ziljemor Skrevet 27. januar 2023 #161 Del Skrevet 27. januar 2023 Så langt tror jeg dette blir min favorittsesong! 😂 Mye kreativitet og individuelle finurlige oppgaveløsninger hos alle allerede, og lite selvhøytidelighet - også Vidar Magnussen! 🤣 En favoritt allerede! Holdt på å le meg skakk under den introsangen hans, og siste episodes gave-oppgave 😂 Kan se ut som Berrum også kommer til å levere en del kreativ oppgaveløsning og lesing etterhvert, noe som er rett i min humorgate. Det var en lettelse å starte første programmet og se at det flyter lett hos både den nye kongen og hans undersåtter. For min del var det ikke nødvendig at det var akkurat Atle som skulle lede dette, og etter at det ble som det ble med han var det også helt riktig avgjørelse å bytte han ut. Bård gjør en kjempejobb, har god humoristisk sans, og er passe mengde streng og autoritær uten at det overspilles. Gleder meg til neste episode! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. januar 2023 #162 Del Skrevet 28. januar 2023 ziljemor skrev (På 27.1.2023 den 19.51): Så langt tror jeg dette blir min favorittsesong! 😂 Mye kreativitet og individuelle finurlige oppgaveløsninger hos alle allerede, og lite selvhøytidelighet - også Vidar Magnussen! 🤣 En favoritt allerede! Holdt på å le meg skakk under den introsangen hans, og siste episodes gave-oppgave 😂 Kan se ut som Berrum også kommer til å levere en del kreativ oppgaveløsning og lesing etterhvert, noe som er rett i min humorgate. Det var en lettelse å starte første programmet og se at det flyter lett hos både den nye kongen og hans undersåtter. For min del var det ikke nødvendig at det var akkurat Atle som skulle lede dette, og etter at det ble som det ble med han var det også helt riktig avgjørelse å bytte han ut. Bård gjør en kjempejobb, har god humoristisk sans, og er passe mengde streng og autoritær uten at det overspilles. Gleder meg til neste episode! Ekspander Enig, har bare sett første episode men den er kjempebra!! Laget er mer balansert enn på lenge, og alle er morsomme😆 🎼Hvorfor det, hvorfor det Hun får jo ingen til å le🎼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. januar 2023 #163 Del Skrevet 28. januar 2023 YellowC skrev (På 27.1.2023 den 19.12): Berrum og Magnussen er GULL!! Ekspander Ja 😆😆😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 28. januar 2023 #164 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg digger Karin! Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #165 Del Skrevet 29. januar 2023 Gulvplanke skrev (På 28.1.2023 den 17.34): Jeg digger Karin! Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom. Ekspander Ja enig, hun er kjempemorsom og jeg liker humoren hennes kjempegodt 😀😀😀 Nei man forventer kanskje ikke at hun skal være kjempemorsom men det er hun😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. januar 2023 #166 Del Skrevet 31. januar 2023 Hadde likt Leo som konge jeg. han er litt frekkere enn Bård. men litt tidlig å dømme etter en episode dq 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 31. januar 2023 #167 Del Skrevet 31. januar 2023 Har bare sett første episode og må si jeg likte Bård som konge. Dette lover bra. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 31. januar 2023 #168 Del Skrevet 31. januar 2023 Gulvplanke skrev (På 28.1.2023 den 17.34): Jeg digger Karin! Syns hun var utrolig komisk i Basic Bitch-serien. For meg er hun en sånn klassisk pen dame som lett kan undervurderes. Jeg syns hun er dritmorsom. Ekspander Jeg hadde aldri hørt om henne, men syns hun gjør en bra figur i KB! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 1. februar 2023 #169 Del Skrevet 1. februar 2023 Har aldri sett Olli le så hjertelig som han gjør av Vidar, og det gjør jeg også! Digger sesongen så langt, men Bård kan gjerne litt mer på hugget 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #170 Del Skrevet 1. februar 2023 Janzypants skrev (På 31.1.2023 den 23.30): Jeg hadde aldri hørt om henne, men syns hun gjør en bra figur i KB! Ekspander Den sangen var genial 😁 veldig Ingrid Bjørnov 😁 (og litt Kari Slaatsveen 😀) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. februar 2023 #171 Del Skrevet 2. februar 2023 Vidar altså! Han er så morsom! 😅 Jeg blir glad bare av å se på ham 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #172 Del Skrevet 3. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (På 2.2.2023 den 20.24): Vidar altså! Han er så morsom! 😅 Jeg blir glad bare av å se på ham 😁 Ekspander Ja jeg og, han er utrolig morsom 😀😀😀👍👍👍 Denne sesongen er den beste på lenge hittil 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 3. februar 2023 #173 Del Skrevet 3. februar 2023 Leo 🥰 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. februar 2023 #174 Del Skrevet 3. februar 2023 (endret) Håper Bård får tilbud/takker ja til en ny sesong og blir litt varmere i trøya 🤞 Jeg kjenner det absolutt ikke haster å få Atle tilbake! Casten er også formidabel denne sesongen. Håper det blir en allstars-sesong, men at de uansett fortsetter lenge enda! Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!" Endret 3. februar 2023 av Tradegy 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. februar 2023 #175 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (På 3.2.2023 den 10.14): Ja jeg og, han er utrolig morsom 😀😀😀👍👍👍 Denne sesongen er den beste på lenge hittil 😊😊 Ekspander Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. februar 2023 #176 Del Skrevet 3. februar 2023 Hurrahei skrev (På 3.2.2023 den 10.33): Leo 🥰 Ekspander Ja 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #177 Del Skrevet 3. februar 2023 Hurrahei skrev (På 3.2.2023 den 10.33): Leo 🥰 Ekspander Zidji skrev (På 3.2.2023 den 12.16): Ja 🥰 Ekspander Særlig den scenen når han haiket 😆😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #178 Del Skrevet 3. februar 2023 Tradegy skrev (På 3.2.2023 den 11.52): Håper Bård får tilbud/takker ja til en ny sesong og blir litt varmere i trøya 🤞 Jeg kjenner det absolutt ikke haster å få Atle tilbake! Casten er også formidabel denne sesongen. Håper det blir en allstars-sesong, men at de uansett fortsetter lenge enda! Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!" Ekspander Ja Bård er faktisk bedre enn Atle 😀 Ja veldig god cast i denne sesongen 😀 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. februar 2023 #179 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (På 3.2.2023 den 12.25): Særlig den scenen når han haiket 😆😆😆😆 Ekspander Alltid når jeg ser han tenker jeg at han virker helt malplassert, men så smeller han til med noe vittig og jeg dør av sjarm 🥰🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 3. februar 2023 #180 Del Skrevet 3. februar 2023 Tradegy skrev (På 3.2.2023 den 11.52): Ligger en episode foran på dplay og siste jeg så..".. og jeg lo!" Ekspander Samme! Tror det er noe av det artigste jeg har sett i hele KB😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå