Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Det var dårlige nyheter. Det var gøy med Atle og jeg var ikke happy da Bård ble programleder.

 

Men har vent meg til Bård og syns han er mye bedre enn Atle. Bonus er at han er pen å se på😅

 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rosemarin skrev (33 minutter siden):

Det er det jeg liker bedre med Bård, at det er bedre stemning, han er frekk på en morsommere måte med glimt i øyet

syns det kan bli slitsomt når det blir FOR påtatt spydig som med Atle. Tror ikke like mye på han på en måte

Enig! 
 

Jeg liker Atle også jeg altså, og synes generelt det er bra han kommer tilbake. Men jeg blir litt lei tonefallet hans, måten han legger trykk på ordene. Han gjør det samme i Misjonen også. Det er morsomt en og to ganger, men ikke HEEEEELE tida! 😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (10 minutter siden):

Enig! 
 

Jeg liker Atle også jeg altså, og synes generelt det er bra han kommer tilbake. Men jeg blir litt lei tonefallet hans, måten han legger trykk på ordene. Han gjør det samme i Misjonen også. Det er morsomt en og to ganger, men ikke HEEEEELE tida! 😆

Ja nettopp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer virkelig Atle tilbake??

Nå ble jeg glad!!!! Savner ham veldig!!! ❤️ 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert at det blir så stas å få Atle tilbake. Liker Bård bedre som kongen. Ser Olli slapper av mere nå. Bård og Olli er mere et team. Atle kom med utbrudd som gjorde Olli usikker.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (3 timer siden):

Ikke sikkert at det blir så stas å få Atle tilbake. Liker Bård bedre som kongen. Ser Olli slapper av mere nå. Bård og Olli er mere et team. Atle kom med utbrudd som gjorde Olli usikker.

Ja sant- tenkte den gang at det var meningen og at olli spilte den rollen som kuet og usikker (noe som forsåvidt er meningen), men uansett så synes jeg også det er mye mer behagelig å se på når det er bedre stemning og mer godlynt spydighet og alle virker mer komfortable

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Atle var mer forutsigbar enn Bård på en eller annen måte. Denne sesongen er det mye tilfeldig poengiving, mens Atle var mer «tro» til poengivingen 1-5. I tillegg er Bård mye mer løs når det gjelder hva som er ok og ikke. Episoden med stavingen hvor Hani kom sist var veldig rar. Det var merkelig at reglene plutselig ikke gjalt. I tillegg virker Bård veldig mottakelig for smiskingen til Leo.

Men, stemningen er løsere og mer hyggelig med Bård, og jeg synes det er mye morsomt i sesongen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (28 minutter siden):

Ja sant- tenkte den gang at det var meningen og at olli spilte den rollen som kuet og usikker (noe som forsåvidt er meningen), men uansett så synes jeg også det er mye mer behagelig å se på når det er bedre stemning og mer godlynt spydighet og alle virker mer komfortable

Ja, har å tenkt tanken at Atle trakk seg for at Hani er med i sesongen her. Siden det ble så mye bråk om rasistisk uttalelser i høst. Vedder skjorta mi på at det er ikke med en eneste mørkhudet på neste sesong av kongen befaler, med Atle som konge. Syns Bård er best!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (3 timer siden):

Ja sant- tenkte den gang at det var meningen og at olli spilte den rollen som kuet og usikker (noe som forsåvidt er meningen), men uansett så synes jeg også det er mye mer behagelig å se på når det er bedre stemning og mer godlynt spydighet og alle virker mer komfortable

Jeg tror den rollen som kuet er kopiert fra den britiske versjonen, hvor kongen til tider er ufyselig. Men på den britiske skinner det likevel gjennom at de to er gode venner og da er det bare morsomt å se på love/hate leken mellom Greg Davies og Alex Horne☺️

 

Det klarer ikke Atle. Før Bård kom inn i bilde, syntes jeg at Atle var uerstattelig i rollen som Kongen, men syns Bård er mye bedre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (3 timer siden):

Jeg tror den rollen som kuet er kopiert fra den britiske versjonen, hvor kongen til tider er ufyselig. Men på den britiske skinner det likevel gjennom at de to er gode venner og da er det bare morsomt å se på love/hate leken mellom Greg Davies og Alex Horne☺️

 

Det klarer ikke Atle. Før Bård kom inn i bilde, syntes jeg at Atle var uerstattelig i rollen som Kongen, men syns Bård er mye bedre.

Ja helt klart. Atle er jo god på å være spydig og sarkastisk, men synes alltid det er vanskelig å se hans ekte jeg (glimt i øyet» inni der. Også i andre settinger.  Og det er vel derfor Bård føles bedre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langs veien skrev (På 18.3.2023 den 8.13):

Jeg synes Atle var mer forutsigbar enn Bård på en eller annen måte. Denne sesongen er det mye tilfeldig poengiving, mens Atle var mer «tro» til poengivingen 1-5. I tillegg er Bård mye mer løs når det gjelder hva som er ok og ikke. Episoden med stavingen hvor Hani kom sist var veldig rar. Det var merkelig at reglene plutselig ikke gjalt. I tillegg virker Bård veldig mottakelig for smiskingen til Leo.

Men, stemningen er løsere og mer hyggelig med Bård, og jeg synes det er mye morsomt i sesongen.

Enig i alt du skriver her.
 

Jeg syns også, som andre skriver i denne tråden, at det virker som om at Olli og Bård virker som et bedre team.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om Atle hadde tillat at Olli har hatt en gullhode statue av seg selv med i en oppgave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Hani er virkelig ikke morsom... Det blir klein stillhet både i teatersalen der programmet foregår og her hjemme i stua hver gang hun forsøker seg på humor og ironi... 😒

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Hani's ekte hår I oppgaven de skulle være et dyr? Eller er det parykk? 

Syns hun sa i et tidligere program at hun alltid brukte hårplagg ut blant andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Synes Hani kan være morsom i enkelte tilfeller. Men så har hun tendens til å bli litt for engasjert og da får hun en skrikende stemme som er irriterende å høre på. Tror mange går glipp av det hun sier og fokuserer på skrikinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg vil se flere sesonger om Atle skal være med. Jeg synes han er så skummel, og klarer ikke å forstå når han skal være morsom

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moth-Ear-Earth

Hadde et håp på Lars, men heller Vidar som vinner enn noen av de andre tre 🥳 Gleder meg til Atle kommer tilbake igjen neste sesong. Selvom jeg skjønner de som har likt Bård som konge pga. Ollie har fått lov til å ta litt mer plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (På 25.3.2023 den 13.00):

Huff.. Hani er virkelig ikke morsom... Det blir klein stillhet både i teatersalen der programmet foregår og her hjemme i stua hver gang hun forsøker seg på humor og ironi... 😒

Jeg syns hun til tider dessverre ble utrolig slitsom å høre på også! I tillegg til at det ikke var morsomt det hun sa 😢 Fikk litt inntrykk av at hun prøvde for hardt..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som vinner Vidar!! Det stod i mellom deg, hani og Leo for min del.

Hvorfor fikk ikke Karin trekk for at hun hoppet ned på det røde teppet. Var like mye berørt det, som at Leo tråkket borti flere ganger. 

Håper å få se Bård som konge igjen. Spent på om Olli kommer til å gi seg, nå som Atle kommer tilbake. Ikke sikkert Olli orker han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...