AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #101 Del Skrevet 9. mai 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Man kan dessverre bli tjukk selv om du spiser sunt. Joda, men da har det med mengde å gjøre. Anonymkode: cdff2...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #102 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joda, men da har det med mengde å gjøre. Anonymkode: cdff2...504 Og aktivitetsnivå på personen. Anonymkode: 6914b...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #103 Del Skrevet 9. mai 2022 ja, det må jeg for å se hva jeg har handlet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #104 Del Skrevet 9. mai 2022 Nei,det gjør jeg ikke. Folk må få lov å kjøpe hva de ønsker uten at fremmede skal glo på dem. Hva har du egentlig oppnådd med kommentaren til den ukjente? Du burde skamme deg. Vi må være mer empatiske med hverandre for vi vet aldri hva den andre personen går gjennom. Ellers er jeg slank og trent kvinne. Men når jeg gikk gravid så hadde jeg lagt på meg 35 kg. Hormonene gikk rett og slett helt ute av balanse. Jeg kunne bare tenkt meg hvordan jeg hadde følt meg hvis noen hadde sagt slik til meg i akkurat den perioden. Anonymkode: 858ce...9da 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #105 Del Skrevet 9. mai 2022 Ja, jeg strever med å legge på meg. Har BMI under 19. Så er alltids på jakt etter gode tips 🙂 Anonymkode: 74a99...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #106 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg kikker kun i kurven til fisefine damer i høye hæler🤭De kjøper nesten alltid ferdigmat og halvfabrikata og noen dyre oljer og et par potter med urter som tar seg godt ut på kjøkkenbenken. Så tenker jeg at selv om de ser vellykkede ut så har de null interresse av å lære seg å lage ordentlig mat og tenker at mannen garantert er utro😂 Jeg tar garantert helt feil, men noen ganger er det bare gøy å la fantasien løpe løpsk mens man står i kø. Kjenner at jeg skammer meg litt nå🙈😅 Anonymkode: 3164d...788 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #107 Del Skrevet 9. mai 2022 Nei bryr meg ikke hva andre folk handler, men står jeg i kø i kassen ser jeg nok mer på hva som blir lagt på rullebåndet ja. Men bryr meg ikke Anonymkode: cc43e...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. mai 2022 #108 Del Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 Nei, jeg ser ikke oppi andres handlekurv. Uavhengig om de er tjukke eller tynne, unge eller gamle. Har du tenkt på at det som er i handlekurven (uansett om det er sunn eller usunn mat oppi der) ikke nødvendigvis representerer det personen spiser? At mange handler inn mat for andre, har mange personer i samme husholdning og handler inn til de også etc? Dømmer du en overvektig med 4-pack cola og noen Grandiosa? Selv om det kanskje er en mor som handler inn til sine tenåringsbarn som skal ha venner på besøk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. mai 2022 #109 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg kan ikke huske å ha gransket noens handlevogn, nei. Det eneste jeg gjør, er å ta en rask kikk på mengden varer folk foran meg i køene har i sine vogner, og så velger jeg den køen der de har minst varer i vogner og kurver, sånn ca. Men nei, jeg glor ikke på hva andre kjøper, jeg er opptatt med mitt når jeg er i butikken faktisk. Følger handlelisten min, prøver å huske hvor ting står og ser i hyllene når jeg leter osv. Ingen tid til å gå og granske andre folks handlekurver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9. mai 2022 #110 Del Skrevet 9. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, nedsettende innhold, avsporinger og samtlige svar til dette. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #111 Del Skrevet 9. mai 2022 Nei. Det er ikke noe prinsipp jeg har, jeg er bare lite interessert i annet enn å bli ferdig med min egen handletur. Anonymkode: 10a8e...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #112 Del Skrevet 9. mai 2022 "Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk". Så utrolig frekk du er, TS. Og nei, jeg har aldri vært interessert i handlekurven til randoms i butikken. Bortsett fra for å sjekke hvor mange varer den foran meg i køen har, og om det svarer seg å finne en annen kasse. Anonymkode: bd295...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 9. mai 2022 #113 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Wenda skrev (5 timer siden): Har du tenkt på at det som er i handlekurven (uansett om det er sunn eller usunn mat oppi der) ikke nødvendigvis representerer det personen spiser? At mange handler inn mat for andre, har mange personer i samme husholdning og handler inn til de også etc? Nettopp. Jeg har mann og voksen sønn i husstanden. Det jeg eventuelt handler av øl, godterier og potetgull, er til dem. Jeg liker ikke øl, eier ikke søtsug og er normalvektig. En sjelden gang spiser jeg litt saltsnacks, som regel nøtter i så fall. Jeg kan ofte ha varer i kurven jeg verken liker eller spiser selv. Mange storhandler, uansett hva de veier. De skal ikke nødvendigvis hjem og spise det de har i kurven i løpet av noen timer. Endret 9. mai 2022 av baldrian 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #114 Del Skrevet 9. mai 2022 Ja jeg pleier se om de har noe jeg skal ha for så å ta det når de ikke ser. Ellers liker jeg og komme med kommentarer og spørsmål om hva de skal bruke den matvaren til osv. Anonymkode: c99cc...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #115 Del Skrevet 10. mai 2022 Har sett i kurven til overvektige, undervektige, skallede menn, tatoverte menn, treningsfolk, pene damer, eldre. Jeg er grenseløst nysgjerrig Anonymkode: bb20f...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #116 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 14.42): Jeg kikker kun i kurven til fisefine damer i høye hæler🤭De kjøper nesten alltid ferdigmat og halvfabrikata og noen dyre oljer og et par potter med urter som tar seg godt ut på kjøkkenbenken. Anonymkode: 3164d...788 Oi, det er virkelig diametralt motsatt av de "fisefine" damene i området mitt (Nordstrand i Oslo). Hvor bor du? Anonymkode: 09056...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. mai 2022 #117 Del Skrevet 15. mai 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 15. mai 2022 #118 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 hadde det vært meg du hadde sagt det til i butikken, skulle jeg nok ha gitt deg litt av en reaksjon som ikke er tillatt å skrive her 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #119 Del Skrevet 16. mai 2022 Nei bryr meg ikke, men en gang var det en ekstremt stor mann (usa-stor, kunne såvidt gå), som hadde fylt opp handlevognen med mange 4pk 1,5l vanlig cola, altså et helt berg, det var umulig å ikke legge merke til. Eneste jeg tenkte var egentlig at han var litt modig som bare gjorde dette. Begynte også å gruble litt på hvordan han skulle få det med seg fra butikken. Selv er jeg ganske selvbevisst på egen handlekurv, liker at det er sunne varer. Kunne gjerne følt meg friere. Anonymkode: 2d192...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #120 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 5.5.2022 den 15.49): Ja, gjør du? Jeg gjør det. Skjedde faktisk en gang at en dame spurte hva jeg så på. Så bare på alt av godteriet du handler sa jeg å gikk. Herregud, jeg må da få lov å se, har jo øyne og kan ikke bare fjerne de liksom.. Så til deg som er i matbutikken. Ser du på hva tjukke mennesker handler? Og til deg som er tjukk: Føler du deg beglodd i matbutikken? Anonymkode: dbd10...939 Omg, du er bare frekk, og stygg i kjeften. Du har da virkelig ingenting med handlekurven til andre å gjøre. Pass dine egne saker. Og prøv å bli en bedre versjon av deg selv. All forskning sier at slik du oppfører deg, gjør problemet overvektige har værre. Så hvis du tror det var en god gjerning så tro gjerne omigjen Anonymkode: f0808...161 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå