Gagaen Skrevet 5. mai 2022 #21 Del Skrevet 5. mai 2022 loveli skrev (1 minutt siden): Du kunne bare redde én. Betyr det at du redder den første du finner? 😊 Ja, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 5. mai 2022 loveli skrev (2 minutter siden): Du kunne bare redde én. Betyr det at du redder den første du finner? 😊 De ligger i vannet rundt livbåten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 5. mai 2022 #23 Del Skrevet 5. mai 2022 For meg hadde det blitt 18 åringen. Selv om hun er myndig så er hun ikke voksen. Jeg syntes 18 åringer er nesten å regne som barn, særlig når de fortsatt går på videregående skole. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 5. mai 2022 #24 Del Skrevet 5. mai 2022 Hadde tatt med jenta på 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 5. mai 2022 #25 Del Skrevet 5. mai 2022 MollyJones skrev (42 minutter siden): Tja, andre kan jo ta over arbeidet til forskeren - det er svært lite sansynlig at det er hen og bare hen som sitter på kunnskap, metode og resultater. Andre kan også passe barna. Jeg hadde reddet den yngste, og det ville vel blitt vgs eleven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMillie Skrevet 5. mai 2022 #26 Del Skrevet 5. mai 2022 Forskeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 5. mai 2022 #27 Del Skrevet 5. mai 2022 - En forsker som kan vise til resultater/behandling som kan kurere flere typer kreft 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 5. mai 2022 #28 Del Skrevet 5. mai 2022 Illuminatum skrev (28 minutter siden): Hadde tatt med jenta på 18 Er du mann? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #29 Del Skrevet 5. mai 2022 Hadde vært interessant om alle hadde begrunnet svarene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 5. mai 2022 #30 Del Skrevet 5. mai 2022 Helt åpenbart forskeren. Ikke noe å tenke på engang, for min del. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #31 Del Skrevet 5. mai 2022 Alenemoren eller 18 åringen vanskelig å velge. Alenemoren har barn som trenger henne, 18 åringen har så vidt startet livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. mai 2022 #32 Del Skrevet 5. mai 2022 loveli skrev (14 minutter siden): Er du mann? 😅 Har det noe å si? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 5. mai 2022 #33 Del Skrevet 5. mai 2022 Forskeren selvfølgelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 5. mai 2022 #34 Del Skrevet 5. mai 2022 Nooni skrev (17 minutter siden): Hadde vært interessant om alle hadde begrunnet svarene sine. Forskeren kan redde mange liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 5. mai 2022 #35 Del Skrevet 5. mai 2022 Har forskeren dokumentert arbeidet sitt på en slik måte at andre drar nytte av det uansett om han overlever? Hvis kreftkuren står og faller på at han overlever så ville jeg valgt han, han kan jo igjen redde livet til tusenvis av mennesker, inkludert flere alenemødre. Ellers ville jeg redda alenemora. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 5. mai 2022 #36 Del Skrevet 5. mai 2022 Kommer ikke til å ha tid til å intervjue alle som holder på å drukne, så det blir den/de jeg har mulighet til å redde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 5. mai 2022 #37 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Forskeren. I snitt vil det redde flest. I realiteten er det sjelden man har tid til en slik avgjørelse da, så da hadde det blitt den nærmeste. Endret 5. mai 2022 av *blueberry* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. mai 2022 #38 Del Skrevet 5. mai 2022 Må være kjipt å være ung marokkaner som har bodd 5 år i Norge, eller mannlig pensjonist med god helse, når man leser denne tråden.. 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. mai 2022 #39 Del Skrevet 5. mai 2022 Callisto83 skrev (4 minutter siden): Må være kjipt å være ung marokkaner som har bodd 5 år i Norge, eller mannlig pensjonist med god helse, når man leser denne tråden.. 🥴 Hadde hund/katt vært et av alternativene, så hadde flere her inne valgt dyret først. Det går jo igjen i utallige tråder her inne. Folk hadde reddet katten sin istedenfor nabobarnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 5. mai 2022 #40 Del Skrevet 5. mai 2022 Vanskelig. Kanskje legen, i tilfelle jeg trengte hjelp senere selv 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå