Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går jo snart ikke an å handle «tilfeldige» varer på rema lengre. Kjøpte en halv liter solo forrige uke pga biltur, den er på 30% denne uka.

Anonymkode: 0b7c9...2e3

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag handlet jeg for ca 1330,-, og fikk ca 350 kr i rabatter med Æ 😄 

De kjørte 30% på Friele kaffe i butikken, i tillegg til at jeg hadde 30% på Friele Kaffe i min Æ, så jeg betalte under halv pris pr stk! 

I tillegg hadde de 30% på all frukt og grønt. Samt at jeg benyttet meg av et par av mine tilbud i Æ-appen. 

Godt fornøyd med den totale rabatten, men sant skal sies så traff kun 3 av mine 10 Æ-tilbud det jeg faktisk trenger og bruker å kjøpe, og kun 1 av dem var fra min gamle 10-på-10. Så opp mot disse 10 tilbudene som skal være rettet mot meg og min handling direkte, så har nå Rema bommet i 3 av 3 uker på rad. 

Men det er vel hensikten og den nye normalen, er det ikke? 

Anonymkode: 10f28...227

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 uker har jeg ikke fått et eneste aktuelt tilbud. Har faktisk gitt tilbakemelding på alle, og det blir tydeligvis ikke tatt med. Nei, jeg skal ikke ha sjokolade eller syltetøy selvom dere bytter merke 😅 det går bare i usunn mat, tørkepapir og dusjsåpe , de bare bytter merke. Jeg pleide og handle, og ha på 10 på 10 ,ting som glutenfrie varer, meierismør, nøtter og vitaminer. Ut i fra det tror de nå jeg bare spiser sjokolade og syltetøy. Kjempe « personlig». 

Anonymkode: 8bec1...7a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter 3 uker har jeg ikke fått et eneste aktuelt tilbud. Har faktisk gitt tilbakemelding på alle, og det blir tydeligvis ikke tatt med. Nei, jeg skal ikke ha sjokolade eller syltetøy selvom dere bytter merke 😅 det går bare i usunn mat, tørkepapir og dusjsåpe , de bare bytter merke. Jeg pleide og handle, og ha på 10 på 10 ,ting som glutenfrie varer, meierismør, nøtter og vitaminer. Ut i fra det tror de nå jeg bare spiser sjokolade og syltetøy. Kjempe « personlig». 

Anonymkode: 8bec1...7a8

Haha. Ja, hver uke fylles det på med såpe, tran, sana sol, sjokolade, melkeprodukter (som jeg aldri har spist og kan spise), oppvaskpulver, vaskemiddel og andre ting som begrenser seg selv. Tåpelig opplegg. 

Jeg som hadde 10-på-10 på veganske "melke"produkter, kokosprodukter, kjøtt, fisk, frosne bær osv har jeg ikke sett snurten av tilbud på! Så alt dette kjøper jeg nå på Extra. Ikke fordi det er noe særlig billigere, noe kanskje et par kroner dyrere, men av prinsipp. Jeg får uansett 1% kjøpeutbytte av det i Coop-appen, så jeg antar at det kommer ut ca. likt som Remas fullpriser.

Anonymkode: 10f28...227

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake et par tilbud som jeg likte den første uken, men får også noen helt irrelevante fortsatt. Og ingen tilbud over 25%, de fleste 10-15.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk tilbake alle di samme som jeg fikk første uken. altså. rema 1000 ser ikke mer til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrXs skrev (1 minutt siden):

jeg fikk tilbake alle di samme som jeg fikk første uken. altså. rema 1000 ser ikke mer til meg.

Det fikk jeg også. Tviler på at jeg kommer til å handle så mye på Rema fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (17 minutter siden):

jeg fikk tilbake alle di samme som jeg fikk første uken. altså. rema 1000 ser ikke mer til meg.

Samme her, med ett unntak. Alle de jeg fikk sist uke er på reprise, enda dette var helt uaktuelle varer som alle fikk en stjerne fra meg. Vi snakker vaniljekrem (som jeg aldri har kjøpt!) ketchup som jeg kjøper kanskje en gang i året… rømme - noe vi aldri spiser etc…

Anonymkode: 45ea5...add

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig fornøyd med den nye Æ-funksjonen. Har fått ganske bra tilbud, idag var det bare ett som ikke passa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de håper folk skal glemme at tidligere fikk man personlige tilbud i tillegg til 10 på 10-lista. Nå får man bare de personlige, hvorav noen er høyst upersonlige og de fleste med lavere rabatt en før omleggingen. Det var nok ikke tilfeldig at de personlige tilbudene ble kuttet en stund før de la om, så folk skulle glemme hvordan det var før. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte at jeg er allergisk mot melkeprodukter når jeg fikk rabatt på en kartong helmelk, denne uka fikk jrg 30% på lettmelk. Vel vel 😂

Anonymkode: d56f0...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I dag handlet jeg for ca 1330,-, og fikk ca 350 kr i rabatter med Æ 😄 

De kjørte 30% på Friele kaffe i butikken, i tillegg til at jeg hadde 30% på Friele Kaffe i min Æ, så jeg betalte under halv pris pr stk! 

I tillegg hadde de 30% på all frukt og grønt. Samt at jeg benyttet meg av et par av mine tilbud i Æ-appen. 

Godt fornøyd med den totale rabatten, men sant skal sies så traff kun 3 av mine 10 Æ-tilbud det jeg faktisk trenger og bruker å kjøpe, og kun 1 av dem var fra min gamle 10-på-10. Så opp mot disse 10 tilbudene som skal være rettet mot meg og min handling direkte, så har nå Rema bommet i 3 av 3 uker på rad. 

Men det er vel hensikten og den nye normalen, er det ikke? 

Anonymkode: 10f28...227

Jeg har kjøpt Friele kaffe på rema i årevis, jeg vil også ha rabatt på det, men jeg fikk rabatt på Kolonihagen kaffe,  noe drit jeg aldri har hørt om eller kjøpt! 

Anonymkode: d56f0...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg tror de håper folk skal glemme at tidligere fikk man personlige tilbud i tillegg til 10 på 10-lista. Nå får man bare de personlige, hvorav noen er høyst upersonlige og de fleste med lavere rabatt en før omleggingen. Det var nok ikke tilfeldig at de personlige tilbudene ble kuttet en stund før de la om, så folk skulle glemme hvordan det var før. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Sikkert, men hva tenker de og oppnå?  De fleste har tilgang på ulike butikker, så ved og lure kunden til og glemme at rema var bedre før.. det funker jo ikke, da handler vi jo bare andre steder? Kiwi har tilsvarende faste lave priser og trumf, på meny får jeg kuponger som er aktuelle, masse varer for 3 for 2, og trumf… ja, det er mulig jeg kommer til og glemme av rema var bedre før, men jeg glemmer jo ikke at andre butikker er bedre nå 😅 de bommer jo totalt. 

Anonymkode: 8bec1...7a8

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt fornøyd.

Er nok mye fordi jeg kjøper bulk, har bod, fryser, og alt. 

Denne uka;  15% på heinz ketchup (men her venter jeg på bedre tilbud), 30% på smøreost fra Philadelphia, 30% på tine smør (baker mye, aldri på tilbud ellers), 30% på havregryn. 

Anonymkode: a8e10...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg svarte at jeg er allergisk mot melkeprodukter når jeg fikk rabatt på en kartong helmelk, denne uka fikk jrg 30% på lettmelk. Vel vel 😂

Anonymkode: d56f0...2ea

Tror nok ikke vi kan håpe på at de sitter og leser kommentarene, de har sikkert en slags algoritme så man kanskje får det man har gitt flest stjerner litt oftere. Så lager de sikkert en ordsky eller noe sånt av resten, og finner det frem neste gang de er på seminar. 😅

Anonymkode: 3b7f7...d24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 13.31):

Kommer til å fortsette å handle på kiwi. Der kan jeg kjøpe kylling, og være trygg på at det ikke er den typen som er forvokst og mishandlet. Det kan jeg ikke være trygg på andre steder. 

Til de som blir lei seg for at de mister 10% av prisen på melk, som blir hva, 2 kr i rabatt? Har aldri hatt billigvarer på 10-på-10 listen min, kun varer til over 100-lappen. 

Anonymkode: 55a00...aa5

Kiwi har Prior sin kylling som ER turbo kylling . Rema har Solvinge sin er anbefalt av dyrevernalliansen . Så derfor bør du faktisk handle kylling på Rema 

Anonymkode: 312b4...fcb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tullet fra Rema 1 000 har nå blitt akkurat som Coop-kupongene. Kundene får tilbud på vilkårlige produkter som liksom skal være basert på ting man har kjøpt ofte.                

Men flere av disse produktene er ting jeg som aldri noensinne har kjøpt, og aldri kommer til å kjøpe i fremtiden heller.

Anonymkode: 39253...282

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare irrelevante tilbud denne uken. Får også tilbake tilbud jeg har gitt en stjerne tidligere, så virker ikke som tilbakemeldingene har noe å si. Faktisk er jeg usikker på om de blir sendt i det hele tatt, for det skjer ingenting når man trykker send. Er det sånn hos dere? 

Anonymkode: 3b7f7...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare irrelevante tilbud denne uken. Får også tilbake tilbud jeg har gitt en stjerne tidligere, så virker ikke som tilbakemeldingene har noe å si. Faktisk er jeg usikker på om de blir sendt i det hele tatt, for det skjer ingenting når man trykker send. Er det sånn hos dere? 

Anonymkode: 3b7f7...d24

ja er slik her også. har fått det samme annenhver uke. selv når jeg har gitt 1 stjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...