Gå til innhold

Letrozol

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tussi2018 skrev (På 5.7.2022 den 18.43):

Så gøy at du har fått oppleve det to ganger! Ble det fullgåtte svangerskap eller mistet du? Jeg opplevde en SA første gang jeg fikk el med letrozol. 
har veldig lyst til å teste den ut av kroppen, men usikker på om det er så lurt siden slimhinnen bare var 5mm på cd 12. gyn sa at den burde vært 7. redd for kjemisk og falske forhåpninger. 
sist gang tester jeg på cd 8, angret jo med en gang da den var svak strek. Kunne jo ikke vite om det var ovitrelle eller graviditet, så da tenkte jeg at «neste gang skal jeg teste fra start». 😅

Begge disse ble fullgåtte svangerskap 💕

Jeg forsøkte én ovitrellerunde å ikke teste ut medisinen, men jeg ble heelt koko av det! Syns ventetiden ble lengre, og når jeg endelig kunne teste, veldig usikker. Er det strek? Reell strek? Blir litt usikker rundt 9/10 dpo uansett, men ikke så ille som da jeg testet hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her. 

I oktober har vi vært prøvere i 2 år. Har gått på enkle, doble og nå tiple doser letrozol. Min 3. triple dose nå, og syklusdag 17. 🤞

Fant ut at jeg har pco for ca et år siden. Har henvisning til videre utredning (sendt i mars, enda ikke fått svar). Håper egentlig jeg slipper, og at spiren sitter på egenhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoega skrev (1 time siden):

Slenger meg på her. 

I oktober har vi vært prøvere i 2 år. Har gått på enkle, doble og nå tiple doser letrozol. Min 3. triple dose nå, og syklusdag 17. 🤞

Fant ut at jeg har pco for ca et år siden. Har henvisning til videre utredning (sendt i mars, enda ikke fått svar). Håper egentlig jeg slipper, og at spiren sitter på egenhånd. 

Velkommen❤️ krysser for at spiren sitter på egenhånd🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinaee skrev (På 8.7.2022 den 22.56):

Har prøvd! Kommer ikke gjennom og nå er hun på ferie😔 må vente ca tre uker, selvom det ikke er så lenge føles det som en evighet❤️

Forstår, har dessverre ikke noe god forklaring her. Får bare håpe de 3- ukene får fort❤️ og at denne runden får du eggløsning 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 timer siden):

Begge disse ble fullgåtte svangerskap 💕

Jeg forsøkte én ovitrellerunde å ikke teste ut medisinen, men jeg ble heelt koko av det! Syns ventetiden ble lengre, og når jeg endelig kunne teste, veldig usikker. Er det strek? Reell strek? Blir litt usikker rundt 9/10 dpo uansett, men ikke så ille som da jeg testet hver dag. 

Så fantastisk 😍🥰 
Ja, sist gang jeg fikk ovitrelle så var jeg også usikker på om jeg skulle teste i starten eller ei. Samboer og gyn mente at det var tull så jeg lot være, men ca 10 dager etter ovitrelle kjente jeg stikk i magen og bare følte at «denne gangen gikk det!». Tok test og den viste svak strek. Da angret jeg på at jeg ikke hadde testet før for jeg kunne jo ikke stole på streken 😅. Heldigvis ble den sterkere dagen etter! To dager etter viste det 1-2 på digital 😍 Nå er den spiren blitt to år 😊

Endte derfor opp med å ta en test fem dager etter ovitrelle. Og da bør jeg gjerne ta en idag på dag 7? Eller hvor hyppig er det vits å ta? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15 i dag, fikk langt inn aksjer CD 14

Må bare dele, var inne på babyverden og regna på eggløsning og termin. Hadde betydd så ekstra mye hvis d klaffet denne måneden. Termin 8.april, fødselsdagen til mamma❤️🥺

Mamma gikk bort når jeg 14 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet dere om det er mulig å få eggløsning cd11 når man har pp med letrozol?😁

Anonymkode: dbe4c...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet dere om det er mulig å få eggløsning cd11 når man har pp med letrozol?😁

Anonymkode: dbe4c...de2

Det er vel mulig d☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (1 time siden):

Må bare dele, var inne på babyverden og regna på eggløsning og termin. Hadde betydd så ekstra mye hvis d klaffet denne måneden. Termin 8.april, fødselsdagen til mamma❤️🥺

Jeg håper også at det klaffer for dere denne gangen så masse masse lykke til, nyt tiden og prøv å ikke stresse. 🥰

Det var vondt å høre at du mistet mamma din i så ung alder, sender deg en klem💕

Anonymkode: eee06...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg håper også at det klaffer for dere denne gangen så masse masse lykke til, nyt tiden og prøv å ikke stresse. 🥰

Det var vondt å høre at du mistet mamma din i så ung alder, sender deg en klem💕

Ja, nå sitter vi på hytta på Kragerø🌸 så her nyter vi sola og noen båtturer😍 Så håper det hjelper på å ikke stresse, tenker egt ikke så mye på det, tok ikke med eggløsningstestene med vilje🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elinoooor skrev (26 minutter siden):

Ja, nå sitter vi på hytta på Kragerø🌸 så her nyter vi sola og noen båtturer😍 Så håper det hjelper på å ikke stresse, tenker egt ikke så mye på det, tok ikke med eggløsningstestene med vilje🙈 

Det er jo enda godt💕 nyt ferie tiden med dine kjære 💕

Håper det beste for deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (3 timer siden):

Krysser fingrene for at der klaffer for dere denne mnd 🤞🏻💕 Vondt å høre at du mistet mammaen din så altfor tidlig 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for at der klaffer for dere denne mnd 🤞🏻💕 Vondt å høre at du mistet mammaen din så altfor tidlig 😔

takk❤️ Håper det klaffer for deg også snart😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elinoooor skrev (5 timer siden):

Håper det klaffet for dere på denne perioden 🤞🏻🥰

Uff, så trist at du mistet mammaen din så tidlig 😔❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (33 minutter siden):

Håper det klaffet for dere på denne perioden 🤞🏻🥰

Uff, så trist at du mistet mammaen din så tidlig 😔❤️

Takk❤️ krysser for at det klaffer for oss snart🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv digital test i helgen, andre runde på letrozol🙏 Nå prøver jeg å stresse ned og krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Newbee skrev (45 minutter siden):

Fikk positiv digital test i helgen, andre runde på letrozol🙏 Nå prøver jeg å stresse ned og krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien❤️🥰

Gratulerer 😍 krysser for at spiren sitter hele veien nå!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (42 minutter siden):

Gratulerer 😍 krysser for at spiren sitter hele veien nå!🤞🏼

Tusen takk🙏🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (På 10.7.2022 den 13.19):

Krysser fingrene for degc 🤞❤️ Cd3 i dag, så skal begynne på letrozol for første gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (På 10.7.2022 den 8.06):

Endte derfor opp med å ta en test fem dager etter ovitrelle. Og da bør jeg gjerne ta en idag på dag 7? Eller hvor hyppig er det vits å ta? 😅

Hver dag har jeg tatt én sånn billig-strimmel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...