Lur Venn Skrevet onsdag kl 20:57 #31381 Skrevet onsdag kl 20:57 Hydrium skrev (4 minutter siden): Jeg kommer uansett jeg 😋 Fiskene tisser jo i havet. Ikke rart det er mye "vann" i havet 1
Hydrium Skrevet onsdag kl 20:59 #31382 Skrevet onsdag kl 20:59 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Ikke rart det er mye "vann" i havet Ikke så rart at det smaker rart heller 🤔 1
Hydrium Skrevet onsdag kl 21:15 #31383 Skrevet onsdag kl 21:15 Lur Venn skrev (18 minutter siden): Du mener vel poop party Porta potty party heter det 1 1
Lur Venn Skrevet torsdag kl 10:22 #31384 Skrevet torsdag kl 10:22 Hydrium skrev (13 timer siden): Porta potty party heter det Har du vært der 1
Cid Skrevet torsdag kl 10:26 #31385 Skrevet torsdag kl 10:26 Lur Venn skrev (4 minutter siden): Har du vært der Hun/han kom vel fra der?:p 1
Lur Venn Skrevet torsdag kl 10:28 #31386 Skrevet torsdag kl 10:28 Cid skrev (1 minutt siden): Hun/han kom vel fra der?:p Åååhå? 1
Cid Skrevet torsdag kl 10:29 #31387 Skrevet torsdag kl 10:29 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Åååhå? Jeg med, var medpassasjer. 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 14:30 #31388 Skrevet torsdag kl 14:30 Cid skrev (3 timer siden): Jeg med, var medpassasjer. Nei nei Cid, vi skal ikke på den typen party 😅 Det er noe sære greier sheiker i dubai driver med, super sære ekle fetisjer. Potty fetisjer, om du skjønner. Og sånt dritt (pun intended) liker vi ikke. Bare litt basseng tissing. Du er hemmelig passaskjer i kofforten min, vi skynder oss hjem Jeg er ikke han/hun jeg bare tulla med at en av personlighetene mine er en middelaldrene mann, som i filmen "split" 😊 Jeg kan bekrefte at jeg har innover tiss. 3
Cid Skrevet torsdag kl 15:13 #31389 Skrevet torsdag kl 15:13 Hydrium skrev (41 minutter siden): Nei nei Cid, vi skal ikke på den typen party 😅 Det er noe sære greier sheiker i dubai driver med, super sære ekle fetisjer. Potty fetisjer, om du skjønner. Og sånt dritt (pun intended) liker vi ikke. Bare litt basseng tissing. Du er hemmelig passaskjer i kofforten min, vi skynder oss hjem Jeg er ikke han/hun jeg bare tulla med at en av personlighetene mine er en middelaldrene mann, som i filmen "split" 😊 Jeg kan bekrefte at jeg har innover tiss. Hva med denne party da? 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 19:20 #31390 Skrevet torsdag kl 19:20 Cid skrev (4 timer siden): Hva med denne party da? Jaaa! 1
Cid Skrevet torsdag kl 19:33 #31391 Skrevet torsdag kl 19:33 Hydrium skrev (13 minutter siden): Jaaa! Har spilt de spillene siste 25 årene 😅 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 19:53 #31392 Skrevet torsdag kl 19:53 Cid skrev (17 minutter siden): Har spilt de spillene siste 25 årene 😅 Jeg har ikke spilt noe siden jeg var liten. Da jeg var på besøk hos noen venner osv. Vi fikk ikke ha spill hjemme 😋 Men veldig nostalgisk og koselig. 1
Cid Skrevet torsdag kl 20:02 #31393 Skrevet torsdag kl 20:02 Hydrium skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke spilt noe siden jeg var liten. Da jeg var på besøk hos noen venner osv. Vi fikk ikke ha spill hjemme 😋 Men veldig nostalgisk og koselig. Hehe, jeg spiller spill daglig. 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 20:04 #31394 Skrevet torsdag kl 20:04 Cid skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg spiller spill daglig. Virker veldig gøy, men jeg må trene så mye for at det skal bli gøy. Er bare irriterende å spille når du ikke får til noe 😄 1
Cid Skrevet torsdag kl 20:16 #31395 Skrevet torsdag kl 20:16 Hydrium skrev (11 minutter siden): Virker veldig gøy, men jeg må trene så mye for at det skal bli gøy. Er bare irriterende å spille når du ikke får til noe 😄 Hehe ja jeg har spilt i 30 år så jeg har nok bygd meg opp en erfaring der 😅 2
Hydrium Skrevet torsdag kl 20:18 #31396 Skrevet torsdag kl 20:18 Cid skrev (2 minutter siden): Hehe ja jeg har spilt i 30 år så jeg har nok bygd meg opp en erfaring der 😅 Spiller tetris da! 😅 Om det teller 1
Cid Skrevet torsdag kl 20:38 #31397 Skrevet torsdag kl 20:38 Hydrium skrev (19 minutter siden): Spiller tetris da! 😅 Om det teller Mobilspill? 1
Hydrium Skrevet torsdag kl 20:59 #31398 Skrevet torsdag kl 20:59 Cid skrev (20 minutter siden): Mobilspill? Ja 😊 1
Lur Venn Skrevet fredag kl 05:27 #31399 Skrevet fredag kl 05:27 Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker 3 4
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 05:42 #31400 Skrevet fredag kl 05:42 Lur Venn skrev (13 minutter siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv: @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist Ja, jeg passer på at jeg bare blir en millimeter eldre per uke, ellers går det over stokk og stein om en ikke holder i tømmene. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå