Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Elsker Leo og Karin sin latter

blir bare gøyere og gøyere. Den lille kroppen og all den  lyden  :ler: 

Endret av Tradegy
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (35 minutter siden):

Elsker Leo og Karin sin latter

blir bare gøyere og gøyere. Den lille kroppen og all den  lyden  :ler: 

Ja Karin har en nydelig latter 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karin når ikke opp til knærne på kristine grensens fantastiske vesen. Hun slår ikke Kristines smarte løsninger.  Karin vil nok gjerne være den flinkest og beste. Det kan hun glemme. Hun prøver for mye..påtrengt morsom. åh åh åh.. men men men.. åh åh..hør her! Åh likte du det ikke... nei nei.. 

Beklager, jeg slår ofte av lyden når hun snakker. Når hun viftet med hender og nesten føtter for å forklare firkanten hun løp hver dag i flere uker. ADHD syndrom?

Heier på vidar og Hani. De er naturlige morsomme

Bård liker jeg beder som konge enn Atle. Ser Olli er mere avslappet med Bård. Atle var uforsigbar å frekk til Olli.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæra skrev (44 minutter siden):

Karin når ikke opp til knærne på kristine grensens fantastiske vesen. Hun slår ikke Kristines smarte løsninger.  Karin vil nok gjerne være den flinkest og beste. Det kan hun glemme. Hun prøver for mye..påtrengt morsom. åh åh åh.. men men men.. åh åh..hør her! Åh likte du det ikke... nei nei.. 

Beklager, jeg slår ofte av lyden når hun snakker. Når hun viftet med hender og nesten føtter for å forklare firkanten hun løp hver dag i flere uker. ADHD syndrom?

Heier på vidar og Hani. De er naturlige morsomme

Bård liker jeg beder som konge enn Atle. Ser Olli er mere avslappet med Bård. Atle var uforsigbar å frekk til Olli.

Ser vi på samme program? Jeg syns hun er dritmorsom. Digger dama. Kristin var flink til å løse oppgaver, men det ble for kjedelig og flink pike over det hele.

 

Jeg begynte faktisk å se på basic bitch etter denne sesongens kongen befaler pga Karin. 

Denne sesongens kongen befaler er det beste hittil. Jeg håper ikke vi får tilbake Atle som konge. Bård er helt perfekt og pen å se på.

 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæra skrev (15 timer siden):

Karin når ikke opp til knærne på kristine grensens fantastiske vesen. Hun slår ikke Kristines smarte løsninger.  Karin vil nok gjerne være den flinkest og beste. Det kan hun glemme. Hun prøver for mye..påtrengt morsom. åh åh åh.. men men men.. åh åh..hør her! Åh likte du det ikke... nei nei.. 

Beklager, jeg slår ofte av lyden når hun snakker. Når hun viftet med hender og nesten føtter for å forklare firkanten hun løp hver dag i flere uker. ADHD syndrom?

Heier på vidar og Hani. De er naturlige morsomme

Bård liker jeg beder som konge enn Atle. Ser Olli er mere avslappet med Bård. Atle var uforsigbar å frekk til Olli.

Haha helt enig angående Karin 😂 Hun er definisjonen av stereotypisk kvinne som prøver å være morsom men er bare masete i stede. Den gaupe historien kunne vært gøy, men hun klarer jo ikke snakke for seg! Hadde Pernille Sørensen for eksempel fortalt samme historien hadde jeg lett trukket på smilebåndet. Men Karin? Nei. 

Hani er heller ikke akkurat morsom, men hun er hvertfall mer naturlig og avslappet ja 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karin er fantastisk, kanskje beste kvinnelige deltaker hittil eller delt med Kristine.

Hani er og bra.

Begge har latter å dø for 🤣🤣🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra episode 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Avslutningsoppgaven var som en slags eksperimentelt impro teater 🤪🤣🤣🤣🤣🤣

Og Karin fortjente absolutt å vinne episoden, med alt fra gaupa til horror showet 🤣🤣🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (På 16.2.2023 den 22.31):

Kjempebra episode 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Avslutningsoppgaven var som en slags eksperimentelt impro teater 🤪🤣🤣🤣🤣🤣

Og Karin fortjente absolutt å vinne episoden, med alt fra gaupa til horror showet 🤣🤣🤣

Lars og Vidar på slutten , haha 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (Akkurat nå):

Lars og Vidar på slutten , haha 🤣

Ja herregud 😆😆😆😆😆😆😆

Morsomste fellesoppgave 🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (1 minutt siden):

Ja herregud 😆😆😆😆😆😆😆

Morsomste fellesoppgave 🤣🤣🤣

Det var hysterisk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (2 minutter siden):

Det var hysterisk 😂

Ja helt vanvittig 🤣🤣🤣 den veivingen til Lars og opplegget til Vidar 🤣🤣🤣 særlig når Vidar utav det blå tok den Crane Kung Fu posituren fra Karate Kid 😳😆🥹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (6 minutter siden):

Ja helt vanvittig 🤣🤣🤣 den veivingen til Lars og opplegget til Vidar 🤣🤣🤣 særlig når Vidar utav det blå tok den Crane Kung Fu posituren fra Karate Kid 😳😆🥹

Og når han plinga på bjella på slutten 🙃😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moth-Ear-Earth skrev (2 minutter siden):

Og når han plinga på bjella på slutten 🙃😂

Ja den var helt konge 😆😆😆😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (På 12.2.2023 den 20.05):

Denne sesongen er utrolig bra 😀

Enig! Var litt skuffet først da jeg så casten, men elsker sesongen så langt. Husker også jeg var kjempeskuffet når Atle mistet jobben som kongen også, men Bård er jo faktisk bedre synes jeg! 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moth-Ear-Earth
Hakkespetten skrev (4 timer siden):

Enig! Var litt skuffet først da jeg så casten, men elsker sesongen så langt. Husker også jeg var kjempeskuffet når Atle mistet jobben som kongen også, men Bård er jo faktisk bedre synes jeg! 

Synes ikke at han er bedre enn Atle, men han klarer seg veldig bra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk sesong! Både programleder og deltakere. 
 

Vidar har overrasket meg mest. Tidligere har jeg nok syntes han har vært veldig før og merkelig tett og slett, og ikke skjønt humoren. Men han er jo konge! 
 

Og Lars 🥰 elsker han! 
 

hvert år er det med en som blir irriterende. Feks Maria syntes jeg ble litt vel mye, og Martha enda værre… I år er det Hani for min del. Noen skrev naturlig og avslappet? Jeg synes hun er stikk motsatt! Så stressende men også tilgjort, skal alltid protestere og virker å være fornøyd med seg selv. 

Endret av lin
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (4 timer siden):

 

🥰vert år er det med en som blir irriterende. Feks Maria syntes jeg ble litt vel mye, og Martha enda værre… I år er det Handi for min del. Noen skrev naturlig og avslappet? Jeg synes hun er stikk motsatt! Så stressende men også tilgjort, skal alltid protestere og virker å være fornøyd med seg selv. 

Ja, enig. Etter gårsdagens episode merket jeg virkelig hvor masete hun er. Og helt enig angående de tidligere "too much" deltakerne.

Jeg savner litt eldre damer igjen, som Linn Skåber eller Solveig Knoppen! Syntes ikke dagens generasjons unge "morsomme damer" har bra humor i det hele tatt. Bare rop og skrik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (8 timer siden):

Fantastisk sesong! Både programleder og deltakere. 
 

Vidar har overrasket meg mest. Tidligere har jeg nok syntes han har vært veldig før og merkelig tett og slett, og ikke skjønt humoren. Men han er jo konge! 
 

Og Lars 🥰 elsker han! 
 

hvert år er det med en som blir irriterende. Feks Maria syntes jeg ble litt vel mye, og Martha enda værre… I år er det Handi for min del. Noen skrev naturlig og avslappet? Jeg synes hun er stikk motsatt! Så stressende men også tilgjort, skal alltid protestere og virker å være fornøyd med seg selv. 

Jeg syns hun er irriterende og kjedelig. Hver gang hun presenterer noe så får jeg en trang til å spole videre🙈

 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...