Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får masse bullshit jeg ikke pleier å kjøpe.

Dvs de fjerner din forbruker makt og har nå full kontroll selv på hva de skal bestille inn fordi kvegflokken handler mest det nedsatte.

Før hadde jeg mine ti vanligste basisvarer på Æ.

Kommer til å bytte kjede.

Anonymkode: ab96a...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt som forutsett, andre uken og allerede tilbud på for det aller meste ting jeg aldri har kjøpt og ikke har noen interesse av. Dermed blir handelen lagt til Coop denne uken.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Jepp. Det var det jeg mistenkte, at første uka hadde de "lokketilbud" på Æ.

Denne ukas tilbud: Skyr barneyoghurt som jeg kjøper 1 av i måneden (her kan jeg altså spare 3 kr!), potetgull jeg ikke kjøper, nøtter jeg ikke kjøper, en type brød jeg ikke kjøper, havregryn jeg har kjøpt 1 gang for å prøve og som ikke fristet til gjenkjøp, noe slags sauser jeg aldri har verken sett eller hørt om før (og uansett ikke ville ha kjøpt, liker å lage sauser fra bunn selv istedenfor å bruke ferdigvare), og til slutt - babygrøt. Yngstebarnet er 3 år. 

Blir Kiwi denne uka ja. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var heldig denne uka også, men er forberedt på at det endrer seg etterhvert. 

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av denne ukes personlige priskutt i Æ, var det ikke så mye som var aktuelt. Rabatt på buljong, for eksempel... eh nei?

Eneste jeg kunne brukt var rabatt på en sjokolade, men jeg kjøper egentlig en annen, men kunne alltids valgt den med rabatt. Så fikk jeg 25% på dusjsåpen jeg bruker, dr Greves, og det var jo bra. Den kan jeg kjøpe noen av denne uken og ha liggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også fikk bare ting jeg ikke kjøper.

jeg pleier handel glutenfri mat, men fikk rabatt på vanlig pasta. Assa.. om de hadde fulgt det jeg kjøper mest hadde de visst dette.

Endret av KrXs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo skrive hva jeg var fornøyd med. Kaffe, reker, Jarlsberg, hel landkylling, Tine kremost og Fjordland rømmegrøt- 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hippokrates

Jeg fikk 3 tilbud på nytt igjen som jeg ikke benyttet meg av forrige uke. De er fortsatt uakuell for meg.

Samt fikk jeg tilbud på melk, fløte og smør..... Jeg har melkeallergi, og har ALDRI handlet dette før. 

I tillegg fikk jeg tilbud på 2 ting som jeg handlet forrige uke, herav oppvaskpulver og tran, som er ting som varer lenger og som begrenser seg selv. 

Og så et par varer det er lenge siden jeg har handler, og som jeg ikke ønsker å handle nå. 

Jeg fikk ingenting av listen på min gamle 10-på-10 og ingenting på varer som jeg handler mye og som betyr noe. Det vil si at denne uken har jeg null relevante tilbud. Gratulerer Rema, det var akkurat det dere forsøkte på, men jeg trodde dere skulle bruke litt lenger tid på det! 

Blir Coop Extra på meg i dag - igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15% rabatt på Kikkoman soyasaus. Får nesten kjøpe inn 10 flasker da. Nei, tror ikke det.

Anonymkode: dad2d...5a9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15% rabatt på Kikkoman soyasaus. Får nesten kjøpe inn 10 flasker da. Nei, tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi fikk 30% rabatt på kaffe denne uken så er veldig fornøyde, kaffe er dyrt.

men, det som jeg ikke fornøyd med, er at vi ikke kan ha begge felleskortene registrert i Æ lengre, og en av oss må scane barcode i kasse for å få rabatt. Det er mas.. 

Anonymkode: 5cbcc...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 20.31):

Ti-på-10 gir deg 10% rabatt på de varene du kjøper oftest og mest av. Nå erstattes dette av ukestilbud som bestemmes av REMA basert på "din tidligere kjøpshistorikk".

Kommer dette til å påvirke dine handlevaner?

Kan være et bilde av tekst

Handler aldri på Rema. Verre frukt/grønt avdeling skal du lete lenge etter. 70-100% er råttent, alltid, på samtlige rema 1000 her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk var nok litt raskt ute med å syte og klage. 

Brukte aldri Æ-appen før. 10% er ingenting å løpe ned butikken for, med tanke på tilbudene som kommer og går i alle andre butikker. Nå har jeg hatt 4 forskjellige tilbud i æ-appen som har blitt brukt. Fått 20% på flere ting jeg faktisk kjøper. Har så klart fått en haug med varer jeg aldri kjøper, men det er ikke rema sin skyld. Jeg handler sjeldent på rema, på grunn av dårlige ukestilbud. Så de vet jo ikke hva jeg vil kjøpe, så de må gjette seg frem med de personlige kuttene så langt. 

Anonymkode: 3b93e...025

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Evalueringen av tilbudene ser så langt ikke ut til å ha noe for seg, de tingene jeg trykket fem stjerner på sist uke er borte fra listen nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og så er det jo sånne ting som at de gir 50% på småbrus, det lønner seg vel uansett å kjøpe store flasker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forrige uke var fulltreffer, mens som flere har sagt er det helt annerledes nå. 2-3 relevante tilbud, men forrige uke var det enten varer fra lista eller noe annet jeg kjøper ofte. Nå fikk jeg tilbud på liten rømmegrøt, men jeg kjøper jo alltid den store da jeg spiser såpass.

Anonymkode: c6e7f...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke fornøyd. På 10 på 10 hadde jeg stor boks av Denja rekesalat. Personlig tilbud var rabatt på små bokser. REMA-butikken jeg var i hadde ikke små bokser med rekesalat. Ellers har jeg fått tilbud på ting jeg aldri har handlet eller noe jeg har handlet lite av. Hvor ofte kjøper man Zalo egentlig? Blir mindre handling på REMA fremover. Ellers må man jo på butikken hver uke hvis man skal utnytte disse tilbudene, og det gidder jeg ikke.

Anonymkode: 35509...ac3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Den uka her, så er det kun en ting jeg handler regelmessig. Ellers er det ting jeg aldri handler, eller 3 ganger i året. Og den tingen jeg handler ofte, har jeg bare fått 10% rabatt på.

Så ser for meg at nå blir det slutt på å handle på Rema, før handlet jeg der ukentlig. 

Anonymkode: c03d6...d48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre fikk jeg helt irrelevante tilbid denne uken. Æ har oversikt over hva jeg har kjøpt tidligere, så det er dårlig tilpasset. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sjekket akkurat ukens tilbud, og jeg er fortsatt heldig - for alle er relevante. Økologisk kefir, smør, seterrømme, kyllinglårfilet, snøfrisk, royal is i 1/2 liter og et par andre ting jeg kjøper jevnlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

25% på big one pizza. Men den er på tilbud med 40% på bunnpris så går nok dit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...