AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7621 Del Skrevet 28. juli 2023 lsklars skrev (1 minutt siden): Ikke mange forhold på hu i serien Hun som er så vakker og attraktiv jeg er 20 år yngre men ville gledelig datet henne! Anonymkode: 677f3...6ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #7622 Del Skrevet 28. juli 2023 Bombasi skrev (På 14.7.2023 den 22.15): At det er en rebell, aka drittunge, skjer hver eneste gang det er noe som er i samfunnstjeneste. Synes jeg har sett nøyaktig det samme 10 ganger tidligere på Home And Away. Konseptet er oppbrukt. Hadde vært mye bedre om Justin fikk seg ei som flørtet og klenget på han, som igjen gjorde at forholdet mellom han og Lea blir satt på prøve. Eller, til ettertanke, det er vel på tide at Lea får litt ro rundt seg. At hun ikke bor på et psykiatrisk sykehus etter alt hun har blitt utsatt for oppigjennom årene kan hun takke Vår Herre for Jeg begynner å bli mektig lei Marilyn nå. Det har vært mye rundt henne. Synes hun er best når hun er seg selv og bare vimser rundt som en "mellomkarakter" og bedriver chitchat, serverer kaffe og sprer gode vibber. Litt slik Irene har bedrevet siste årene. Det er ikke alle som "kler" drama rundt seg, og Marilyn er definitivt ei. Vi som seere har mye mer igjen av å få gode vibber av henne, som en slags feel-good-karakter. Og de har også kvernet altfor lenge med sensitiviteten til Bree. Buhu meg her og der. Skjønner at det er såpeserie, men stå nå ikke å stampe på det samme for lenge, for det gir oss ingenting. Blir litt som Sunset Beach. Jeg fulgte med hver episode, men en hel sommer måtte jeg legge det ifra meg fordi jeg var opptatt, selv om episodene rullet på tv. Når jeg da begynte å se igjen på høsten så holdt de på med akkurat det samme på helt identiske plasser. Hadde ikke gått glipp av noe. 🤪 Og da sluttet jeg å se på! Haha, ja! Den serien stod på stedet hvil. De var helt ekstreme i å dra ut ting. Jeg elsket Sunset Beach men klarer ikke se på det nå. Anonymkode: db831...525 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. august 2023 #7623 Del Skrevet 9. august 2023 Andrew 😭 Håper han er tilbake på døra til Justin snart... 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7624 Del Skrevet 9. august 2023 Tradegy skrev (10 minutter siden): Andrew 😭 Håper han er tilbake på døra til Justin snart... 💔 Hvem? Anonymkode: 677f3...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7625 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem? Anonymkode: 677f3...6ab Andrew . Du får se på så skjønner du Anonymkode: b78c2...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #7626 Del Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Andrew . Du får se på så skjønner du Anonymkode: b78c2...291 Eller så kan du svare Anonymkode: 677f3...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. august 2023 #7627 Del Skrevet 10. august 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvem? Anonymkode: 677f3...6ab Er garantert noen detaljer jeg glemmer, men ; Justin får en s-o-s lapp i sekken under samfunnstjeneste. Viser seg at en gutt, Andrew, har blitt etterlatt over lengre tid. Viser seg at han er oppvokst i en sekt. Han uttrykker seg mest gjennom kroppsspråk. Trolig blitt utsatt for grov vold og truet til taushet. Vegrer seg for å fortelle ting i starten. Etter etterlysning via Theo sine sosiale media, får de kontakt med moren (sier hun er det...). Andrew føler seg i veien, men det siste vi ser, er at han kjører med moren sin... Tror dog det er spørsmål om tid, før han kommer tilbake 🙈🤞❤️ Lenge siden jeg har blitt så rørt av en karakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 10. august 2023 #7628 Del Skrevet 10. august 2023 Tradegy skrev (30 minutter siden): Andrew føler seg i veien, men det siste vi ser, er at han kjører med moren sin... Tror dog det er spørsmål om tid, før han kommer tilbake 🙈🤞❤️ Lenge siden jeg har blitt så rørt av en karakter Gud nei, jeg håper aldri vi får se han igjen. 😜 Jeg synes han var en meningsløs og altoppslukende karakter. De siste ukene har ikke dreid seg om annet, og underholdningen har vært lav. Apropos altoppslukende, hvorfor er ikke Justin på samfunnstjeneste lenger? Og har han stengt ned garasjen sin for godt? For alt har dreid seg om Andrew. Andrew har gått inn i rekken over uforståelige karakterer som har sjekket inn, hatt mye fokus på seg og så sjekket ut igjen. Unødvendig å bruke mye tid på å bli kjent med karakterer som forlater med en gang. For øvrig reagerte jeg på hvor raskt Andrew bare pakket sammen og dro. Man gikk fra fullstendig uvisshet rundt hans situasjon til å se han dra iløpet av noen få minutter. Jeg trodde at dette var noe serien kom til å dra ut i månedsvis framover, for det er mye potensiell drama i det. Jaja, flott! En annen karakter jeg håper sjekker ut nå er Kahu. Herregud så irriterende han er. Og sagaen om Marilyn har ingen ende... 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. august 2023 #7629 Del Skrevet 10. august 2023 2 hours ago, Bombasi said: Gud nei, jeg håper aldri vi får se han igjen. 😜 Jeg synes han var en meningsløs og altoppslukende karakter. De siste ukene har ikke dreid seg om annet, og underholdningen har vært lav. Apropos altoppslukende, hvorfor er ikke Justin på samfunnstjeneste lenger? Og har han stengt ned garasjen sin for godt? For alt har dreid seg om Andrew. Andrew har gått inn i rekken over uforståelige karakterer som har sjekket inn, hatt mye fokus på seg og så sjekket ut igjen. Unødvendig å bruke mye tid på å bli kjent med karakterer som forlater med en gang. For øvrig reagerte jeg på hvor raskt Andrew bare pakket sammen og dro. Man gikk fra fullstendig uvisshet rundt hans situasjon til å se han dra iløpet av noen få minutter. Jeg trodde at dette var noe serien kom til å dra ut i månedsvis framover, for det er mye potensiell drama i det. Jaja, flott! En annen karakter jeg håper sjekker ut nå er Kahu. Herregud så irriterende han er. Og sagaen om Marilyn har ingen ende... Det er godt ulike karakter treffer ulike folk Tipper/håper Andrew dukker opp igjen ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7630 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg blir sprø🤯 Hvorfor foregår det meste på samme avdeling på sykehuset? Akutt psykiatrisk vurdering på samme avdeling som traumepasientene ligger er jo rart! Og hvorfor er de så løssluppen på taushetsplikten, både politi-, ambulanse- og legepersonell? (Jeg vet det er såpeopera, men begynner å bli litt lei av de samme gjentagende historier hele tiden og at de hele tiden skal haaaaaaale ut historiene!🤬) Anonymkode: 62ded...80b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 10. oktober 2023 #7631 Del Skrevet 10. oktober 2023 Drittlei krangel i dette bandet nå.. Kirby er så barnslig, bare går når de prater 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7632 Del Skrevet 11. oktober 2023 Tradegy skrev (På 10.8.2023 den 16.41): Det er godt ulike karakter treffer ulike folk Tipper/håper Andrew dukker opp igjen ❤️🤞 Dessverre så blir hans tilstedeværelse tragisk langt fram i tid fra der dere ser i Norge. Anonymkode: aa0c6...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 11. oktober 2023 #7633 Del Skrevet 11. oktober 2023 Håper vi aldri ser denne Andrew fyren igjen, forferdelig irriterende fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. oktober 2023 #7634 Del Skrevet 11. oktober 2023 lsklars skrev (2 minutter siden): Håper vi aldri ser denne Andrew fyren igjen, forferdelig irriterende fyr Enig. Intetsigende, kjedelig karakter. Ble lei av fyren. Likte søstra bedre. Det var noe ved henne som var interessant. Og hva skjedde egentlig med samfunnstjenesten til Justin?? Og garasjen hannes? Den må jo ha vært stengt i mange, mange måneder nå? Liker ikke at serien har slike løse tråder som ikke henger fast med hverdagen. Og nå er det nok tullete støy rundt Felicity. Det har gått i ett i hele år. Fra det ene til det andre. På tide å roe ned karakteren, og få henne tilbake i sitt gode, sprudlende vis. At hun har bedrevet med å betale voldtektsmannen er helt absurd. Dette mellom Irene og John synes jeg er litt artig. Det hadde jeg forutsett faktisk. Og de er da fine sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7635 Del Skrevet 11. oktober 2023 Spoiler Jeg er drittlei av Justin. Irriterende fyr. Men, nå ser det endelig ut som han skrives ut av serien. Hvis det stemmer, så dør han i episodene som vises i Autralia nå. Anonymkode: cada2...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. oktober 2023 #7636 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skjul innhold Jeg er drittlei av Justin. Irriterende fyr. Men, nå ser det endelig ut som han skrives ut av serien. Hvis det stemmer, så dør han i episodene som vises i Autralia nå. Anonymkode: cada2...66a Kult! TV2 ligger pr nå 55 episoder bak Australia, og det du skriver i spoileren er det 46 episoder til at dette start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 11. oktober 2023 #7637 Del Skrevet 11. oktober 2023 6 hours ago, lsklars said: Håper vi aldri ser denne Andrew fyren igjen, forferdelig irriterende fyr Mens jeg ønsker Justin ut av serien. Så lei 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. oktober 2023 #7638 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dessverre så blir hans tilstedeværelse tragisk langt fram i tid fra der dere ser i Norge. Anonymkode: aa0c6...e2d Så han kommer tilbake etter at han dro med søstera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7639 Del Skrevet 11. oktober 2023 Sol79 skrev (2 minutter siden): Så han kommer tilbake etter at han dro med søstera? nei, men den sekta han var i kommer med en fæl hevn. Anonymkode: aa0c6...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. oktober 2023 #7640 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): nei, men den sekta han var i kommer med en fæl hevn. Anonymkode: aa0c6...e2d Tenkte på at du skrev at vi kommer til å se han lenge i Norge. Han har dratt med søstera si her også, men storyen er ikke ferdig da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå