Nadya Skrevet 15. august 2025 #31401 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (59 minutter siden): @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn Det stemmer at jeg har begynt å bruke bassenget som toalett, dog ikke av praktiske årsaker; men kun for å øve på neste års "Poop Party". 1 1
Fighter83 Skrevet 15. august 2025 #31402 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker Kjøpt og kjøpt....Alle liker litt kos ikke sant😉 1
Gjest Boetica Skrevet 15. august 2025 #31403 Skrevet 15. august 2025 (endret) Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker Glad jeg har hjemmekontor i dag, jeg. Så jeg slipper å bli utsatt for alt det skumle ute i den store verden 🫣 Endret 15. august 2025 av Boetica
Lur Venn Skrevet 15. august 2025 #31404 Skrevet 15. august 2025 Nadya skrev (1 time siden): Det stemmer at jeg har begynt å bruke bassenget som toalett, dog ikke av praktiske årsaker; men kun for å øve på neste års "Poop Party". Jeg kommer. Har med medbrakt 1
Lur Venn Skrevet 15. august 2025 #31405 Skrevet 15. august 2025 Fighter83 skrev (1 time siden): Kjøpt og kjøpt....Alle liker litt kos ikke sant😉 Ja. Fint å ha leketøy å kose med 1
Lur Venn Skrevet 15. august 2025 #31406 Skrevet 15. august 2025 Boetica skrev (2 minutter siden): Glad jeg har hjemmekontor i dag, jeg. Så jeg slipper å bli utsatt for alt det skumle ute i den store verden 🫣 Noen ganger dukker kameltå opp hjemme også😉 1
Gjest Boetica Skrevet 15. august 2025 #31407 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (36 minutter siden): Noen ganger dukker kameltå opp hjemme også😉 Never! Men det er dumt hjemme og i dag 😭 grøten kokte over 🥺
Lur Venn Skrevet 15. august 2025 #31408 Skrevet 15. august 2025 Boetica skrev (14 minutter siden): Never! Men det er dumt hjemme og i dag 😭 grøten kokte over 🥺 Åsså jeg som hadde gleda meg så fært til å komme på grøt hos deg 1
Gjest Boetica Skrevet 15. august 2025 #31409 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (17 minutter siden): Åsså jeg som hadde gleda meg så fært til å komme på grøt hos deg Du kan få skrubbe komfyren istedet 😃
Lur Venn Skrevet 15. august 2025 #31410 Skrevet 15. august 2025 Boetica skrev (1 time siden): Du kan få skrubbe komfyren istedet 😃 Tar med stålull og kaustisk soda 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august 2025 #31411 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
Hydrium Skrevet 15. august 2025 #31412 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (7 timer siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker Ikke bare har jeg lov, jeg blir oppfordret til å fyllekjøre. Promille er min normal. Jack Sparrow går stødig ombord på skip, men ikke på fastlandet. 1
Stacy__ Skrevet 15. august 2025 #31413 Skrevet 15. august 2025 Lur Venn skrev (12 timer siden): Episode 964 Oppdatering på sosipraternes ville liv @tånegla hadde blitt stukket av veps, mannen hennes ringt straks FBI , de har sendt agenter for å arrestere vepsen @Hydrium hadde vært å fornyet førerkortet, hun har nå lov til å kjøre med promille @MegJa hadde fått besøk av den røde tanten @Stacy__ hadde spist middag med kolleger, etterpå måtte hun hjem å lade seg opp @Titania hadde sett tegnefilm av typen hentai @Frøkenfryden hadde koset 10 min med nabohunden, etterpå fikk franzen kos, men det tok bare 2 minutter... Et helt annet sted hadde @Fighter83 kjøpt seg noen harde bamser @Hoppetaujenta på sin side hadde blitt enda litt eldre siden sist @Boetica hadde vært ute i storbyjungelen, der hadde hun sett mange rar dyr, blant annet en kameltå @Nadya hadde brukt bassenget som do igjen. Det var mer praktisk, mindre sjans for å tisse utenfor og sånn @jukkapalme innrømmet at hun hater blodpølse, det er andre typer pølser hun liker Den middagen tok på altså 🙈 Jeg er enda ikke helt sikker på om jeg har kommet meg.😅 Fra spøk til alvor, introverten i meg liker ikke jobb middager. 😣 1 1
Lur Venn Skrevet 18. august 2025 #31414 Skrevet 18. august 2025 Episode 965 Det har da som vanlig vært en vill sossio helg @Stacy__ hadde avansert til C kjendis på et forum for kvinner @Frøkenfryden hadde sitti til hun fikk vondt i toern @Cid hadde vondt i låret, antageligvis fått seg lårhøne @mia83 hadde stått litt for lenge på knæra og fått vondt i de @lolitsme hadde knaska piller og gamet til langt på natt @Titania hadde prøvd å 3D printe katten sin, resultatet hadde blitt litt rart. @Hydrium hadde vært ute å kjørt og sett et skilt det sto 80 på, hun pustet lettet ut, da er jeg hvertfall godt innenfor promillegrensen snøvlet hun til seg selv @Hoppetaujenta på sin side hadde fått link fra noen damer fra øst Europa, jeg trykker ikke på den tenkte hun, det får heller være sånn missing link @Boetica hadde ikke gått rundt grøten denne helgen heller, hun foretrekker å brenne den... 4
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august 2025 #31415 Skrevet 18. august 2025 Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 965 Det har da som vanlig vært en vill sossio helg @Stacy__ hadde avansert til C kjendis på et forum for kvinner @Frøkenfryden hadde sitti til hun fikk vondt i toern @Cid hadde vondt i låret, antageligvis fått seg lårhøne @mia83 hadde stått litt for lenge på knæra og fått vondt i de @lolitsme hadde knaska piller og gamet til langt på natt @Titania hadde prøvd å 3D printe katten sin, resultatet hadde blitt litt rart. @Hydrium hadde vært ute å kjørt og sett et skilt det sto 80 på, hun pustet lettet ut, da er jeg hvertfall godt innenfor promillegrensen snøvlet hun til seg selv @Hoppetaujenta på sin side hadde fått link fra noen damer fra øst Europa, jeg trykker ikke på den tenkte hun, det får heller være sånn missing link @Boetica hadde ikke gått rundt grøten denne helgen heller, hun foretrekker å brenne den... Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.
lolitsme Skrevet 18. august 2025 #31416 Skrevet 18. august 2025 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 965 Det har da som vanlig vært en vill sossio helg @Stacy__ hadde avansert til C kjendis på et forum for kvinner @Frøkenfryden hadde sitti til hun fikk vondt i toern @Cid hadde vondt i låret, antageligvis fått seg lårhøne @mia83 hadde stått litt for lenge på knæra og fått vondt i de @lolitsme hadde knaska piller og gamet til langt på natt @Titania hadde prøvd å 3D printe katten sin, resultatet hadde blitt litt rart. @Hydrium hadde vært ute å kjørt og sett et skilt det sto 80 på, hun pustet lettet ut, da er jeg hvertfall godt innenfor promillegrensen snøvlet hun til seg selv @Hoppetaujenta på sin side hadde fått link fra noen damer fra øst Europa, jeg trykker ikke på den tenkte hun, det får heller være sånn missing link @Boetica hadde ikke gått rundt grøten denne helgen heller, hun foretrekker å brenne den... 😂😂👏👏 1
Stacy__ Skrevet 18. august 2025 #31417 Skrevet 18. august 2025 Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 965 Det har da som vanlig vært en vill sossio helg @Stacy__ hadde avansert til C kjendis på et forum for kvinner @Frøkenfryden hadde sitti til hun fikk vondt i toern @Cid hadde vondt i låret, antageligvis fått seg lårhøne @mia83 hadde stått litt for lenge på knæra og fått vondt i de @lolitsme hadde knaska piller og gamet til langt på natt @Titania hadde prøvd å 3D printe katten sin, resultatet hadde blitt litt rart. @Hydrium hadde vært ute å kjørt og sett et skilt det sto 80 på, hun pustet lettet ut, da er jeg hvertfall godt innenfor promillegrensen snøvlet hun til seg selv @Hoppetaujenta på sin side hadde fått link fra noen damer fra øst Europa, jeg trykker ikke på den tenkte hun, det får heller være sånn missing link @Boetica hadde ikke gått rundt grøten denne helgen heller, hun foretrekker å brenne den... Du er god @Lur Venn ☺️ Du leverer hver gang! Får meg alltid til å le! 2
Frøkenfryden Skrevet 18. august 2025 #31419 Skrevet 18. august 2025 Jeg måtte trene på kvelden, få litt fart i toern🫨😂 1
Lur Venn Skrevet 18. august 2025 #31420 Skrevet 18. august 2025 Stacy__ skrev (5 timer siden): Du er god @Lur Venn ☺️ Du leverer hver gang! Får meg alltid til å Takk for det 🙂 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå