leo ødelegger hele programmet. Absolutt ikke noe morsom type. Faktisk litt deprimerende fyr. 

Han er da morsom han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme-meg skrev (18 minutter siden):

Leo ødelegger hele programmet. Absolutt ikke noe morsom type. Faktisk litt deprimerende fyr. 

Absolutt ikke enig! Han er litt sånn lun og underfundig type. 

Og kjekk. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke enig! Han er litt sånn lun og underfundig type. 

Og kjekk. 

Han er mye mer subtil og ironisk enn det mange tror :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...