Cid Skrevet 15. juli 2025 #31301 Skrevet 15. juli 2025 Lur Venn skrev (16 minutter siden): Sender deg snap den dagen I 2050 så blir dere begge 69. 1
Lur Venn Skrevet 16. juli 2025 #31302 Skrevet 16. juli 2025 Cid skrev (22 timer siden): I 2050 så blir dere begge 69. Da skal vi ha 69, men ikke med hverandre 1
Cid Skrevet 16. juli 2025 #31303 Skrevet 16. juli 2025 Lur Venn skrev (5 minutter siden): Da skal vi ha 69, men ikke med hverandre Hva om dere begge er single da? Der kan starten aftenenen med å se på Vera og så avslutte med et glass boblevin og noen kumkaker. Og dagen derpå så server hun deg kald kjøleskapsgrøt 👴🏻👵🏻🥣 1
Lur Venn Skrevet 16. juli 2025 #31304 Skrevet 16. juli 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Hva om dere begge er single da? Der kan starten aftenenen med å se på Vera og så avslutte med et glass boblevin og noen kumkaker. Og dagen derpå så server hun deg kald kjøleskapsgrøt 👴🏻👵🏻🥣 Cumkaker😲 1
Cid Skrevet 16. juli 2025 #31305 Skrevet 16. juli 2025 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Cumkaker😲 Melis inni bollen. 1
Lur Venn Skrevet 16. juli 2025 #31306 Skrevet 16. juli 2025 Cid skrev (4 timer siden): Melis inni bollen. Åsså blir det Bolle i ovnen 1
Lur Venn Skrevet 27. juli 2025 #31307 Skrevet 27. juli 2025 Episode 959 Alternative brukernavn til sosipratene @Frøkenfryden @glad jente @Ford3000 @BeverTramp @MarianneE @Marianne Er @Perine @periper @Phoenix Heart @fugl fønix @fugl fønix @Phoenix Heart @Cid @Kid @SVK @Storegutt @Fighter83 @kjemperkatte @Irak @Babylon4ever @Titania @TatianaBarnaul @CAPS LOCK @Lapskaus @Ciaran og Ciara @tvilling-rana @Boetica @Voksen nok @Disney Adult @Adult Product @Hoppetaujenta @Hoppeguri @Gladikaffe @drikkerbrushverdag @Sola de @stjernedame @Polly Ester @bomullsdott @Ane Rikke @Hakkepeiling @jukkapalme @Palmeolje 1 3 2
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli 2025 #31308 Skrevet 27. juli 2025 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 959 Alternative brukernavn til sosipratene @Frøkenfryden @glad jente @Ford3000 @BeverTramp @MarianneE @Marianne Er @Perine @periper @Phoenix Heart @fugl fønix @fugl fønix @Phoenix Heart @Cid @Kid @SVK @Storegutt @Fighter83 @kjemperkatte @Irak @Babylon4ever @Titania @TatianaBarnaul @CAPS LOCK @Lapskaus @Ciaran og Ciara @tvilling-rana @Boetica @Voksen nok @Disney Adult @Adult Product @Hoppetaujenta @Hoppeguri @Gladikaffe @drikkerbrushverdag @Sola de @stjernedame @Polly Ester @bomullsdott @Ane Rikke @Hakkepeiling @jukkapalme @Palmeolje Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2025 #31309 Skrevet 28. juli 2025 Jeg neier og takker såpass inderlig at jeg nesten ikke kommer meg av flekken faktisk. Bravvoo! 1
Frøkenfryden Skrevet 28. juli 2025 #31311 Skrevet 28. juli 2025 Lur Venn skrev (22 timer siden): Episode 959 Alternative brukernavn til sosipratene @Frøkenfryden @glad jente @Ford3000 @BeverTramp @MarianneE @Marianne Er @Perine @periper @Phoenix Heart @fugl fønix @fugl fønix @Phoenix Heart @Cid @Kid @SVK @Storegutt @Fighter83 @kjemperkatte @Irak @Babylon4ever @Titania @TatianaBarnaul @CAPS LOCK @Lapskaus @Ciaran og Ciara @tvilling-rana @Boetica @Voksen nok @Disney Adult @Adult Product @Hoppetaujenta @Hoppeguri @Gladikaffe @drikkerbrushverdag @Sola de @stjernedame @Polly Ester @bomullsdott @Ane Rikke @Hakkepeiling @jukkapalme @Palmeolje Så triveleg og stovereint av deg da😅 1
Lur Venn Skrevet 28. juli 2025 #31312 Skrevet 28. juli 2025 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Så triveleg og stovereint av deg da😅 Ja, var inne på tanken å gjøre det litt mere dirty, men jeg er jo en god gutt veit du 1
Cid Skrevet 28. juli 2025 #31313 Skrevet 28. juli 2025 Lur Venn skrev (19 minutter siden): Ja, var inne på tanken å gjøre det litt mere dirty, men jeg er jo en god gutt veit du Dirty Harry. 1
Lur Venn Skrevet 2. august 2025 #31314 Skrevet 2. august 2025 Episode 960 Sosiopratklientene lanserer nye produkter og merkevarer @Cid forhudkrem- har du tørr og sprukken forhud er dette kremen for deg, fås også som nattkrem @Gladikaffe starfucks- denne kaffen gjør at du får deg noe. @Frøkenfryden mekkabønner- den litt frekke fetteren til Dubai sjokolade @SVK pupperspray- til selvforsvar mot nærgående damer @MarianneE mariannekjeks- ligner litt på mariekjeks, men har en litt fuktigere smak @Sola de sola- brusen som ganske enkelt er en blanding mellom solo og cola. @CAPS LOCK slap cock- nytt sexleketøy for de som liker B og D og S og M, som ikke må forveksles med L og G og B og T og Q og + 1 3
Cid Skrevet 2. august 2025 #31315 Skrevet 2. august 2025 (endret) Lur Venn skrev (1 minutt siden): Episode 960 Sosiopratklientene lanserer nye produkter og merkevarer @Cid forhudkrem- har du tørr og sprukken forhud er dette kremen for deg, fås også som nattkrem @Gladikaffe starfucks- denne kaffen gjør at du får deg noe. @Frøkenfryden mekkabønner- den litt frekke fetteren til Dubai sjokolade @SVK pupperspray- til selvforsvar mot nærgående damer @MarianneE mariannekjeks- ligner litt på mariekjeks, men har en litt fuktigere smak @Sola de sola- brusen som ganske enkelt er en blanding mellom solo og cola. @CAPS LOCK slap cock- nytt sexleketøy for de som liker B og D og S og M, som ikke må forveksles med L og G og B og T og Q og + Bare ikke gjør som meg, smøre på med tigerbalsam ved et uhell. Nå ser det ut som at jeg er omskåret. Endret 2. august 2025 av Cid 1
Lur Venn Skrevet 2. august 2025 #31316 Skrevet 2. august 2025 Cid skrev (1 minutt siden): Bare ikke gjør som meg, smøre på med tigerbalsam ved et uhell. Nå ser det ut som at jeg er omskåret. Ja viktig å passe på det, tigerbalsam må heller ikke brukes i håret 1
Cid Skrevet 2. august 2025 #31317 Skrevet 2. august 2025 Lur Venn skrev (5 minutter siden): Ja viktig å passe på det, tigerbalsam må heller ikke brukes i håret Personlig erfaring? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august 2025 #31318 Skrevet 2. august 2025 Lur Venn skrev (10 minutter siden): Episode 960 Sosiopratklientene lanserer nye produkter og merkevarer @Cid forhudkrem- har du tørr og sprukken forhud er dette kremen for deg, fås også som nattkrem @Gladikaffe starfucks- denne kaffen gjør at du får deg noe. @Frøkenfryden mekkabønner- den litt frekke fetteren til Dubai sjokolade @SVK pupperspray- til selvforsvar mot nærgående damer @MarianneE mariannekjeks- ligner litt på mariekjeks, men har en litt fuktigere smak @Sola de sola- brusen som ganske enkelt er en blanding mellom solo og cola. @CAPS LOCK slap cock- nytt sexleketøy for de som liker B og D og S og M, som ikke må forveksles med L og G og B og T og Q og + Vi synes at det er en skikkelig bra episode.
Lur Venn Skrevet 2. august 2025 #31320 Skrevet 2. august 2025 Cid skrev (4 timer siden): Personlig erfaring? Ja, mistet alt kjønnshåret 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå