Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022


Eleaelea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Etter første episode er Kristoffer en klar favoritt. 

Han er morsom og fantasifull 😀 særlig løsningen på ballproblemet var genial 😀

Jeg heier på Live da 😊

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Etter første episode er Kristoffer en klar favoritt. 

Reagerer på at han kikker opp i været å til siden når han skal forklare ting. Som om han fantaserer eller ikke er til stedet .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (2 timer siden):

Reagerer på at han kikker opp i været å til siden når han skal forklare ting. Som om han fantaserer eller ikke er til stedet .

Jeg trodde han var blind først, har et familiemedlem som er blind og har det blikket når hen prater 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 22.9.2022 den 11.52):

Kjempebra cast! Men slitsomt med Live

Live er jo ikke den som er mest slitsom i denne sesongen.... Det er jo Martha. Det skal mye til for meg å si at en person er slitsom å se og høre på, men Martha kommer høyt opp på lista der.... 😐

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (50 minutter siden):

Live er jo ikke den som er mest slitsom i denne sesongen.... Det er jo Martha. Det skal mye til for meg å si at en person er slitsom å se og høre på, men Martha kommer høyt opp på lista der.... 😐

Synes hun har vært morsom hittil 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Forrige episode var så morsom 😂😆 piercingen til Kristoffer 😆 Live med datteren til Henriette 😂😂😂😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (7 minutter siden):

Jeg koser meg veldig med denne sesongen 👍

Jeg og, en av de bedre sesongene dette her med veldig gode og varierte deltakere 😀👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 28.10.2022 den 8.53):

Forrige episode var så morsom 😂😆 piercingen til Kristoffer 😆 Live med datteren til Henriette 😂😂😂😂😂

Enig! Jeg trodde ikke det var mulig å toppe piercingen til Kristoffer🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Enig! Jeg trodde ikke det var mulig å toppe piercingen til Kristoffer🤣🤣🤣

Nei ikke sant, den var så drøy 🤣🤣🤣 men Lives var jo fabelaktig og, og fint å se henne vinne en konkurranse sånn, hun har jo sin humor/tankegang/taktikk som jeg synes er morsom (likte også forsøket hennes i forrige episode med assistenten 😆) og veldig artig at det fungerte så bra 🤣🤣🤣 stakkars Henriette 😂😂😂 håper datteren går i morens fotspor når hun blir eldre, hun er morsom 😀😀😀

Hadde først trodd Eckbo ville dominere litt a la Eia i forrige sesong men det har jo ikke skjedd 😅😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth

Synes Kristoffer kunne valgt noen litt kulere klær, når det er sånn at han av en eller annen grunn har på de samme klærne i hver episode .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (9 minutter siden):

Nei ikke sant, den var så drøy 🤣🤣🤣 men Lives var jo fabelaktig og, og fint å se henne vinne en konkurranse sånn, hun har jo sin humor/tankegang/taktikk som jeg synes er morsom (likte også forsøket hennes i forrige episode med assistenten 😆) og veldig artig at det fungerte så bra 🤣🤣🤣 stakkars Henriette 😂😂😂 håper datteren går i morens fotspor når hun blir eldre, hun er morsom 😀😀😀

Hadde først trodd Eckbo ville dominere litt a la Eia i forrige sesong men det har jo ikke skjedd 😅😀

Ja, datteren til Henriette er nydelig😍

Enig i at jeg var spent på om Eckbo ville dominere på samme måte som Eia, men det gjør han heldigvis ikke😅

 

Jeg håper det er mange episoder igjen, for jeg vil ikke at denne sesongen skal ta slutt😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'reNothingToMe skrev (5 minutter siden):

Synes Kristoffer kunne valgt noen litt kulere klær, når det er sånn at han av en eller annen grunn har på de samme klærne i hver episode .

Jeg bryr meg ikke om klærne hans så lenge han er morsom😂

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristoffer er et funn. Dette tar ikke karrieren hans skade av for å si det sånn. 

Merkelig at ikke norsk media har plukket han opp før. Han har vært med i svære BBC produksjoner. Vanligvis kommer de jo løpende om en nordmann kan sees i bakgrunnen på en eller annen obskur utenlandsk kanal. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bonsaijenta skrev (16 minutter siden):

 

Jeg håper det er mange episoder igjen, for jeg vil ikke at denne sesongen skal ta slutt😂

101% enig 😆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomas77 skrev (12 minutter siden):

Kristoffer er et funn. Dette tar ikke karrieren hans skade av for å si det sånn. 

Merkelig at ikke norsk media har plukket han opp før. Han har vært med i svære BBC produksjoner. Vanligvis kommer de jo løpende om en nordmann kan sees i bakgrunnen på en eller annen obskur utenlandsk kanal. 

Ja han er fantastisk og ja veldig rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utslitt av Live, så mye skrik og skrål og påtatt oppførsel. Er så tydelig at hun har adoptert så mye av mannens (Tore Sagen) fakter og væremåte, litt kleint. Tore er jo naturlig morsom og drøy, og er kjent for å bli rasende når han taper feks stavmikser i Radioresepsjonen. 

Live har kopiert dette så åpenbart..

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...