Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 10.34):

Kanskje vi må lage en bytteklubb for tilbud, hadde gjerne tatt vaniljekremen og rømmen 😅

Anonymkode: 3b7f7...d24

Er jo bare å poste screenshot av strekkoder her, når en venninne ikke fikk åpnet sin æ, sendte jeg screenshot av min strekkode så hun fikk frukt rabbaten...

Anonymkode: d56f0...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er jo bare å poste screenshot av strekkoder her, når en venninne ikke fikk åpnet sin æ, sendte jeg screenshot av min strekkode så hun fikk frukt rabbaten...

Anonymkode: d56f0...2ea

Interessant... så hva gjør Rema hvis vi starter en pizzaklubb så alle får 25% på pizza hver uke 😅 og det samme med alle andre produkter, selvsagt. Når jeg tenker etter virker det nesten som de gjør det allerede, siden det kommer så mye uinteressant på lista nå.

Anonymkode: 3b7f7...d24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Interessant... så hva gjør Rema hvis vi starter en pizzaklubb så alle får 25% på pizza hver uke 😅 og det samme med alle andre produkter, selvsagt. Når jeg tenker etter virker det nesten som de gjør det allerede, siden det kommer så mye uinteressant på lista nå.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Kjenner på meg selv at jeg aldri hadde orket å gå en runde bare for å handle pizza.

Deretter en ny runde for å handle havregryn.

Så kylling.

Så tror risikoen for at noen misbruker dette i stort omfang er lav. 

Anonymkode: a8e10...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner på meg selv at jeg aldri hadde orket å gå en runde bare for å handle pizza.

Deretter en ny runde for å handle havregryn.

Så kylling.

Så tror risikoen for at noen misbruker dette i stort omfang er lav. 

Anonymkode: a8e10...e18

Med mindre man bruker Rema kun for pizza, da. Etter at Æ kom har det blitt sånn at jeg kun handler utvalgte varer på Rema, først de som var 10 på 10. Og nå enda færre varer, kun de relevante "personlige" tilbudene. Som så langt har vært 0-1 pr. uke. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke lenger ha to kort tilknytte æ? Jeg har det og har ikke fått noen beskjed om at det ikke går? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av mine priskutt denne uken har jeg apetina blokk (kjøper ekstremt sjeldent), kjøkkenpapir (ikke så ofte), rugsprø (kjøper kanskje en gang i året?), muslibarer fra rema1000 (aldri kjøpt), og tre relevante (melk, yoghurt og mørk sjokolade). Så jeg vil ikke akkurat si jeg er fornøyd med den nye Æ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye tilbudet er klart dårligere. Selv om man får opptil 30% rabatt på noe, er det dårligere treff enn 10 på 10.

Anonymkode: 77f7d...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det nye tilbudet er klart dårligere. Selv om man får opptil 30% rabatt på noe, er det dårligere treff enn 10 på 10.

Anonymkode: 77f7d...8e5

Helt klart. 

Dagens system gagner kun de som er glad i og spiser mye melkeprodukter, særlig fra Tine. For snakk om tilbudsmekka på Tineprodukter, selv for folk som ikke kjøper det eller kan innta det av helsemessige årsaker. 

Teorien min rundt bestevennsstrategi rundt Tine virker hittil å være bunnsolid. 

Skandale.

Anonymkode: 10f28...227

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 30% på cola med sukker. Jeg har aldri kjøpt cola med sukker. De andre tilbudene er varer jeg tror jeg har handlet der tidligere, men absolutt ikke ting jeg har handlet mye av.

Anonymkode: 3b1e5...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To relevante tilbud denne uken, men fortsatt lave prosenter. Og de fleste tilbudene er helt irrelevante. Flere ting jeg aldri har kjøpt eller vil kjøpe. Synes stort sett coop treffer bedre med sine kuponger, men de kommer jo til gjengjeld sjelden og gjelder kun for ett produkt av hver type. På Rema kan man i det minste hamstre litt når det en sjelden ganger et ok tilbud.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frem til nå er det fortsatt de samme tilbudene annenhver uke. og de er like dårlige. 

gir rema en sjanse til neste uke. og så sletter jeg hele appen og boikotter sjappa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett har jeg vært fornøyd. Mye bedre enn de tidligere personlige tilbudene, som ofte var på bleier (har ikke barn) og Pepsi Max (liker ikke og har heller aldri kjøpt). Favorittene denne uken er 15% på Jarlsberg, 20% på vaskemiddelet jeg bruker, 30% på Solo (både små og store flasker), 20% på melk og 15% på nudler jeg kjøper inn til jobb. Ikke like imponert over 10% på en nøtteblanding og 15% på Red Bull, da jeg ikke har lyst på eller har kjøpt dette før. 
 

Alt i alt kan jeg nok spare mer på dette enn den gamle 10-på-10-listen. Må uansett så godt som alltid innom både Rema og Kiwi, da det virker som om de til en hver tid er utsolgt for noe jeg skal ha. 

Anonymkode: 63933...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også greit fornøyd denne uken. 25% på yoghurt, 25% på kyllinglårfilet, 30% på mozarella, 20% på Snøfrisk,15% på økologisk kefir, 10% på seterrømme. 30% på meierismør -den  var litt for tett på siden jeg har fått det 3 ganger totalt nå. Så mye bruker jeg ikke. 30% på Royal i 1/2 liter fra Diplomis. Burde ikke kjøpe is, men mistenker det kommer et par bokser med i løpet av uka 😊

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok en pisselendig uke med Æ. 

Får de samme tilbudene om og om igjen på varer jeg ikke kan handle, ikke vil handle, aldri har handlet og/eller på varer som begrenser seg selv. 

Har fått kaffe 3/4 uker nå, og i dag fikk jeg likegodt både filterkaffe OG bønner. 

Samt Tine-produkter. Tine, Tine, Tine.... 

Anonymkode: 10f28...227

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mye bra denne uka, jeg.

30% på alt fra colgate. 15% på både salmalaks og lårfilet kylling. 15% på alt av urter. Og 30% på juice, som det også går en del av. 

Anonymkode: a8e10...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikerter, sjokolade, chips, pasta og pizzabunn til meg på lavkarbo 🤣 Har aldri kjøpt og kommer aldri til å kjøpe noe av dette. Virker jo helt random...

Anonymkode: 823cd...dfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10% på melk, 30% på meierismør, og jammen en 15% på rømmegrøt, ja hvorfor ikke, til melkeallergikeren 😓

Anonymkode: d56f0...2ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...