Slipses Skrevet 24. november 2022 #141 Del Skrevet 24. november 2022 Jespersen som konge hadde vært knall. Kommer aldri til å skje så klart. Han holder seg nok unna offentligheten og håper ingen av de gamle torsdagsklubben klippene blir dratt opp igjen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 24. november 2022 #142 Del Skrevet 24. november 2022 Fabienne skrev (2 timer siden): Hvorfor? Jeg syntes ingen kvinner passer i den rollen. Teatrica skrev (1 time siden): Når setningen starter med det jeg har uthevet, vet man liksom hva som kommer etterpå 🤣 Lol, haha 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 24. november 2022 #143 Del Skrevet 24. november 2022 Slipses skrev (1 time siden): Jespersen som konge hadde vært knall. Kommer aldri til å skje så klart. Han holder seg nok unna offentligheten og håper ingen av de gamle torsdagsklubben klippene blir dratt opp igjen. Ja, faen! Hadde glemt han! Det hadde vert perfekt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 24. november 2022 #144 Del Skrevet 24. november 2022 Anne-Kat. Hærland hadde vært perfekt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 25. november 2022 #145 Del Skrevet 25. november 2022 12 hours ago, Fabienne said: Anne-Kat. Hærland hadde vært perfekt. JA! Det stemmer jeg for! Jeg ønsker meg en komiker med lang fartstid, hun er jo perfekt for det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. november 2022 #146 Del Skrevet 25. november 2022 Fabienne skrev (15 timer siden): Anne-Kat. Hærland hadde vært perfekt. Enig, men tviler på at hun har helse til det dessverre 😞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Javel_da Skrevet 15. desember 2022 #147 Del Skrevet 15. desember 2022 Så hva tenker folk om Bård Ylvisåker som kongen? Jeg tror det kan bli bra, jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. desember 2022 #148 Del Skrevet 15. desember 2022 Javel_da skrev (2 timer siden): Så hva tenker folk om Bård Ylvisåker som kongen? Jeg tror det kan bli bra, jeg! Jeg er positiv 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 1. januar 2023 #149 Del Skrevet 1. januar 2023 Javel_da skrev (På 15.12.2022 den 16.57): Så hva tenker folk om Bård Ylvisåker som kongen? Jeg tror det kan bli bra, jeg! Jeg synes Vegard er kulere enn Bård. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 6. januar 2023 #150 Del Skrevet 6. januar 2023 You'reNothingToMe skrev (På 1.1.2023 den 22.06): Jeg synes Vegard er kulere enn Bård. Men tror kanskje Bård nailer den litt frekke typen som passer kongen befaler bedre enn Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 6. januar 2023 #151 Del Skrevet 6. januar 2023 rosemarin skrev (3 timer siden): Men tror kanskje Bård nailer den litt frekke typen som passer kongen befaler bedre enn Vegard Jeg tenker motsatt 🤪 Men vi får se, kan hende det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. januar 2023 #152 Del Skrevet 26. januar 2023 Har sett de to første episodene Dette kan jeg definitivt like! En likandes kar som passer godt 📺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. januar 2023 #153 Del Skrevet 26. januar 2023 Gleder meg så mye til 21:30 😀😀😀 Berrum og Ajkic!!!😁dette blir gøy😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 26. januar 2023 #154 Del Skrevet 26. januar 2023 Tradegy skrev (2 timer siden): Har sett de to første episodene Dette kan jeg definitivt like! En likandes kar som passer godt 📺 Likte det også veldig godt. Elsker berrum😀 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 26. januar 2023 #155 Del Skrevet 26. januar 2023 Gratulerer, nå nærmer vi oss svensk Taskmaster-nivå. Greit at han ikke skal være Atle, men en smule personlighet kunne vært fint. (Tips: Se heller originalen på YouTube eller Max). Morsomme deltagere kunne selvfølgelig også hjulpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 26. januar 2023 #156 Del Skrevet 26. januar 2023 Går dette pisset ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 26. januar 2023 #157 Del Skrevet 26. januar 2023 Synes det fungerte bedre med Bård enn jeg hadde forventet. Vidar Magnussen! Jeg ler bare jeg ser på han egentlig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. januar 2023 #158 Del Skrevet 27. januar 2023 Meadow skrev (7 timer siden): Synes det fungerte bedre med Bård enn jeg hadde forventet. Vidar Magnussen! Jeg ler bare jeg ser på han egentlig Enig. Likte at det var litt generelt bedre stemning i programmet. føler egentlig Bård virket mer ekte, syns alltid det «frekke» har vært litt påtatt hos Atle selv om han er typen Veldig positivt overraska over Bård (selv om jeg alltid har elska han har man jo ikke sett han i en slik rolle). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. januar 2023 #159 Del Skrevet 27. januar 2023 rosemarin skrev (13 timer siden): Enig. Likte at det var litt generelt bedre stemning i programmet. føler egentlig Bård virket mer ekte, syns alltid det «frekke» har vært litt påtatt hos Atle selv om han er typen Veldig positivt overraska over Bård (selv om jeg alltid har elska han har man jo ikke sett han i en slik rolle). Enig med deg! Godt fornøyd med første episode 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 27. januar 2023 #160 Del Skrevet 27. januar 2023 Berrum og Magnussen er GULL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå