Cid Skrevet 29. august 2025 #31461 Skrevet 29. august 2025 Lur Venn skrev (6 minutter siden): Det er ikke pga urin, men fordi jeg får utløsning Farsmelkutløsning? 1
Lur Venn Skrevet 29. august 2025 #31462 Skrevet 29. august 2025 Cid skrev (Akkurat nå): Farsmelkutløsning? Ja, melken kommer ut når jeg bader 1
Cid Skrevet 29. august 2025 #31463 Skrevet 29. august 2025 Lur Venn skrev (32 minutter siden): Ja, melken kommer ut når jeg bader 2
Ciaran og Ciara Skrevet 29. august 2025 #31464 Skrevet 29. august 2025 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 966 På badeland Endelig var gjengen fremme på The well @Hydrium hadde sovnet på bussen allerede i Drammen. Eller var der på grunn av Drammen? 🤔 Heldigvis gikk bussen på @auto @Pilot @Frøkenfryden vrengte av seg slåbroken , heldigvis hadde hun både mini mus og ananas under. @Fighter83 hadde allerede såpet seg inn i dusjen, da @Hoppetaujenta og @Boetica kom inn i garderoben i strikka tantebadetøy @Stacy__ hadde på seg burkini, hun var aldeles ikke muslim, bare sjenert @Cid og @SVK hadde installert seg selv på det høyeste stupebrettet med kikkert i håp om få se en pupp eller tre @Titania var allergisk mot klor, så hun badet alene i salmiakk bassenget som lå litt avsides @lolitsme hadde låst seg inn på dassen på bussen og fikk ikke badet , så hun måtte nøye seg med klutvask fra servanten. Vi synes at dette er en skikkelig bra episode. SVK skrev (3 timer siden):
Fighter83 Skrevet 30. august 2025 #31465 Skrevet 30. august 2025 Cid skrev (6 timer siden): Hohohoho🤣 Hvor har dere alle disse fra 😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2025 #31466 Skrevet 30. august 2025 (endret) Fighter83 skrev (10 timer siden): Strikka tantebadetøy🤣 Jeg har laget et design som rekker til under knærne og når en bader strekker jo garnet seg og en ender opp med fotsidt badestæsh og det er jeg veldig fornlyd med. Jeg strikket badehatt også for å holde langt hår på plass. Sæggelue blir hengende med vann i, men jeg sier det er kult og da er det sånn. Endret 30. august 2025 av Hoppetaujenta 1 1
Fighter83 Skrevet 30. august 2025 #31467 Skrevet 30. august 2025 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg har laget et design som rekker til under knærne og når en bader strekker jo garnet seg og en ender opp med fotsidt badestæsh og det er jeg veldig fornlyd med. Jeg strikket badehatt også for å holde langt hår på plass. Sæggelue blir hengende med vann i, men jeg sier det er kult og da er det sånn. Hahaha🤣 Blir noen lekre modeller vi da😅 1 1
Gjest Boetica Skrevet 30. august 2025 #31468 Skrevet 30. august 2025 Lur Venn skrev (9 timer siden): Det er ikke pga urin, men fordi jeg får utløsning Aha, men da skjønner jeg hvorfor det er så forurenset i fjorden
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2025 #31469 Skrevet 30. august 2025 Fighter83 skrev (1 time siden): Hahaha🤣 Blir noen lekre modeller vi da😅 Ja, det er vi alltid...for det kommer ikke an på hva en har på seg, men utstrålingen til modellene og akkurat det har vi mengder av. Wuff! 2
Cid Skrevet 30. august 2025 #31470 Skrevet 30. august 2025 Fighter83 skrev (3 timer siden): Hohohoho🤣 Hvor har dere alle disse fra 😂 YouTube 2
Cid Skrevet 30. august 2025 #31471 Skrevet 30. august 2025 Fighter83 skrev (2 timer siden): Hahaha🤣 Blir noen lekre modeller vi da😅 Vi ser på en her 2
Cid Skrevet 31. august 2025 #31472 Skrevet 31. august 2025 Nå er brukerne og får thaimassasje, på slutten så blir de tilbudt en happy ending. Alle brukerne har forskjellige definisjoner på hva en happy ending er. @Maskinfører sin definisjon er å få hjulene sine smurt. @Stacy__ sin definisjon er å få en ekstra fridag fra jobb. @Disney Adult sin definisjon er å få se en valgfri film på Disney+. @Hydrium sin definisjon er å få bli med en lege på jobb en dag. @Gladikaffe sin definisjon er å få en trippel espresso. @tånegla sin definisjon er å få klipt tånegla si. @Sola de sin definisjon er å få se en solformørkelse. @Polly Ester sin definisjon er å bli moderator i ett døgn. @xQueenKx sin definisjon er å bli kvitt fatiguen @jukkapalme sin definisjon er å få en autograf fra Eindride Eidsvold som spilte Christian Borchmann i Hotel Cæsar. @Peanut sin definisjon er å få nyheten om at hennes gamle naboer har havnet i fengsel. @Strigiformes sin definisjon er å bli tema for en ny hitsingel. @Irak sin definisjon er å bli president i Irak. @Fighter83 sin definisjon er å bli massert på resten av kroppen sin. @Boetica sin definisjon er å få møte Hugh Jackman. @SVK sin definisjon er å bli en stor vennlig kjempe. @MegJa sin definisjon er å bli immun mot edderkopper, nå vil aldri en edderkopp nærme seg henne. @Perine sin definisjon er å bli 20 år igjen. @sofie777 sin definisjon er å få en fullt fungerende Iron Man drakt som hun kan fly rundt i. @Frøkenfryden er å bli tilbudt en eske mokkabønner og et glass sherry. @lolitsme sin definisjon er å få dratt på toalettet og tømt seg. @Anki-2.0 sin definisjon er å få oppgradert til Anki-3.0. @Kryneren sin definisjon er å få leke i snøen (ved hjelp av en snømaskin) @Zenobia sin definisjon er å få en IQ på 200. @Ciaran og Ciara sin definisjon er å bli siamesiske tvillinger (så kan de være sammen for alltid ) @Titania sin definisjon er å bli bedt opp på scenen av Joakim Berg. @Ford3000 sin definisjon er å få en Ford4000 og få en gjesterolle i Home and Away. @Hoppetaujenta sin definisjon er å et livstid forbruk på fjordland produkter. @FrankDrebin 2 1/2 sin definisjon er å endelig huske passordet til @FrankDrebin @Phoenix Heart sin definisjon er å bli oppringt av Dave Gahan som vil invitere henne til neste konsert og hun får treffe bandet før og etterpå. @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 1 4
Strigiformes Skrevet 31. august 2025 #31473 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (13 minutter siden): Nå er brukerne og får thaimassasje, på slutten så blir de tilbudt en happy ending. Alle brukerne har forskjellige definisjoner på hva en happy ending er. @Maskinfører sin definisjon er å få hjulene sine smurt. @Stacy__ sin definisjon er å få en ekstra fridag fra jobb. @Disney Adult sin definisjon er å få se en valgfri film på Disney+. @Hydrium sin definisjon er å få bli med en lege på jobb en dag. @Gladikaffe sin definisjon er å få en trippel espresso. @tånegla sin definisjon er å få klipt tånegla si. @Sola de sin definisjon er å få se en solformørkelse. @Polly Ester sin definisjon er å bli moderator i ett døgn. @xQueenKx sin definisjon er å bli kvitt fatiguen @jukkapalme sin definisjon er å få en autograf fra Eindride Eidsvold som spilte Christian Borchmann i Hotel Cæsar. @Peanut sin definisjon er å få nyheten om at hennes gamle naboer har havnet i fengsel. @Strigiformes sin definisjon er å bli tema for en ny hitsingel. @Irak sin definisjon er å bli president i Irak. @Fighter83 sin definisjon er å bli massert på resten av kroppen sin. @Boetica sin definisjon er å få møte Hugh Jackman. @SVK sin definisjon er å bli en stor vennlig kjempe. @MegJa sin definisjon er å bli immun mot edderkopper, nå vil aldri en edderkopp nærme seg henne. @Perine sin definisjon er å bli 20 år igjen. @sofie777 sin definisjon er å få en fullt fungerende Iron Man drakt som hun kan fly rundt i. @Frøkenfryden er å bli tilbudt en eske mokkabønner og et glass sherry. @lolitsme sin definisjon er å få dratt på toalettet og tømt seg. @Anki-2.0 sin definisjon er å få oppgradert til Anki-3.0. @Kryneren sin definisjon er å få leke i snøen (ved hjelp av en snømaskin) @Zenobia sin definisjon er å få en IQ på 200. @Ciaran og Ciara sin definisjon er å bli siamesiske tvillinger (så kan de være sammen for alltid ) @Titania sin definisjon er å bli bedt opp på scenen av Joakim Berg. @Ford3000 sin definisjon er å få en Ford4000 og få en gjesterolle i Home and Away. @Hoppetaujenta sin definisjon er å et livstid forbruk på fjordland produkter. @FrankDrebin 2 1/2 sin definisjon er å endelig huske passordet til @FrankDrebin @Phoenix Heart sin definisjon er å bli oppringt av Dave Gahan som vil invitere henne til neste konsert og hun får treffe bandet før og etterpå. @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 Da lurer jeg på hvilken hit det er? 😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2025 #31474 Skrevet 31. august 2025 Hihi... @Cid sørget for å få et par hender med på det meste der og vi takker for innsatsen, men ja...hvilken låt var det? 1
Cid Skrevet 31. august 2025 #31475 Skrevet 31. august 2025 Strigiformes skrev (19 minutter siden): Da lurer jeg på hvilken hit det er? 😂 Hits for kids 69. 2 1 1
Strigiformes Skrevet 31. august 2025 #31476 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (33 minutter siden): Hits for kids 69. 1
Ford3000 Skrevet 31. august 2025 #31478 Skrevet 31. august 2025 Cid skrev (2 timer siden): Nå er brukerne og får thaimassasje, på slutten så blir de tilbudt en happy ending. Alle brukerne har forskjellige definisjoner på hva en happy ending er. @Maskinfører sin definisjon er å få hjulene sine smurt. @Stacy__ sin definisjon er å få en ekstra fridag fra jobb. @Disney Adult sin definisjon er å få se en valgfri film på Disney+. @Hydrium sin definisjon er å få bli med en lege på jobb en dag. @Gladikaffe sin definisjon er å få en trippel espresso. @tånegla sin definisjon er å få klipt tånegla si. @Sola de sin definisjon er å få se en solformørkelse. @Polly Ester sin definisjon er å bli moderator i ett døgn. @xQueenKx sin definisjon er å bli kvitt fatiguen @jukkapalme sin definisjon er å få en autograf fra Eindride Eidsvold som spilte Christian Borchmann i Hotel Cæsar. @Peanut sin definisjon er å få nyheten om at hennes gamle naboer har havnet i fengsel. @Strigiformes sin definisjon er å bli tema for en ny hitsingel. @Irak sin definisjon er å bli president i Irak. @Fighter83 sin definisjon er å bli massert på resten av kroppen sin. @Boetica sin definisjon er å få møte Hugh Jackman. @SVK sin definisjon er å bli en stor vennlig kjempe. @MegJa sin definisjon er å bli immun mot edderkopper, nå vil aldri en edderkopp nærme seg henne. @Perine sin definisjon er å bli 20 år igjen. @sofie777 sin definisjon er å få en fullt fungerende Iron Man drakt som hun kan fly rundt i. @Frøkenfryden er å bli tilbudt en eske mokkabønner og et glass sherry. @lolitsme sin definisjon er å få dratt på toalettet og tømt seg. @Anki-2.0 sin definisjon er å få oppgradert til Anki-3.0. @Kryneren sin definisjon er å få leke i snøen (ved hjelp av en snømaskin) @Zenobia sin definisjon er å få en IQ på 200. @Ciaran og Ciara sin definisjon er å bli siamesiske tvillinger (så kan de være sammen for alltid ) @Titania sin definisjon er å bli bedt opp på scenen av Joakim Berg. @Ford3000 sin definisjon er å få en Ford4000 og få en gjesterolle i Home and Away. @Hoppetaujenta sin definisjon er å et livstid forbruk på fjordland produkter. @FrankDrebin 2 1/2 sin definisjon er å endelig huske passordet til @FrankDrebin @Phoenix Heart sin definisjon er å bli oppringt av Dave Gahan som vil invitere henne til neste konsert og hun får treffe bandet før og etterpå. @Lur Venn sin definisjon er å få en happy ending. Hva med @Cid? Han var massøren 😛 Både massert av Cid, fått vært med i H&A og ny traktor! Det hadde vært happy ending så det holdt! Dette er spot on! 3
Kryneren Skrevet 31. august 2025 #31479 Skrevet 31. august 2025 Strigiformes skrev (2 timer siden): Da lurer jeg på hvilken hit det er? 😂 🥰 Jeg også. Det kunne blitt en veldig humoristisk en tror jeg 🥰 1
Kryneren Skrevet 31. august 2025 #31480 Skrevet 31. august 2025 Med smømaskin kan jeg leve opp til navnet mitt 🤪 Sitat 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå