Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket

Syrinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at dere synes det lukter godt her igjen jenter! Minifom gjør virkelig susen nemlig!

I går hadde vi besøk av kommende tante og lille kusine på 2,5 årog det var veldig vanskelig å ikke fortelle noe. Vet at søsteren til mannen kommer til å bli kjempeglad på våre vegne. Får ikke akkurat mindre lyst på barn av vår nydelige lille niese som er over alt, høyt og lavt, og som plutselig stopper opp med et gravalvorlig uttrykk og sier "Jeg må tisse 'lettet" som altså betyr "Jeg må tisse på toalettet"! :ler: Hun driver og slutter med bleier og er kjempeflink til å si fra når hun må på do, eller toalettet som hun så fint bruker. Smelter jo helt et tantehjerte! :hjerter_rundt:

I dag skal vi pakke ned ting i leiligheten og ta en rask tur ut for å se på gulv til den nye leiligheten. Ellers skal jeg ta det helt med ro, drikke te og lese bok om SpireLille min.

Endret av Syrinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

så søtt at hun sier 'lettet', ja toalettet istedetfor do er jo også veldig sjarmerende..tenk om noen måneder har dere en liten sånn dere også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er sprekkferdig og har lyst til å fortelle om lille spiren i magen. Høres ut som en veldig sjarmerende liten niese du har som må på "lettet". :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig liten niese du har da. Så sjarmerende :ler: Også må jeg si at jeg synes hun er veldig flink som går på 'lettet :ler: allerede.

Kos deg å slapp av så mye du kan!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er bra god den lille frøkenen, og jeg må og si jeg er ganske imponert av hvor flink hun er uten bleie. Hun sover til og med uten om natten og det har gått bra 8 av 11 netter! Veldig flink jente altså!

I dag har vært en slitsom og hormonell dag. Jeg er ganske stressa på manglende symptomer og lurer veldig på om alt er som det skal være med SpireLille i magen. Jeg kjenner at jeg blir sliten og grinete av å gå rundt og lure, samtidig som jeg er stressa med flytting. Mannen er og stressa og blir selvfølgelig usikker han og når jeg er så usikker. Har i det hele tatt vært mye frem og tilbake i dag.

Jeg får ve lbare krysse fingrene, håpe på det beste og vente på kontroll. Er bare passe utålmodig da. Hadde gitt hva som helst for litt morgen kvalme eller halsbrann! :sur:

Nå skal jeg krype tett inntil mannen og få meg en god natts søvn så satser jeg på at morgen dagen bringer gode følelser.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du gjerne vil ha litt mere symptomer. Ihvertfall når du ikke er sikker på hvor langt du er på vei engang. Men spirelille har det helt sikkert veldig fint i magen til mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gjerne vil ha litt mere symptomer. Ihvertfall når du ikke er sikker på hvor langt du er på vei engang. Men spirelille har det helt sikkert veldig fint i magen til mor.

Håper du har rett Heidi, at SpireLille bare er en fornøyd liten skapning som tar livet med ro og ikke lager kvalm for mammaen sin! ;)

I dag er det flytting på gang. Vi har en stor bod full av esker med ting vi sendte hjem fra Australia når vi flyttet hjem og esker med ting fra min kjæres barndom som vi fikk overlevert dade solgte huset i fjor. Ser ut som vi får tømt hele den boden i dag! Har fått hjelp av svigers pluss en kamerat av mannen. Jeg har tømt boden og bært kasser ned og nå har de kjørt med første lass og bærer opp i loftsboden. Veldig greit at jeg kunne fortsette her, kjenner at jeg blir fort sliten og trenger en pust i bakken mistenkelig ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, du har jo symptomer! Jeg blir også veldig fort sliten. Og symptomer kommer og går, jeg merker stor forskjell fra dag til dag.

Det blir koselig når du kan fortelle din svigerinne om LilleSpire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Måtte innom og titte på hva som skjer her! Og takke for besøket!

Flytting er ikke bare bare nei..Men så blir det så bra når man er ferdige!!

Håper du har en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg helt slått ut. Tok nok på med flytteoperasjon i går, og skal nok ikke se bort fra at SpireLille er en energivampyr. På vei hjemfra jobben sovnet jeg på bussen og våknet ikke før 20 min etter stoppet mitt! :rodme: Måtte vente i kaldten på ny buss i nesten 20 min. :tristbla:

Men nå er jeg trygt hjemme og skal kose med den skjønne mannen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
I dag er jeg helt slått ut. Tok nok på med flytteoperasjon i går, og skal nok ikke se bort fra at SpireLille er en energivampyr. På vei hjemfra jobben sovnet jeg på bussen og våknet ikke før 20 min etter stoppet mitt! :rodme: Måtte vente i kaldten på ny buss i nesten 20 min.  :tristbla:

Høres ut som graviditetstegn godt som noe, spør du meg... :ler:

Hilsen fru-Sovner-Hvor-Som-Helst!

Du skal se at alt er bra med SpireLille selv om du ikke er så kvalm eller har veldig mange andre symptomer. Håper du klarer å slappe av og glede deg over situasjonen! Og jeg må si at den niesa hørtes helt vanvittig herlig ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå erjeg vanvittig trøtt og skalfinne senga.

Må bare opplyse om enda et symptom (som jeg vel og merke kunne klart meg utmerket uten), de to siste dagene har jeg vært vanvittig hard i magen og hatt kjempeproblemer med å gå på do. :rodme: Har lest litt nå og dette er visst en ganske vanlig symptom! :hoppe: Men, nå som jeg vet det kan det gjerne gi seg. Gode råd er veske ,fiber og mosjon så i morgen blir det fiberrik til frokost.

Men nå skal vi bysselalle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skjønne velduftende Syringen! :klem: Takk for gode ord de siste dagene, du er herlig!! Jeg gleder meg sånn til vi endelig skal flytte til jul men merket jeg ble litt sliten bare av å tenke på det når jeg leste om deg her inne.. Og stakkars bussepisode!! Håper du får sove godt i natt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har jeg brukt laaang tid på å svare deg... Har sittet med vinduet oppe i over en time! :ler: Men du kom jo på msn så! ;)

Vel, jeg ville nå bare ønske deg ei god natt jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til dere alle sammen som stikker innom.

Er kjempesliten og på vei i seng. Har vært og pusset opp i den nye leiligheten.I morgen kommer mamma og skal hjelpe til å pakke i den gamle leiligheten, må kanskje rydde vekk Gravid-vitaminer, "På vei" og alle andre ting som røper vår 3,5 cm store hemmelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...