Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså.. jeg fikk ingenting fra 10 på 10. ingenting jeg noensinne har handlet. Jeg fikk 5 tilbud- 10% på håndsåpe, syltetøy og wok mix. 15% på nøtte og fruktmix og tørkepapir. Jeg skal ikke ha noe av dette. Trippel trumf på torsdag, så da blir ukeshandel på meny og kiwi. 

Anonymkode: f2760...222

Jeg fikk også nøtte- og fruktmix, som jeg aldri har kjøpt, og tørkepapir av en type jeg heller ikke har kjøpt. Så kanskje det er noen varer de prøver å pushe.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er fornøyd med ukens rabatter. Alt er ting jeg kjøper relativt jevnlig. Om det er representativt for hva som kommer videre så er det bedre tilbud for meg og mitt kjøpemønster. Det som mangler er fløtepappen som jeg tror har vært på 10-10 lista hele tiden.

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8F306652-BE6B-4AFB-89B0-92B146D813C9.thumb.png.3c61683870c502623a3a415a3abefe45.png

Småbarnsmamma her. Jeg ble skuffet når de fjernet topp 10 . Men nå er jeg positivt overakset . Fått gode rabatter på mye av det det går masse av 😄  cola zero er min «kaffe» , tubeost er favoritten til ungene, yoghurtposer er kjekt på farta , grandiosa Går det om alle er for sliten tim å lagr middag 

Anonymkode: a55e8...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne ukens rabatter var et godt utvalg, så får vi se om den trenden fortsetter fremover.

Anonymkode: f8210...265

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Er smått frustrert over mine tilbud.

Jeg fikk to 10%-tilbud og en 30%-tilbud fra min gamle 10-på-10.
I tillegg fikk jeg to 15%-tilbud og to 30%-tilbud på varer det er leeenge siden jeg har kjøpt, og har null interesse for å kjøpe igjen. Herav det hvetemelet som jeg kjøpte til min mor for ett år siden, og som jeg har fått tilbud på hver uke siden det selv om jeg aldri kjøper det.
Så fikk jeg 20-25%-rabatt på tre ting som jeg handler engang i blant, men som er varer som begrenser seg selv. Herav intimsåpe og kaffe. Ironisk nok var alle disse tre tingene noe jeg kjøpte i forrige uke til fullpris.

Varene som lå helt øverst på min 10-på-10, og da varer jeg handlet mye av, fikk jeg selvfølgelig ingen tilbud på.

Alt i alt så ble det som spådd: Endringene er for at det skal gagne Rema 1000, og ikke meg som kunde, slik de påstod. 

Jeg var innom å handlet 2-3 varer på disse kupongene, og stakk heller på Extra for å ukeshandle inn alt annet til meg. Mistenker at det blir slik i fremtiden. Tror også jeg må endre noen handlingsvaner nå fremover, for å betale fullpris på flere av varene jeg har fått 10% på hele veien er jeg ikke interessert i.

Endret av Hippokrates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Småbarnsmamma her. Jeg ble skuffet når de fjernet topp 10 . Men nå er jeg positivt overakset . Fått gode rabatter på mye av det det går masse av 😄  cola zero er min «kaffe» , tubeost er favoritten til ungene, yoghurtposer er kjekt på farta , grandiosa Går det om alle er for sliten tim å lagr middag 

Anonymkode: a55e8...f45

Så mye du fikk på 30%, jeg fikk maks 25%. Snurt. 😅 Jeg vil også ha 30% på pizza. Eller helst 40% som jeg ofte fikk da jeg hadde den på topp 10-lista.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer til å fortsette å handle på kiwi. Der kan jeg kjøpe kylling, og være trygg på at det ikke er den typen som er forvokst og mishandlet. Det kan jeg ikke være trygg på andre steder. 

Til de som blir lei seg for at de mister 10% av prisen på melk, som blir hva, 2 kr i rabatt? Har aldri hatt billigvarer på 10-på-10 listen min, kun varer til over 100-lappen. 

Anonymkode: 55a00...aa5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kommer til å fortsette å handle på kiwi. Der kan jeg kjøpe kylling, og være trygg på at det ikke er den typen som er forvokst og mishandlet. Det kan jeg ikke være trygg på andre steder. 

Til de som blir lei seg for at de mister 10% av prisen på melk, som blir hva, 2 kr i rabatt? Har aldri hatt billigvarer på 10-på-10 listen min, kun varer til over 100-lappen. 

Trodde Rema sin kylling også var grei nok, mens coop fortsatt selger "turbokylling"  

Jeg bor alene, og kjøper jevnlig fløte, økologisk kefir, ost, rømme og smør. Jeg merker prosentene på disse varene.   Kjøtt og fisk kjøper jeg helst på reko-ring, fiskebutikk eller slakter. Har også hatt hel Stangekylling på 10-10, men sjelden jeg kjøper varer til over 100-lappen på Rema :)

Anonymkode: 25478...87c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere klikket dere inn på tilbudene deres for å evaluere? Neste spenningsmoment blir om våre tilbakemeldinger har noe å si for kommende tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har dere klikket dere inn på tilbudene deres for å evaluere? Neste spenningsmoment blir om våre tilbakemeldinger har noe å si for kommende tilbud.

Ja. Ga alt en stjerne og la igjen forklaring . Spent om det blir bedre neste gang. Lurer på hvor i all verden de tar disse personlige tilbudene fra når alle får forskjellig, men ser noen er fornøyde da og får på ting de har pleid og kjøpe. Mine var helt uinteressante, ingenting fra 10 på 10, eller noe jeg har kjøpt siden appen kom eller noensinne har tenkt på og kjøpe 😅

Anonymkode: f2760...222

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk også gode rabatter på ting vi faktisk kjøper og som stort sett var på topp 10 fra før. Så denne uka kommer jeg nok bedre ut enn vanlig. Får 30% på appelsinjuice i stedet for de vanlige 10, for eksempel. 

Anonymkode: d57f5...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Remas kylling er ikke den hurtigvoksende Ross 308, hvis det er det du tenker på. 

Anonymkode: d57f5...85e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

2 kr rabatt pr. liter når man har 3 små barn som elsker melk - det blir fort 5 kr om dagen, for det går 2-3 liter de fleste dager. Eller 1500-2000 kr i året.

Sammenlignet med at vi feks. får 30% på potetgull som vi kjøper 1 gang i måneden, da hjelper det ikke så mye å spare 15-20 kr der.

Nå har jeg heldigvis fått beholde melkerabatten min denne uka 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk 3 forskjellige potetgull. som jeg har kjøpt 1 gang hver..  dr greve til 15% som jeg fikk i forrige uke på 30% kjøpte da uansett 5 stk så får finne en annen håndkrem på normal f.eks.

ble fornøyd m 20% på imsdal og 25% på hundegodis. 30% på fjorland er helt nøytralt. kjøper ikke mest av de.

håper neste uke på de ekstremt dyre olivene jeg pleier kjøpe en g pr uke på til 30%. men  har ikke høye forventninger.

Endret av KrXs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd, 6 av 8 fra 10 på 10 listen. Gledelig overasket over pepsi max 😍

Screenshot_20220607-180502.jpg

Screenshot_20220607-180500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble veldig fornøyd med priskuttene. Fikk -30% på Kavli tubeoster (kjøper minst 5 tuber i uka) og -30% på Sunniva eplejuice 1.75 liter (kjøper 2 i uka). -25% på Tine iskaffe (kjøper 4-5 i uka) pluss -15/10% på flere ting som var på 10 på 10 lista. Så tommel opp fra meg! 

Anonymkode: b924a...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fikk ingenting fra 10-10 lista mi, fikk 30% på melk, jeg har alvorlig melkeprotein allergi 😖

Anonymkode: d56f0...2ea

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggdyret skrev (6 timer siden):

2 kr rabatt pr. liter når man har 3 små barn som elsker melk - det blir fort 5 kr om dagen, for det går 2-3 liter de fleste dager. Eller 1500-2000 kr i året.

Sammenlignet med at vi feks. får 30% på potetgull som vi kjøper 1 gang i måneden, da hjelper det ikke så mye å spare 15-20 kr der.

Nå har jeg heldigvis fått beholde melkerabatten min denne uka 😁

Kjøper du 2 melk på coop får du rabatt. Ellers har coop her nesten kvar dag melk på 40% som går ut 3-4 dager fram i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt fornøgd eg. Masse fra lista pluss smågodt, soft flora og rømme. 30 på soft og 15 på smågodt. Reiser heim fra hytta i morgen og handler på rema på veg heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt som forutsett, andre uken og allerede tilbud på for det aller meste ting jeg aldri har kjøpt og ikke har noen interesse av. Dermed blir handelen lagt til Coop denne uken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...