Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Han finner Victor som sto bak det hele og drepte familien hans, han arresterer Victor og saken blir lagt død. Helt til sesongavslutningen hvor folk sendt av Victor tar alle på sykehuset som gisler og blant annet skyter og dreper Mason 😢 Mens robbo og Scott panisk kjører mot sykehuset så begynner Scott å kjøre feil og det blir avslørt i aller siste sekund før episoden er over at Scott jobber for Victor. Ble sjokkert selv, jeg trodde det ville komme et slikt sjokk men at det ville bli Lance, men så er han død nå

 

Anonymkode: 6829a...b5d

😱😱 Alltid hatt en liten mistanke om Scott, men så begynte den å dabbe litt av.. Men jammen var det riktig alikevel da 😱 hvor lenge er det til dette kommer på sumo da tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Sitronmelis skrev:

😱😱 Alltid hatt en liten mistanke om Scott, men så begynte den å dabbe litt av.. Men jammen var det riktig alikevel da 😱 hvor lenge er det til dette kommer på sumo da tro? 

Dette kom ut 27 november, og sumo sine episoder er fra midten av september så i løpet av mars. Slutten av måneden mest sansynlig, lurer på hvordan Morgan familien vil takle nyheten om at Mason er død. Stakkars justin, hans kjæreste er sporløst forsvunnet og så blir broren hans drept. Og det rett etter at søsteren hans lå i koma i en måned og kjempet for livet. Jeg hadde blitt totalt knekt hvis jeg var han... Den siste scenen med Raffy ble jo også da aller siste gang Raffy så Mason noensinne :( 

Anonymkode: 6829a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kom ut 27 november, og sumo sine episoder er fra midten av september så i løpet av mars. Slutten av måneden mest sansynlig, lurer på hvordan Morgan familien vil takle nyheten om at Mason er død. Stakkars justin, hans kjæreste er sporløst forsvunnet og så blir broren hans drept. Og det rett etter at søsteren hans lå i koma i en måned og kjempet for livet. Jeg hadde blitt totalt knekt hvis jeg var han... Den siste scenen med Raffy ble jo også da aller siste gang Raffy så Mason noensinne :( 

Anonymkode: 6829a...b5d

Havner Tori i koma? Why? 

Uff ja stakkars Justin 🙁 hvem kidnapper Leah? Og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Havner Tori i koma? Why? 

Uff ja stakkars Justin 🙁 hvem kidnapper Leah? Og hvorfor? 

Mens Robbo prøver å arrestere Victor så starter fødselen til Tori, når Robbo kommer tilbake så har hun født og mens hun holder barnet så kollapser hun og havner i koma i en måned

Ingen som vet, hun fikk en mystisk telefonsamtale fra noen og måtte stikke av. Det var flere uker før sesongavslutningen og ingen har hørt fra eller sett henne siden. Så utrolig ekkelt det må være å oppleve noe slikt 😕 hadde noen som sto meg nær plutselig forsvunnet slik så hadde jeg gått rundt med en skikkelig urolig og ekkel følelse inni meg 

Anonymkode: 6829a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har link til episoder som kommer etter de som er sendt i norge? Husker ikke helt hva som skjedde på den siste episoden som ble sendt på tv 2. 

Anonymkode: ebe8f...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har link til episoder som kommer etter de som er sendt i norge? Husker ikke helt hva som skjedde på den siste episoden som ble sendt på tv 2. 

Anonymkode: ebe8f...1c4

Ligger lett tilgjengelig på Sumo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Sol79 skrev:

Ligger lett tilgjengelig på Sumo.

Jada, men ikke alle har råd til og ha sumo, så derfor ber jeg om link til og følge det andre plasser :)

Anonymkode: ebe8f...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilken hvor jeg finner episode 229 på nett? Altså utenom Tvsumo. Hvilket tall den heter om noen skjønner 😅

Anonymkode: 10f9a...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det lenge igjen til Tori våkner fra koma på tv2 sumo episodene? Og er det lenge til gisselsituasjonen på sykehuset hvor Mason blir drept osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som vet hvordan Sumo sender episodene kontra hvordan de sendes i AU? De som er kommet til nå er vel fra ca Oktober/November månedsskiftet, og over nyåret startet ny sesong. Tar Sumo pause ved sesongslutt for å hente seg inn med litt episoder, eller er de så langt på etterskudd at de sender konstant? 

Anonymkode: 0d0a7...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan Sumo sender episodene kontra hvordan de sendes i AU? De som er kommet til nå er vel fra ca Oktober/November månedsskiftet, og over nyåret startet ny sesong. Tar Sumo pause ved sesongslutt for å hente seg inn med litt episoder, eller er de så langt på etterskudd at de sender konstant? 

Anonymkode: 0d0a7...2f8

Tror tv2 sumo fortsetter å sende selv om det i Australia var sesongfinalen. Her i Norge tar de jo pause i julen og om sommeren (Tour de france😣😣)så vi ligger bak uansett

Anonymkode: ddd81...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tror episoden med at Mason dør kommer enten i dag eller imorgen. Kvir meg til den, liker virkelig den karakteren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Bella? Seriøst, for en jævla drittunge. Hadde klikka om jeg var Colby. Må jo være en diagnose eller flere involvert. 

Anonymkode: 2f516...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere på Home and away? Jeg bruker TV 2 sumo Og siste episode er når tre personer går inn med pistol inn på sykehuset. Vil så gjerne se på fortsettelsen og de nyeste episodene, men jeg vet ikke hvor jeg kan se på Home and away

Anonymkode: 22c7e...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, neon_sun skrev:

ROBBO 😓😓😓

Begynte å bli lei av at alle blir drept pga robbo, så like greit vi blir kvitt han. Ganske lei den storylinen.

Anonymkode: ddd81...077

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lest at Robbo tilsynelatende dør, men kommer tilbake senere, at han har vært i beskyttelse eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sola de skrev:

Jeg har lest at Robbo tilsynelatende dør, men kommer tilbake senere, at han har vært i beskyttelse eller noe sånt.

Håper ikke de kjører den storylinen.... Lei av Robbo .

Anonymkode: f93f7...224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere på Home and away? Jeg bruker TV 2 sumo Og siste episode er når tre personer går inn med pistol inn på sykehuset. Vil så gjerne se på fortsettelsen og de nyeste episodene, men jeg vet ikke hvor jeg kan se på Home and away

Anonymkode: 22c7e...37a

Jeg har tidligere sett på dailymotion.com. Og søkt på home and away og episodenummer. Episodenumrene finnes her: 

https://www.backtothebay.net/episodes/

 Følger bare TV2 sumo nå :)

Anonymkode: e37ae...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sola de skrev:

Jeg har lest at Robbo tilsynelatende dør, men kommer tilbake senere, at han har vært i beskyttelse eller noe sånt.

Tviler, skuespilleren har gjort intervjuer og virker ferdig med rollen. Men enig med at det var litt vel mye død rundt Robbo. Men skulle gjerne sett han fikk en lykkelig slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...