AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7661 Del Skrevet 28. oktober 2023 lsklars skrev (3 timer siden): Vi er akkurat der hvor hu søstera kommer inn vinduet til Harper.. Tar nok ikke lenge før Irene merker dette Er ikke lenge til Irene og de to søstrene blir oppdaget av han korrupte politimannen. Irene selv risikerer en 7 års fengselsdom for å ha latt ene søstra blitt boende. Anonymkode: 1c1f4...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 31. oktober 2023 #7662 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 22.11): Er ikke lenge til Irene og de to søstrene blir oppdaget av han korrupte politimannen. Irene selv risikerer en 7 års fengselsdom for å ha latt ene søstra blitt boende. Anonymkode: 1c1f4...123 Lei Irene, så la a havne i fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #7663 Del Skrevet 31. oktober 2023 lsklars skrev (2 timer siden): Lei Irene, så la a havne i fengsel Det går ikke så langt, både Irene og begge søstrene blir frikjent. Anonymkode: 1c1f4...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7664 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, hvis du vil dele noen spoilere om Home and Away, kan du gjerne gjøre det! Anonymkode: 739d6...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #7665 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, hvis du vil dele noen spoilere om Home and Away, kan du gjerne gjøre det! Anonymkode: 739d6...9ce Hvem? Anonymkode: 1c1f4...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7666 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg ligger milevis bakom så burde unngå tråden men lurte på om noen vet hvem som har musikken til bandet? Regner med at Lyrik ikke er et ekte band som er med og spiller seg selv Anonymkode: db831...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7667 Del Skrevet 9. november 2023 Bombasi skrev (På 23.10.2023 den 22.08): Her-re-gud så pen Rose er. Hun alene er verdt å se hele serien for. Synd hun fant tonen med slasken Mali. Jeg vrenges innvendig når jeg ser de kysse. Akkurat som når Robbo og Jasmine gjorde det. Det bare ser så kleint og feil ut. Og vær så snill, SPAR MEG familien til Mali. Hjelpeløst kjedelig og dårlig å se på! Skulle ønske Rose endte opp med Cash. For øvrig kommer nye fjes inn nå: To søstre ved navn Dana og Harper som skal bo med Irene. Harper skal visst være en gammel venn av Cash, og hun er dritpen, så det ligger an til DRAAAMAA : https://www.backtothebay.net/news/2023/08/03/home-and-away-welcomes-new-characters-dana-and-harper/ Og nok en gang søsken som overhodet ikke ligner på hverandre. Ikke i nærheten. Verdt å nevne at Forrest, han som tok kontakt med Kirby om solokarriere, har sjekket inn for å bli værende en stund. Ellers er jeg enig med AB 525 ovenfor. At det ikke finnes butikk er bare rart. Og jeg savner flere kulisser. Det har vært veldig lite nytt siste årene. Ingen nyetableringer eller noe. Men rulleringer mellom de få kulissene som er. For meg er det omvendt. Har aldri likt Rose, hun er slitsom og sytete og virker for ustabil til å være politi. Jeg synes Mali er en av de bedre. Hyggelig kar han (med mindre han har gjort noe gæli i løpet av de siste ukene, jeg ligger på etterskudd) Anonymkode: db831...525 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 10. november 2023 #7668 Del Skrevet 10. november 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/kE9rwQ/home-and-away-skuespiller-johnny-ruffo-er-doed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7669 Del Skrevet 10. november 2023 neon_sun skrev (2 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/kE9rwQ/home-and-away-skuespiller-johnny-ruffo-er-doed Så forferdelig trist hadde alltid et håp om at han skulle dukke opp igjen i Home and Away, nå skjer det aldri 💔 Anonymkode: 677f3...6ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 20. november 2023 #7670 Del Skrevet 20. november 2023 Rose er så døv, håper hun forlater serien 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. november 2023 #7671 Del Skrevet 20. november 2023 Rose er sjukt irriterende. Nesten så jeg gikk inn hit kun for å skrive det, også var det ikke bare meg. 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7672 Del Skrevet 20. november 2023 Tja, hva skal vi spoile? Cash ( politimannen) blir suspendert pga den saken med søstrene som bor hos Irene, Irene og jentene får ingen straff. Felicity og Tane skiller lag . Anonymkode: aa0c6...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #7673 Del Skrevet 20. november 2023 På høy tid Leah følger i Harold Holt's fotspor.. Anonymkode: 1c1f4...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 24. november 2023 #7674 Del Skrevet 24. november 2023 Leah er forferdelig irriterende 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. november 2023 #7675 Del Skrevet 26. november 2023 Håper dette Dana-greiene blir løst snarest mulig, for herregud så kjedelig å se på. Og hun har startet skuespillerkarrieren under pari. Grusom karakter hittil. Men det går seg vel til når saken er over og hun skal begynne å leve livet der inne. Neste episode kommer 8/1-24 Sykt irriterende at TV2 må ha halvannen måned med pause all den tid de henger bak Australia med 40-50 episoder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #7676 Del Skrevet 27. november 2023 lsklars skrev (På 24.11.2023 den 20.30): Leah er forferdelig irriterende Jeg har aldri likt henne. Anonymkode: db831...525 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 1. desember 2023 #7677 Del Skrevet 1. desember 2023 Bombasi skrev (På 26.11.2023 den 17.00): Håper dette Dana-greiene blir løst snarest mulig, for herregud så kjedelig å se på. Og hun har startet skuespillerkarrieren under pari. Grusom karakter hittil. Men det går seg vel til når saken er over og hun skal begynne å leve livet der inne. Neste episode kommer 8/1-24 Sykt irriterende at TV2 må ha halvannen måned med pause all den tid de henger bak Australia med 40-50 episoder. Enig, forferdelig skuespiller Og storyen der er så himla teit.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. januar #7678 Del Skrevet 8. januar (endret) I dag starter ny sesong! Første episode er allerede lagt ut 🥳 Endret 8. januar av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 25. januar #7679 Del Skrevet 25. januar Irriterende de to søstrene, noe av det værste i serien noensinne, huff Og Roo som nå er furten, mer huff.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. januar #7680 Del Skrevet 25. januar (endret) lsklars skrev (2 timer siden): Irriterende de to søstrene, noe av det værste i serien noensinne, huff Og Roo som nå er furten, mer huff.. Jeg liker Harper. Men tror at siden hun er nydelig pen gjør at jeg gir henne tvilen tilgode. Hun andre har vært malplassert fra dag èn. Synes krangelen mellom Roo og Marylin er "artig". Det funker. Til en viss grad, og hvis de ikke drar det for lenge, men mindre det forblir slik. Men at vi skal sitte å se på denne krangelen i et halvt år, og så tar de en rask "kiss and make up" der alt er fint, er bare irriterende. Men jeg irriterer meg over Bree. Altså hun er overlege. I ene øyeblikket er hun et geni av et leksikon som alle henvender seg til og som gir behandlinger og råd om absolutt alt, men i neste er hun "dum som et brød" som ikke forstår noe som helst selv. Det gir ikke mening. At hun har blitt psykisk mishandlet i mange år, tar nesten kun dårlige valg, er en emosjonell berg og dalbane som burde trengt psykisk hjelp selv, velger seg ut en som Remi som er så fjern for ei som henne, lar seg bli behandlet dårlig og ellers ser ut til å være sosialt begrenset, henger ikke på grep med hennes IQ, kunnskapsnivå og rolle som overlege. Mulig det finnes leger som er slik, vet ikke, men det er så ustabilt enten eller ved henne at det er bare kleint å se på. Endret 25. januar av Bombasi 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå