AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #41 Del Skrevet 5. mai 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Så langt, pistrete hår er uansett bedre enn kort hår Ja mye bedre Anonymkode: bedf9...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. mai 2022 #42 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er på grunn av at Michelle Williams er superpen så ser hun bra ut uansett frisyre, men hun er jo mye finere med langt hår Anonymkode: bedf9...353 Ja, jeg er enig. Hun er enda flottere med langt hår😍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #43 Del Skrevet 5. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner jeg godt, ikke hyggelig sagt. Men det sier mer om han enn om deg! Anonymkode: 283b4...91c Så ærlighet er ikke en bra ting? Anonymkode: bedf9...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #44 Del Skrevet 5. mai 2022 1 minutt siden, Hannah80 said: Ja, jeg er enig. Hun er enda flottere med langt hår😍 😍 Anonymkode: bedf9...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #45 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så ærlighet er ikke en bra ting? Anonymkode: bedf9...353 Det er noe som heter at man skal mene det man sier, men man trenger ikke si alt man mener. Det handler om sosial intelligens, og så er det jo alltids noen som bruker "ærlighet" som påskudd for å snakke nedsettende om andre. Anonymkode: 25c82...609 11 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #46 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så ærlighet er ikke en bra ting? Anonymkode: bedf9...353 Jo? Det var ikke det jeg sa. Det er mange måter å være ærlig på. Det er faktisk mulig å være ærlig på en hyggelig måte. Jeg tenker som en over her at man trenger ikke si alt man mener. Blir man spurt så går det uansett an å svare ærlig på en hyggelig måte. For eksempel sånn: Spm: «Hva synes du om den nye frisyren min?» Svar: «Du er jo uansett fin du, men jeg synes du kler lengre hår bedre.» Anonymkode: 283b4...91c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #47 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 17.26): Alle varianter av kort hår. Nei, du ser ikke kul ut, det er ikke «rocka», det er konesveis eller buch lesbe. Anonymkode: e7de5...831 Jeg har sett mange lesber med langt hår. Så kort hår er i hvert fall ikke lesbesveis. Anonymkode: bf4a6...cc4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #48 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er noe som heter at man skal mene det man sier, men man trenger ikke si alt man mener. Det handler om sosial intelligens, og så er det jo alltids noen som bruker "ærlighet" som påskudd for å snakke nedsettende om andre. Anonymkode: 25c82...609 Ikke hvis noen faktisk spør. Da må de tåle svaret. Anonymkode: bf4a6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #49 Del Skrevet 6. mai 2022 Hvis håret er tynt, er det bedre å ha det oppsatt enn å klippe det kort! Anonymkode: b80c8...130 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #50 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke hvis noen faktisk spør. Da må de tåle svaret. Anonymkode: bf4a6...cc4 At du ikke evner å uttrykke deg ærlig på en høflig og grei måte skyldes manglende språklige og/eller kognitive evner hos deg og trenger ikke gå utover andre. Eller kanskje du bare er et usympatisk menneske. Anonymkode: 25c82...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #51 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At du ikke evner å uttrykke deg ærlig på en høflig og grei måte skyldes manglende språklige og/eller kognitive evner hos deg og trenger ikke gå utover andre. Eller kanskje du bare er et usympatisk menneske. Anonymkode: 25c82...609 Her snakker jeg om tilfeller der noen insisterer på et ærlig svar, der man ikke kan pakke det inn. Anonymkode: bf4a6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #52 Del Skrevet 6. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her snakker jeg om tilfeller der noen insisterer på et ærlig svar, der man ikke kan pakke det inn. Anonymkode: bf4a6...cc4 Komplett irrelevant for tråden? Høres ikke akkurat ut som TS ba om svigerfars tilbakemelding på den nye sveisen. Anonymkode: 3b47a...bc2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #53 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Komplett irrelevant for tråden? Høres ikke akkurat ut som TS ba om svigerfars tilbakemelding på den nye sveisen. Anonymkode: 3b47a...bc2 Ikke mindre relevant enn det jeg besvarte. Anonymkode: bf4a6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #54 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ikke hvis noen faktisk spør. Da må de tåle svaret. Anonymkode: bf4a6...cc4 Og man kan svare ærlig OG hyggelig. Hvis man vil. Anonymkode: 283b4...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #55 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Her snakker jeg om tilfeller der noen insisterer på et ærlig svar, der man ikke kan pakke det inn. Anonymkode: bf4a6...cc4 Du forstår ikke at du f.eks. kan si "jeg synes ikke den hårsveisen er noe fin, men det viktigste er at du trives med den" , i stedet for å si " det der var skikkelig schtøggt". Anonymkode: 25c82...609 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #56 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du forstår ikke at du f.eks. kan si "jeg synes ikke den hårsveisen er noe fin, men det viktigste er at du trives med den" , i stedet for å si " det der var skikkelig schtøggt". Anonymkode: 25c82...609 Selvfølgelig forstår jeg forskjellen på de to. Velger jo ikke å ordlegge meg verst mulig. Men jeg kommer ikke med en «hvit» løgn, bare fordi noen ikke tåler sannheten. Da får de heller la være å spørre. Du forstod nok ikke helt hva jeg mente. Anonymkode: bf4a6...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #57 Del Skrevet 7. mai 2022 Alle frisyrer man kan karakteriser som "festlige" er konehår 😂 Anonymkode: ea4d1...7c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 5. april 2024 #58 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg har alltid hatt typisk nordisk hår, blondt, stritt og tynne hårstrå. Nå er jeg 42 og merker at håret har blitt enda tynnere. Kan se greit ut med masse stylingprodukter, men det er ikke noe jeg gidder hver dag. Setter det gjerne opp i hestehale eller knute, men da ser man hvertfall hvor tynt det er. Har veldig langt hår, og det er sånn jeg vil ha. Extensions er en mulighet, men sliter mye på eget hår. Så nå har løsningen blitt sånn klip on extensions som man fester i hestehalen. Kjøper ekte hår, det varer lenge, er superraskt å feste og om man treffer på fargen og lengden ser det helt ekte ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #59 Del Skrevet 5. april 2024 tøydokka skrev (39 minutter siden): Jeg har alltid hatt typisk nordisk hår, blondt, stritt og tynne hårstrå. Nå er jeg 42 og merker at håret har blitt enda tynnere. Kan se greit ut med masse stylingprodukter, men det er ikke noe jeg gidder hver dag. Setter det gjerne opp i hestehale eller knute, men da ser man hvertfall hvor tynt det er. Har veldig langt hår, og det er sånn jeg vil ha. Extensions er en mulighet, men sliter mye på eget hår. Så nå har løsningen blitt sånn klip on extensions som man fester i hestehalen. Kjøper ekte hår, det varer lenge, er superraskt å feste og om man treffer på fargen og lengden ser det helt ekte ut. Bruker selv dette. Kjøpte i utlandet for flere år siden og kunne trengt nytt. Har du link til en god side som selger clip extensions? Anonymkode: 2ccce...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. april 2024 #60 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 17.59): Konesveis er guttefrisyre som signaliserer at du ikke har kvinnelige interesser lengre ut over å være mor og vente på at barnebarn skal bli din nye hobby. Anonymkode: 5067a...b4c Kvinnelige interesser som å flette hår? Flagre med håret? Hva slags kvinnelige interesser snakker vi om her? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå