Gå til innhold

Har du opplevd å bli forlatt for en yngre kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe alle damer må igjennom før eller senere.

Anonymkode: f4e05...188

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noe alle damer må igjennom før eller senere.

Anonymkode: f4e05...188

Nei.

Anonymkode: 109db...de3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være kjipere og bli forlatt til fordel for ei som er mye eldre og i tillegg mye mindre attarktiv, da har han ikke forlatt deg på grunn av utseendet, men på grunn av.........

Anonymkode: c6889...717

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det må være kjipere og bli forlatt til fordel for ei som er mye eldre og i tillegg mye mindre attarktiv, da har han ikke forlatt deg på grunn av utseendet, men på grunn av.........

Anonymkode: c6889...717

Det finnes da flere eldre kvinner som ser bedre ut enn mange av de yngre, med mindre du tenker bare 20 vs 80? Jeg kjenner hvertfall mange damer i 40 og 50 årene (og noen som har bikket 60 også) som tar godt vare på seg selv og som enda til er heldig med utseendet. De damene er mye mer sexy enn mange jeg vet om som er i 20 årene. De utstråler ofte mye mer selvtillit,  det kan nok være skremmende for endel menn i midtlivskrise.

Anonymkode: 8ace2...89e

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

 

Det var jo en veldig enkel forklaring som hjelper meg sette merkelapp på alle menn med yngre partner.

Ser at det var mange som støttet den teorien her, kan det være at dere finner litt trøst i en forklaring som bekrefter hvor dust alle menn som finner seg yngre dame er.

Aldersforskjellen spiller jo en vesentlig rolle her, om han er 50 og hun er 20 eller om han er 40 og hun er 30. Ikke nok med at dere setter merkelapper på mannen, men sier samtidig at i forhold hvor kvinnen er yngre enn mannen, så lar hun seg hersje med og mangler mest sannsylig selvfølelese og trygghet. 

Kan heller forklaringen være at ungdommeliget universellt blir sett på som et skjønnhetstegn, og at den som faller for en yngre kvinne blir betatt av dette. For det er en kjennsgjerning at et av kriteriene vi setter til en partner er skjønnhet.

At noen velger å gå fra partneren sin skjer hele tiden av ulike årsaker, men her fremstiller dere det som at visst det skjer til fordel for en yngre kvinne så er det utelukkende mannen sin feil, for han vil ha noen å sjefe rundt på. Kan det hende at han ikke trivdes med sin nåværende partner av ulike årsaker, kanskje hun var ei som hersjet med han og ikke var verdens enkleste å leve sammen med. 

Anonymkode: c6889...717

Det ENESTE kriteriet vi setter til en partner er skjønnhet. Jeg fiksa opp den setningen for deg. 

Anonymkode: 7aaf2...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er nok en skjebne svært mange middelaldrende kvinner møter. Vet om haugevis av damer bare i min egen bekjentskapskrets som er blitt vraket til fordel for yngre og penere eksemplarer. Utrolig mange nedrige menn. 

Anonymkode: 0b0ef...523

Og jeg klarer ikke å komme på en eneste en. Kun en nabo for lenge siden, men han var en omdiskutert type før han fant den nye også.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noe alle damer må igjennom før eller senere.

Anonymkode: f4e05...188

For noe tull, moren min er enke på over 80 og har aldri opplevd det. Faren min fant altså aldri en yngre kvinne. Ikke omgangsvennene deres heller.

Anonymkode: f4e15...8b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt forlatt for en eldre kvinne... en som var 20 år eldre enn meg, 11 år eldre enn han. Det var også vondt, det hadde nok vært like vondt om hun var yngre eller på alder...  

Anonymkode: 559d1...5fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det må være kjipere og bli forlatt til fordel for ei som er mye eldre og i tillegg mye mindre attarktiv, da har han ikke forlatt deg på grunn av utseendet, men på grunn av.........

Anonymkode: c6889...717

Hvem forlater noen pga utseende? Hallo! Hvor enkel er du da?

Anonymkode: 559d1...5fd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noe alle damer må igjennom før eller senere.

Anonymkode: f4e05...188

Nei. Jeg har aldri blitt forlatt for noen yngre. Jeg har faktisk aldri blitt forlatt. Og jeg er 61. Så det så.

Endret av Adrenalina1
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Det var jo en veldig enkel forklaring som hjelper meg sette merkelapp på alle menn med yngre partner.

Ser at det var mange som støttet den teorien her, kan det være at dere finner litt trøst i en forklaring som bekrefter hvor dust alle menn som finner seg yngre dame er.

Aldersforskjellen spiller jo en vesentlig rolle her, om han er 50 og hun er 20 eller om han er 40 og hun er 30. Ikke nok med at dere setter merkelapper på mannen, men sier samtidig at i forhold hvor kvinnen er yngre enn mannen, så lar hun seg hersje med og mangler mest sannsylig selvfølelese og trygghet. 

Kan heller forklaringen være at ungdommeliget universellt blir sett på som et skjønnhetstegn, og at den som faller for en yngre kvinne blir betatt av dette. For det er en kjennsgjerning at et av kriteriene vi setter til en partner er skjønnhet.

At noen velger å gå fra partneren sin skjer hele tiden av ulike årsaker, men her fremstiller dere det som at visst det skjer til fordel for en yngre kvinne så er det utelukkende mannen sin feil, for han vil ha noen å sjefe rundt på. Kan det hende at han ikke trivdes med sin nåværende partner av ulike årsaker, kanskje hun var ei som hersjet med han og ikke var verdens enkleste å leve sammen med. 

Anonymkode: c6889...717

Din forklaring er like ensporig og lite allmenngyldig, du bare ser det ikke selv.

Nå til dags finnes det dessuten ufattelig mange feite og dvaske kvinner på rundt tyve. Jeg er femten år eldre selv, og kan ikke huske at det var slik «da jeg var ung». 

Anonymkode: 64f84...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

nda til er heldig med utseendet. De damene er mye mer sexy enn mange jeg vet om som er i 20 årene

Så enig, så enig.  Fantastisk å knulle er mange av de også, blir ofte helt ville når de får kjenne noe ungt og hardt igjen   😁🤩

Anonymkode: 50bce...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, alle disse stakkars kvinnene som blir forlatt.. de har selvsagt aldri selv bidratt til at dette skjer!

Selv er jeg forundret over at det ikke skjer oftere.


 


 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

 

Det var jo en veldig enkel forklaring som hjelper meg sette merkelapp på alle menn med yngre partner.

Ser at det var mange som støttet den teorien her, kan det være at dere finner litt trøst i en forklaring som bekrefter hvor dust alle menn som finner seg yngre dame er.

Aldersforskjellen spiller jo en vesentlig rolle her, om han er 50 og hun er 20 eller om han er 40 og hun er 30. Ikke nok med at dere setter merkelapper på mannen, men sier samtidig at i forhold hvor kvinnen er yngre enn mannen, så lar hun seg hersje med og mangler mest sannsylig selvfølelese og trygghet. 

Kan heller forklaringen være at ungdommeliget universellt blir sett på som et skjønnhetstegn, og at den som faller for en yngre kvinne blir betatt av dette. For det er en kjennsgjerning at et av kriteriene vi setter til en partner er skjønnhet.

At noen velger å gå fra partneren sin skjer hele tiden av ulike årsaker, men her fremstiller dere det som at visst det skjer til fordel for en yngre kvinne så er det utelukkende mannen sin feil, for han vil ha noen å sjefe rundt på. Kan det hende at han ikke trivdes med sin nåværende partner av ulike årsaker, kanskje hun var ei som hersjet med han og ikke var verdens enkleste å leve sammen med. 

Anonymkode: c6889...717

Festlig at du tror jeg var den «eldre» parten. Jeg var faktisk den yngre, og til og med jeg skjønte hva slags menn som søker seg mot yngre kvinner.💁🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mustang skrev (6 timer siden):

Å, alle disse stakkars kvinnene som blir forlatt.. de har selvsagt aldri selv bidratt til at dette skjer!

Selv er jeg forundret over at det ikke skjer oftere.


 


 

Statistisk sett er det kvinnen som forlater mannen, ikke omvendt.

Anonymkode: 64f84...3e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

At man bare var et fittehøl og nå skal han ha ferskt kjøtt!

Derfor er det verre.

Anonymkode: d51ae...563

Hvorfor kaller du deg et så nedverdigende ord ? Ingen er det. At han gikk har ikke med alder å gjøre men mangel på kjærlighet til deg. Menn som elsker sine koner er gifte et helt liv med dem.

Anonymkode: 95bfd...933

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er nok en skjebne svært mange middelaldrende kvinner møter. Vet om haugevis av damer bare i min egen bekjentskapskrets som er blitt vraket til fordel for yngre og penere eksemplarer. Utrolig mange nedrige menn. 

Anonymkode: 0b0ef...523

Ja, men mange damer på 40+ forlater også mannen i den alderen. Og da finner som oftest mennene litt yngre damer da voksne unge damer søker mer voksne menn enn umodne menn på samme alder.

Anonymkode: 95bfd...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men en del av meg venter liksom på det, og er forberedt på det. Det vil si, mer tidligere enn å egentlig, for etterhvert som min mann har blitt skikkelig voksen og moden vektlegger han mer og mer bredden i vår relasjon, og følelser, og er veldig bevisst på hvorfor han er i forhold med akkurat meg. Det virker derfor litt urimelig å tenke at han kommer til å dumpe meg for noen som helst. 

Likevel, om jeg kan sies å ha en religion er det "Everything you do comes back to you.", og jeg har aldri i livet blitt dumpet av noen, men har dumpet mange. Jeg har derfor tenkt, og nesten tatt som selvfølgelig, at jeg må oppleve det motsatte minst en gang i livet. 

Nå er det jo ikke sikkert, og kanskje en tåpelig ting å tro, og det er heller ikke slik at jeg har gått gjennom livet uten å føle på sorg (også kjærlighetssorg), svik og mye annet vondt, men jeg klarer ikke helt å legge bort troen på at før eller siden må jeg selv "smake på " å bli forlatt av en jeg elsker. Isåfall blir det nok på grunn av en yngre kvinne. 

Det blir sikkert vondt, men jeg tror jeg kommer til å takle det. Jeg er iallefall forberedt på det, og føler nesten at jeg fortjener det. 😆

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2022 at 8:19 PM, AnonymBruker said:

Nei,  men jeg er den yngre dama flere menn har gått etter, og en mann forlot sin familie for meg, UTEN at jeg var klar over at han hadde familie.

Vet du hva alle hadde til felles? De fikser ikke et forhold med en jevnaldrende kvinne fordi en kvinne i den alderen har fått selvfølelse, trygghet og tro på hva hun vil og ikke vil ha i livet, og det vet de mennene, at de ikke kan stille opp med hverken nærhet,  lojalitet, eller kjærlighet, så de jager yngre jenter som meg og venninnene mine og håper de finner ei som de kan sjefe rundt med. 

Anonymkode: a69e2...c21

Dette var en kvinnetolkning av problemet. Realiteten er nok dessverre mer i retning av at vi til slutt ikke GIDDER et forhold med en jevnaldrende kvinne fordi det er kjedelig, hun har mistet livsgnisten, livet er preget av rutiner og mas. Vi har ingen problemer med hverken nærhet eller lojalitet, men etter et par tusen dager med nærhet med samme menneske blir vedkommende til slutt bare irritere. Derfor oppgraderer man gjerne til noen som ikke har mistet lysten på livet slik at man kan ha det morsom i hverdagen igjen. 

Anonymkode: 604d2...059

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette var en kvinnetolkning av problemet. Realiteten er nok dessverre mer i retning av at vi til slutt ikke GIDDER et forhold med en jevnaldrende kvinne fordi det er kjedelig, hun har mistet livsgnisten, livet er preget av rutiner og mas. Vi har ingen problemer med hverken nærhet eller lojalitet, men etter et par tusen dager med nærhet med samme menneske blir vedkommende til slutt bare irritere. Derfor oppgraderer man gjerne til noen som ikke har mistet lysten på livet slik at man kan ha det morsom i hverdagen igjen. 

Anonymkode: 604d2...059

Tipper jeg fort hadde mista livslyst av å være nær holdninger som dine. 

Anonymkode: 109db...de3

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den yngre kvinnen som har sittet på andre enden og "fått" den eldre mannen.

At jeg var yngre enn kona er på ingen måte årsaken til at han forlot henne. Aldersforskjellen er og blir et minus for han, ikke fordi vi merker noe nå, men når vi tenker fremover mot pensjonsalder. Han synes heller ikke det er spesielt kult å være "den fyren"... Så kan man si at ungdom=skjønnhet og at det sånn sett var medvirkende med tanke på tiltrekning, men han brøt ikke opp et ekteskap bare fordi jeg er pen liksom. 

Det var egentlig ikke jeg som var grunnen til at han forlot henne i det hele tatt, de hadde hatt problemer i ekteskapet omtrent fra dagen de giftet seg. Forholdet var dødsdømt og tanken om å gå var der lenge før jeg møtte han. Jeg ga han nok et push, men jeg var ikke årsaken.

Du skriver det jo selv TS, han så jo aldri noe med deg. Han hadde forlatt deg uansett. Noen menn trenger bare et spark i baken for å slå opp, eller de tør ikke gå fra uten å ha noe å gå til. 

Anonymkode: 55daa...316

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...