Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022

Eleaelea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LiseTV skrev (Akkurat nå):

Har ikke rukket å se alle episoder, men har tatt dem opp. NÅ sletter jeg hele dritten.

Du går glipp av masse fantastisk underholdning.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ett tap at Atle utgår fra Kongen Befaler... Selv om jeg synes han har gjort lite ut av seg som kongen, altså han kunne gjerne vært litt mer på'n.

De må finne noen som er like på'n som Greg Davis i UK versjonen! Han noterer mye, og er ganske kvikk i kommentaren :D 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 21.11.2022 den 12.52):

Du går glipp av masse fantastisk underholdning.

Er det nå egentlig så fantastisk lenger? Jeg syns det var hakket mer spennende med ylvis og når oppgavene ikke var så forutsigbare. Har sett hele den nye sesongen, men har døset av mye også fordi det rett og slett blir for forutsigbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ATLAS6 said:

Er det nå egentlig så fantastisk lenger? Jeg syns det var hakket mer spennende med ylvis og når oppgavene ikke var så forutsigbare. Har sett hele den nye sesongen, men har døset av mye også fordi det rett og slett blir for forutsigbart. 

Men det er jo hele konseptet at det er deltagerne som gjør det spennende fordi de løser det på gøye måter. Og ENKELTE sesonger vil ikke være like spennende som andre. Sånn er det jo. :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (6 minutter siden):

Huff den sesongen med Ylvis var den dårligste synes jeg, men er ikke spesielt fan av Ylvis og med Ylvis + Calle så var det jo nesten Ylvis show + Maria og Siri.

Den nyeste synes jeg var veldig bra, eneste som ble litt teit var at Kristoffer ble litt for overlegen, samme som Eia i forrige sesong. Beste sesongen var nok sesong 3 tror jeg, den var variert og morsom ble genial sammensetning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Huff den sesongen med Ylvis var den dårligste synes jeg, men er ikke spesielt fan av Ylvis og med Ylvis + Calle så var det jo nesten Ylvis show + Maria og Siri.

Den nyeste synes jeg var veldig bra, eneste som ble litt teit var at Kristoffer ble litt for overlegen, samme som Eia i forrige sesong. Beste sesongen var nok sesong 3 tror jeg, den var variert og morsom ble genial sammensetning.

Beste hadde vært hvis vi som publikum kunne være med å stemt frem hvem vi vil ha med i casten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 minutt siden):

Men det er jo hele konseptet at det er deltagerne som gjør det spennende fordi de løser det på gøye måter. Og ENKELTE sesonger vil ikke være like spennende som andre. Sånn er det jo. :)

Nettopp! :) 

Klart det er mest gøy når det er usikkert hvem som skal vinne så lenge som mulig eller det kommer overraskelser som når Almaas IKKE vant sesong 2 (fordi Mia ødela for han med vilje :D) eller når Jenny vant i sesong 3 (ja mange hater at Jenny vant :D).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (1 minutt siden):

Beste hadde vært hvis vi som publikum kunne være med å stemt frem hvem vi vil ha med i casten! 

God ide :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 11.6.2022 den 0.52):

Live Nelvik 😐 Spørs om jeg orker det

Helt enig !     Hun er snart like kvalmende som Tusvik og Tønne

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (6 timer siden):

Whaat, kan ikke sammenligne Live med to kjerringer som kun er opptatt av å være mest mulig "drøye" og få liret av seg så mange vulgære kjønnsord som mulig i løpet av kortest mulig tid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (17 timer siden):

Man what 🙄

luna1 skrev (11 timer siden):

Whaat, kan ikke sammenligne Live med to kjerringer som kun er opptatt av å være mest mulig "drøye" og få liret av seg så mange vulgære kjønnsord som mulig i løpet av kortest mulig tid. 

Enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å høres ut som en kvinnehater, men jeg tror jeg boikotter hele driten viss det blir ei kjerring som tar over for Atle. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (2 timer siden):

Ikke for å høres ut som en kvinnehater, men jeg tror jeg boikotter hele driten viss det blir ei kjerring som tar over for Atle. 

Haha jeg skjønner det bare fordi "dronninga befaler" høres ikke like kult ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (3 timer siden):

Haha jeg skjønner det bare fordi "dronninga befaler" høres ikke like kult ut. 

I den verden vi lever i nå kommer vel en eventuell kvinnelig programleder til å insistere på å beholde tittelen som konge 🤭 fordi "likestilling", you know 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zidji skrev (9 timer siden):

Hvorfor? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (9 timer siden):

Når setningen starter med det jeg har uthevet, vet man liksom hva som kommer etterpå 🤣

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Burde være Otto Jespersen, da hadde jeg sett på også. Aldri klart Atle, alltid virka så høy på seg selv, noe jeg ikke har klart å sette fingeren på når det gjelder han der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...