Gå til innhold

Letrozol

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elinoooor skrev (12 timer siden):

Ble det positiv test?🤞🏼❤️

@lyskrone

Fortsatt veldig svak, mistenker at jeg hadde sein eggløsning 🙈❤️ Venter noen dager til også tar jeg en🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt ovitrelle sprøyten på søndag. Prøver kun med den denne syklusen siden jeg allerde var på cd 12 på timen hos gyn. Har ikke mye håp siden livmorslimhinnen så tynn ut, men tenker uansett at det blir to lange uker å vente 🙈

flere her som har erfaring med ovitrelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (31 minutter siden):

Jeg satt ovitrelle sprøyten på søndag. Prøver kun med den denne syklusen siden jeg allerde var på cd 12 på timen hos gyn. Har ikke mye håp siden livmorslimhinnen så tynn ut, men tenker uansett at det blir to lange uker å vente 🙈

flere her som har erfaring med ovitrelle?

Komboen med letrozol og ovitrelle er veldig bra for mange. Veldig spennende da... Den uken der man tester ut ovitrelle i håp om svakere strek, og så sterkere - er nervepirrende! To ganger har jeg vært så heldig å oppleve dette 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (20 timer siden):

Komboen med letrozol og ovitrelle er veldig bra for mange. Veldig spennende da... Den uken der man tester ut ovitrelle i håp om svakere strek, og så sterkere - er nervepirrende! To ganger har jeg vært så heldig å oppleve dette 💕

Så gøy at du har fått oppleve det to ganger! Ble det fullgåtte svangerskap eller mistet du? Jeg opplevde en SA første gang jeg fikk el med letrozol. 
har veldig lyst til å teste den ut av kroppen, men usikker på om det er så lurt siden slimhinnen bare var 5mm på cd 12. gyn sa at den burde vært 7. redd for kjemisk og falske forhåpninger. 
sist gang tester jeg på cd 8, angret jo med en gang da den var svak strek. Kunne jo ikke vite om det var ovitrelle eller graviditet, så da tenkte jeg at «neste gang skal jeg teste fra start». 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 DPO i dag etter 2 runde på letrozol. IKM på fredag/lørdag. Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne måneden heller, gruer meg til å teste å se svaret svart på hvitt😰🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen viste negativ i dag, så da gikk det ikke denne runden 🙈 Får satse på neste runde🤞🏻 Da blir det i tillegg dobbel kur😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (24 minutter siden):

Testen viste negativ i dag, så da gikk det ikke denne runden 🙈 Får satse på neste runde🤞🏻 Da blir det i tillegg dobbel kur😊

Kjedelig at det ikke klaffet 🥺 krysser for neste pp❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbee skrev (12 timer siden):

Jeg er 10 DPO i dag etter 2 runde på letrozol. IKM på fredag/lørdag. Magefølelsen sier det ikke ble klaff denne måneden heller, gruer meg til å teste å se svaret svart på hvitt😰🥹

Krysser fingrene ❤️🤞🏼håper mensen ikke kommer og positivt test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (11 timer siden):

Krysser fingrene ❤️🤞🏼håper mensen ikke kommer og positivt test!

Tusen takk🙏🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (13 timer siden):

Kjedelig at det ikke klaffet 🥺 krysser for neste pp❤️🤞🏼

Tusen takk❤️
Hvordan går det hos deg?🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyskrone skrev (22 minutter siden):

Tusen takk❤️
Hvordan går det hos deg?🤞🏻❤️

Er på CD 12 i dag, ikke noe tegn til eggløsning enda. Egentlig litt glad for det, håper den ikke kommer før neste uke. Samboer har slått seg stygt så han er inne i dag å opererer. Så vi får se om vi får langt inn aksjer. Har sakt til han at vi kan vente neste pp men han insiterer på å prøve å få det til hvis det ikke er altfor vondt. Som han sa «får bare ta en sjapp en»😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (1 time siden):

Er på CD 12 i dag, ikke noe tegn til eggløsning enda. Egentlig litt glad for det, håper den ikke kommer før neste uke. Samboer har slått seg stygt så han er inne i dag å opererer. Så vi får se om vi får langt inn aksjer. Har sakt til han at vi kan vente neste pp men han insiterer på å prøve å få det til hvis det ikke er altfor vondt. Som han sa «får bare ta en sjapp en»😂

Får nesten håpe det ikke blir eggløsning før neste uke da🙈 Masse god bedring til samboeren din😊

En kjapp en kan være jo være like effektivt det😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyskrone skrev (10 minutter siden):

Får nesten håpe det ikke blir eggløsning før neste uke da🙈 Masse god bedring til samboeren din😊

En kjapp en kan være jo være like effektivt det😂 

Krysser for det🤞🏼 Kom CD 16/17 sist❤️ og takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (5 timer siden):

Krysser for det🤞🏼 Kom CD 16/17 sist❤️ og takk 🥰

Krysser fingrene for at det sitter for dere denne runden her🤞🏻🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heiheii🥰

Er på 2 pp med dobbel dose letrozol nå, cd11.  Hadde dobbel dose også første pp, men fikk ingen eggløsning😔 noen som ikke har fått, men så fått eggløsning en annen pp? 
Hvis dette gir mening😅

Anonymkode: dbe4c...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Heiheii🥰

Er på 2 pp med dobbel dose letrozol nå, cd11.  Hadde dobbel dose også første pp, men fikk ingen eggløsning😔 noen som ikke har fått, men så fått eggløsning en annen pp? 
Hvis dette gir mening😅

Anonymkode: dbe4c...de2

Hva er grunnen til at du får letrozol? om jeg kan spørre🌸 - hørt at noen ikke har noe effekt av enkel/dobbel, men av trippel osv… men ikke så godt å si når jeg ikke vet hvorfor du går på det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (18 timer siden):

Hva er grunnen til at du får letrozol? om jeg kan spørre🌸 - hørt at noen ikke har noe effekt av enkel/dobbel, men av trippel osv… men ikke så godt å si når jeg ikke vet hvorfor du går på det❤️

Fikk vite hos gynekolog i april at jeg har pco, hadde gått over ett år uten mensen 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinaee skrev (26 minutter siden):

Fikk vite hos gynekolog i april at jeg har pco, hadde gått over ett år uten mensen 🙈 

mhm, ja.. har du tatt opp med gynekologen at du ikke fikk eggløsning av dobbelt dose?❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (2 timer siden):

mhm, ja.. har du tatt opp med gynekologen at du ikke fikk eggløsning av dobbelt dose?❤️  

Har prøvd! Kommer ikke gjennom og nå er hun på ferie😔 må vente ca tre uker, selvom det ikke er så lenge føles det som en evighet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...